Sziasztok!
Motul 710 olajat szoktam venni és bekeverem, mivel ki van kötve az olajzás.
A kérdés az, hogy most Castrol Power 1 Racing-et vettem, és azt bekeverve hozzáönthetem-e a már tankban lévő 3-4 liter Motul keverékhez? Vagy inkább ilyenkor engedjem-e le?
Hogyne mernének, pár éve épp a Castrol és a Shell-t keverték itthon nagyüzemben, mikor bukás volt akkor sem lett belőle semmi. Nehéz bizonyítani, hogy valami az olaj minősége miatt ment tönkre mert ahhoz el kell menni párezer km-t, hogy érezhető romlás legyen és azt is rá lehet fogni másra.
hát, tudod hogy van ez. Az eladóhoz csak egy mobilszámod van, amit bármikor el lehet dobni. A találkozók benzinkutakon, stb történnek, nincs bolt ahova vihetnéd vissza. Úgyhogy garid sincs, ha beáll a blokk.
Szerintem ilyen nagyteljesítményű motorokba,nem hiszem,hogy bárki merne gagyi"kevert" olajat árulni,nagy márkás olajgyártó cég neve alatt.Ha mégis akkor nagyon megüthetné a bokáját vagy inkább mindenét,aki árulja!
Értem! értelek titeket, kül ez nem lopott olaj ezt garantálni tudom, hanem egy motorosbolt bezártával maradtak meg és olcsón hozzájutottam.Már egy csomót eladtam belőle és senki sem mondta hogy szar lenne vagy lenne valami gond vele, nem akartam felvinni az árakat 3000 Ft fölé mert akkor nem ment volna annyira mindt most, mert tisztába vagyok hogy sehol máshol nem kapsz 2500 Ft -ért ilyen olajat. igy is van rajta hasznom ami elég nekem. nem kell hogy több legyen rajta. Bontatlan az összes olaj. Amit ide raktam fel képet azt az internetről szedtem de ha nem hiszed el akkor csinálok rendes képet és elküldöm neked, hogy ténnyleg olyan van! Akit érdekel írjon!
ejjj, de jól szólsz!....jártam ott ahol ugye elvileg egyetlen hivatalosként forgalmazzák itthon és láss csodát nagy kedvezménnyel sem adnák a Power1-et 2550 alatt, ők 3400-ért árulják a kisker boltban......igaz ott gar van a minőségre és állják ha bizonyítottan beáll a motor az olajuktól....én is csak itthoni nagykertől szerzem a mindenféle papírral ellátott olajat és sem venni sem árulni nem is kívánok garázsból, platóról származó igen olcsó terméket....ugyanis ha gond lesz hozzám jönnek vissza, hogy mi ez a szar amitől hazament a gép....egyébként ezért nem is árulok castrolt mert a a bizonytalan forrásból szerzettel nem tudom felvenni a versenyt és nem is kívánom....hívtam már fel itt reklámozó olajost aki gyönyörű honlapon hirdette olcsón az ismert termékét mire kiderült, hogy gyakorlatilag semmi nem stimmel és csak postán küldi vagy valahol találkozva adja oda kocsiból......
Inkább az adók. Míg a pénzügyileg visszagyarmatosított usa $3-8 közötti áron, addig a feudális eu 3-8 x 1,25 v. 1,5 pénzt kér euróban, ami ugye eleve cirka 25%-al drágább a dollárnál. De itt nagyobb bürokráciát kell eltartani.
Úgy van ez, hogy horribilis haszonkulcs van az olajokon.
Mikor egy bármilyen olaj kijön a gyárból kb 3-5 euro körül van literje. Ami erre rakódik az haszon és adó(k) kombinációja.
Hát igen, elég érdekes, h nagyon sok helyen kapsz castrol-t bőven a nagyker ár alatt (de akkor honnan van?) és negyon sokan is szídják ezt az olajat. Érdekes...
csak tudod, hogy van ez, ha a nagykerára 3300, te adod 2500-ért, amin minimum 500 a hasznod, akkor 2000-ért szerzed. Tehát vagy lopott, vagy nem Castrol. Érted az aggályaimat?
Megnéztem: A dermedéspontot (pour point) vitték le -45°C-ra. Annyiból érdekes a dolog, hogy más, előoldott 2T olajok dermedéspontja még alacsonyabb is lehet Speed2T és ScooterPower-é is -55°C :D
A rendes versenyolajok -20-25°C alatt nem folynak.
Nem ismerem a pontos specifikációját, de valószínűleg a hószán tartályos pumpás olajozásához igazították a hideg viszkozitását az olajnak. Így ez az olaj nagy hidegben is folyékony marad, képes átfolyni a rendszeren, nem "ragad" bele az olajcsőbe és a pumpába.
Ha benzinhez kevered, valószínűleg ugyanúgy viselkedik, mint más jó minőségű félszintetikus 2T olaj.
Nagyon jó ára van , én már csak tom! akinek kell szóljon és küldöm is :D van raktáron:D azt nem mondthatom el hogy honnan van de az biztos hogy máshol nem kapsz olcsobban:D
Motul 710 olajat szoktam venni és bekeverem, mivel ki van kötve az olajzás.
A kérdés az, hogy most Castrol Power 1 Racing-et vettem, és azt bekeverve hozzáönthetem-e a már tankban lévő 3-4 liter Motul keverékhez? Vagy inkább ilyenkor engedjem-e le?