Olcsó és nagyon jó?
Talán az Agip ami olcsó és elég jó az ismertebbek közül.
De igazán olcsó ismeretségen keresztül tud lenni bármi, mert a nagyker beszerzési ár általában nevetségesen alacsony
a motuol trmékcsaládról mi a vélemény? értem ezt teló olajra, motorolaj,váltó olaj? vagy ki miet ajánl ami olcsó és nagyon jó?
Ezt a mol -os lánc spray-t én is kipróbálom
Kis tapasztalatmegosztás.
Vettem MOL-os lánctisztítót, és láncspray-t, mondom kipróbálom, mert nagyon írták, h jó. Nekem a tapasztalataim:
Hát a lánctisztító az olyan mint ami elötte volt, Louis-os(PROCYCLE Kettenreiniger). Semmivel sem jobb. Sztem anyagra is ugyan olyan lehet. Gyorsan párolog, és oldja a cuccot rendesen.
Viszont a láncspray! Besz@rás! Eddig Valvoline teflonosat használtam, de elég sokat ledobott egy fújás után, meg aztán a motormosás, és az eső simán lemosta a láncról, annyira, h amikor megszáradt, nem volt rajta semmi. Nyikorogtak a görgők. Kezdésnek befújtam, megtapiztam, hát úgy tapad ez a MOL-os cucc, h a kezemről nem bírtam letörölni csak a tisztítóval. Szórni, nem szórja, mert olyan vékonyan fed, de mégis ottmarad. Átlátszó, szóval nem néz ki hülyén a láncon, meg a lánckeréken, meg a felnin. Olyan mintha valami lakkal fújnám be a láncot. Aztán hétvégén motormosás, és utána is megtapiztam, és még mindig ragadt. Esőben után még nem láttam, mert még nem sikerült megázni... Szóval nagyon jó ez a láncspary, érdemes ilyet venni a teflonos trutyik helyett.
Légyszi segítsetek. KTM (SX125) hidraulikus kuplungjába milyen olajat szokatatok tenni? Azt tudom hogy ásványi, de valami szám vagy márka? Csak olyanok írjanak akik értenek is hozzá.
Ahhoz a mennyiséghez igazítom, amit a szivattyú felső fordulaton és max terhelésen adagol, ez így pár utánakérdezés után 1:30 lehet kb. Én 1:33-1:35 arányban keverem be. Sajnos kikötött olajzással vettem a motort és még önmaga kenésére sem kötötték vissza a nyomó ágat a szívó ágra kis olajjal, szóval nem fogok kísérletezni, hogy mennyire kopott el. Oda a kényelem, meg motorfékre még jobban figyelni kell, de így biztos...
Igen, magas a fajlagos teljesítménye, mert 2 ütemű, az ezresek amikhez hasonlítod meg... Nem éppen ugyanaz a működési elv. Tudom, tisztában vagy ezzel is, de akkor ne ezt hozd példának!
Amúgy meg a Mito motorikusan vhol a japán utcai 125-ösök és a Rotax 123/122 között van erőben. A széria alatt pedig azt értem, hogy nincs megetetve 34-es karbival, nincs felülre hangolva másik rezóval, stb...
De remélem megint egy 16 évessel vitatkozom.
Ok, átfogalmazom és köszönöm a segítséget!
Megvan a véleményem az olaj-olaj keverésről, mivel sok helyről sok véleményt olvastam már a dologról. Persze alapszabály, hogy ásványit, félszintetikust és fullszintetikust nem keverünk, de még mielőtt mixerkedtem volna a 2 teljes szintetikussal, hogy kicsapja-e egyik a másikat vagy habosodik-e gondoltam megkérdem. Őszintén az bosszantott fel, hogy utcai körülmények között sokan óriási különbséget tesznek csúcsmárkák olajai között. Már használtam ezt az olajat: 2000 km alatt semmi koxosodás, bemelegedve nincs füst, kellemes, pörgős járás. Nyilván ennyi alatt a kopás nem mérhető, de ne mondd már, hogy egy 3500 Ft-os Castrol olaj szar!
Hát ha hülyeség, hát én kérek elnézést. Segíteni akartam, mert tegnap még annyi közöd sem volt az olajokhoz, hogy keverheted-e őket...
A "széria" Mito pedig az egyik legmagasabb lóerő/lökettérfogat arányú szériamotor, jobb mint bármelyik ezresé...
Az ilyen hülyeségeket hagyjuk egy full széria Mitonál, használtam már ilyet, sőt haverom a még olcsóbb elf olajjal már kb a 10 ezredik km-t teszi bele gond nélkül. Nem hiszem, hogy egy 300 Ft-tal olcsóbb olaj ennyivel szarabb lenne, "csak vki látta, hogy hallották, hogy egy nagymenő mondta az egy szar olaj" tipikus esete.
Van pár liter Castrol Super TT /2T/ olajom, ha valakit érdekel. 1500Ft/l. Ha mindet elviszi valaki /asszem 3-4 liter/, adok kicsi kedvezmény. Castrol TT
Az a Castrol olaj nem éppen szerencsés választás. A Motul 710-el jobban járt a motorod. De még a Motul Scooter Expert is jobb. Vagy olcsóbban inkább Agip Speed 2T.
Nemtom! Sok forgalmazó között van árkülönbség! Én is nagyon olcsón jutottam hozzá a Castrol olajokhoz egy motorosbolt bezárta miatt.! És gondoltam ennyiért nagyon megéri felrakni hogy vegyék az emberek! akinek kell szívesen küldök képet az olajról hogy bontatlan és nem némi felbontott keverék szar olaj.!
hát, több lehetőség is van, tegyük most félre a tönkremenő üzletet, ahol beszerzési ár alatt eladják a meglévő készletet.
1. Pancsolják az olajat. Ez úgy történik, hogy szar olajat bekevernek Castrollal valamilyen arányban.
2. Átcsomagolással: hamis címke, doboz, szar olaj.
3. Lopott az olaj, pl. Cora, Tescó árufeltöltői szoktak kihozni gyakran
4. Lopott az olaj, kamion raklapjáról "leeset".
Az utolsó kettőnél nem csak a motorod megy tönkre, de mivel láthatóan a nagyker ár alatt veszed orgazda is vagy.
Csak számlával, boltból, ahol fizikailag is meggyőződsz róla, hogy léteznek, plussz a Castrol 2007 óta hologrammos matricákat használ, legalábbis a 4 literes kannáknál a lezárásra.
Jó tudni ezt köszi,mert most rendeltem éppen Castrol Racing 4T, 2400ft/liter áron,de hivatalos olajforgalmazótól!Nem értem,hogy tudja ennyivel olcsóbban adni,mint más forgalmazó?
Talán az Agip ami olcsó és elég jó az ismertebbek közül.
De igazán olcsó ismeretségen keresztül tud lenni bármi, mert a nagyker beszerzési ár általában nevetségesen alacsony