bár egyszer vettem repsol szintetikus láncsprayt ami elég drága volt de az sem volt az igazi.....
pedig azt az utcaira fújkáltam 200km után már szinte száraz volt a lánc
mondjuk ez a motip olaj endurora kell
naponta van fújkálva mert néha homok alatt megy a lánc
amúgy ha "kiszárad" nyúlós egy kicsit csak nem áll meg, hanem lefolyik
bowdeneket is evvel kentem...
na jelentem én is behódoltam a mol-os láncspray őrületnek...
szerintem nagyon fasza, tényleg nem dobálja szét, meg mikor kifújod a "flakonból" még elég folyós, szóval minden résbe belefolyik és csak aztán szárad meg!
mindenkinek ajánlom
ja... és egy észrevétel... szerbiában olcsóbba jön ki a cucc mint magyarországon ezt ezt csak érdekességnek írom...
Nem nyomja fel. A kartergáz(olajgőz) az csapódik ki a légszűrőházadban. Ez a környezetvédelem miatt ilyen, meg persze, h ne legyen nyomás a blokkban.
Pl a Hondámon vagy most a Suzi is így néz ki:
Honda: A szelepfedélből megy egy cső az airbox-ra, amin a kartergáz bejut, ott lecsapódik, és az olajnak van 1 gyújtőtálja az airboxon belül, a gyűjtőtálnak van egy leeresztője, amihez egy gumi cső kapcsolódik, ami le van dugózva. Ezt néha le kell engedni.
Suzi: A blokkon van egy cső mint neked, az van az airboxra kötve, ott egy szűrő, amiben az olaj kicsapódik. Itt azért nincs kifolyó, mert nyomás kell az airboxba a RAM AIR miatt...
a zxr 250esemcsöpögteti az olajat...lekaptam a tankot...a légszűrőház olajos volt és a légszűrőt átitta az olaj...lekaptam full a légszűrőházat és alatta van egy kis cső felfele ami a légszűrházba is becsatlakozik és mintha onnan nyomná fel...a képeken látszik h honann jöhet az olaj...akinek van ötlete az szoljon hozzá...még annyi h az utolsó olajcsere óta van ez a csöpögés és csak akkor amikor hül a motor és hosszútávon megyek vele...
Ezzel vitatkoznék!
A híg olaj pont a hidegindításnál előny,mert hamarabb eljut a megfelelő helyekre mint a sűrűbb. Egyébként meg azért van sok féle adalék az olajokban hogy "rátapadjon" pölö a henger falára és így biztosítsa a megfelelő hidegindítást is.
amikor meleg akkor híg .a híg olaj általában hidegindításnál okoz problémát mivel az állásnál könnyebben eltűnik onnét ahonnan nem kéne-igy rövid ideig nincs kenés.viszont nagyobb a hőtűrési tartománya .asszem
szerintem nagyon fasza! nekem bevállt! az összes motromban ami volt/van CSAKIS MOTULT használok !
ami meg az árat illeti: valaki itt hireddet amgát, h 510es meg 710es motult tud szerezni nagyon jó áron.. nemisrég asszem...
de erre a MOL láncspray őrületre énis befizetek, nekem ennyit megér! ha beválika kor a motul láncsprayt lecserélema molosra
pedig azt az utcaira fújkáltam 200km után már szinte száraz volt a lánc