Ha pályára, versenyezni kell, egy Bambi által felkészített motornál nem is kell jobb . Árat nem tudok, hívd fel a mestert, konzultáljatok, a jószág biztosan pöpecül meg van csinálva ! Elérhetőséget találsz a www.mzracing.hu oldalon .
Eladó mz ts 250/1-es, 2011.03.27-ig müszakival!Sokk alkatrészl és plusz blokkal!SŰRGŐS!Péntekig 90 ezer ft-ért vihető,aki 100km-en túlról jön érte annak levonom az árából a benzin költségét 10ezredesig!
Amúgy te még mindig jobban jártál.
Én egy 81'-es CB750-es Hondát vettem 300ért. Majd annak sült be a főtengelye és amikor szétszedtem akkor derült ki az órmótlan gányolások tömkelege.
Már nem számolom mennyibe került, mert az én hibámból tört már szelep is, de csak annyit mondok hogy a vezérmű lánc többe került mint neked az egész MZ-d
Alig 25ezer km-et tudtam vele menni és már a kompresszió is elment belőle, a természetes elhasználódásnak köszönhetően.
Szóval én saját bőrömön tudom mi az a szopás, és szerintem más is pont ettől akart téged óva inteni, amikor hirtelen felindulásból akartál motort venni.
Jó persze először nem tudod mik az árulkodó jelei a gányolásnak, most már tudni fogod, ahogy én is.
Nem mellesleg pedig megtanulod mi az a kitartás...ahogy én is
Mondjuk van egy tippem hogy vékonyabb tengely van benne.
A bele passzoló tengely enyhén szorosan megy bele, a csavar nem hajlítja a szár anyagát csak rászorítja a tengelyre. Ilyenkor pedig esélytelen olyan terhelésnek kitenni, hogy eltörjön, mert előbb szakad meg a csavaron a menet.
Az is lehet hogy nem dugtad be végig és csak az egyik oldalon passzolt, a belső oldalon nem, pedig a tengely peremét csapágyig be kell tolni, meghúzni a tengely végén lévő anyát és csak utána kell a tengelyt rögzíteni.
Hamég csak a blokk lenne hibás........de a sok kicsi apróság még mellé megnyomja egy 10essel a költségvetést.......pl ez a villarepedés is...kigondolta volna,mégegyszer megnemhúzom csak épphogy és inkább kontraanyázok ha kell.Aztán a szokásos gumielöregedések stb sok kis apró bizbasz.....De mostmár remélem ha kész akkor igaz 70ért de remélem végre egy olyan motor lesz amihez nemkell nyúlkálni mertmár vagy 4napja reggeltől estig tökig olajos vagyok
Nem osztom a véleményed !
Ha csapágy-simmering-dúgó-henger-sikcsapágyazás
kopott és lötyögnek a tengelyekkel együtt akkor
avval mire mész,kompresszio 0 vagy -1 ?.....
Abban igazad van ,ha bele van piszkálva könnyen
bajt is csinálhat az ember,nagyobbat mint amivel
elötte küzködött, "pedig csak ki akartam javítani"
monja indokként a tükörben saját magának az ember !
Aki még nem hibázott , az fog ! vagy holnap vagy jövőre !
Azért 50ezerért kaphatott volna olyat ami működik.
Ezek a hibák egyértelműen a házi gányolás következményei, ami kivédhetetlen.
Ezért értékesebb egy lestrapált bontatlan blokk mint egy "felújított"
Sajnos ez benne van a pakliban
Én is beszoptam egyszer ezt, azóta nagyon kritikus vagyok.
Dehát ebből tanul az ember, én sem hittem a többieknek, pedig nekem is megmondták
szevasztok!
holnap mennék kakucsra, néztem a honlapjukon, holnapra nincs írva semmi. ez azt jelenti, hogy lehjet menni?
délutánra szeretnék menni.
Lesz ott Valaki közületek?
remélem nem fog esni
Én egy 81'-es CB750-es Hondát vettem 300ért. Majd annak sült be a főtengelye és amikor szétszedtem akkor derült ki az órmótlan gányolások tömkelege.
Már nem számolom mennyibe került, mert az én hibámból tört már szelep is, de csak annyit mondok hogy a vezérmű lánc többe került mint neked az egész MZ-d
Alig 25ezer km-et tudtam vele menni és már a kompresszió is elment belőle, a természetes elhasználódásnak köszönhetően.
Szóval én saját bőrömön tudom mi az a szopás, és szerintem más is pont ettől akart téged óva inteni, amikor hirtelen felindulásból akartál motort venni.
Jó persze először nem tudod mik az árulkodó jelei a gányolásnak, most már tudni fogod, ahogy én is.
Nem mellesleg pedig megtanulod mi az a kitartás...ahogy én is
A bele passzoló tengely enyhén szorosan megy bele, a csavar nem hajlítja a szár anyagát csak rászorítja a tengelyre. Ilyenkor pedig esélytelen olyan terhelésnek kitenni, hogy eltörjön, mert előbb szakad meg a csavaron a menet.
Az is lehet hogy nem dugtad be végig és csak az egyik oldalon passzolt, a belső oldalon nem, pedig a tengely peremét csapágyig be kell tolni, meghúzni a tengely végén lévő anyát és csak utána kell a tengelyt rögzíteni.
Ha csapágy-simmering-dúgó-henger-sikcsapágyazás
kopott és lötyögnek a tengelyekkel együtt akkor
avval mire mész,kompresszio 0 vagy -1 ?.....
Abban igazad van ,ha bele van piszkálva könnyen
bajt is csinálhat az ember,nagyobbat mint amivel
elötte küzködött, "pedig csak ki akartam javítani"
monja indokként a tükörben saját magának az ember !
Aki még nem hibázott , az fog ! vagy holnap vagy jövőre !
Ezek a hibák egyértelműen a házi gányolás következményei, ami kivédhetetlen.
Ezért értékesebb egy lestrapált bontatlan blokk mint egy "felújított"
Én is beszoptam egyszer ezt, azóta nagyon kritikus vagyok.
Dehát ebből tanul az ember, én sem hittem a többieknek, pedig nekem is megmondták
holnap mennék kakucsra, néztem a honlapjukon, holnapra nincs írva semmi. ez azt jelenti, hogy lehjet menni?
délutánra szeretnék menni.
Lesz ott Valaki közületek?
remélem nem fog esni