Amugy gyújtást nehéz állítani? Szerintem azis elállítódott kicsit mert mintha kicsit dadogna 5000 fölött és nempörög rendesen,meg épphogy mentem vele és elég meleg lett a blokk. lehet sok üzemeanyagot is kap....Átolvasom a javítási könyvet hogyan is kell beállítani.Kiváncsi leszek vele majd megyek vele egy kört mert csak a második nemjó a többi fokozat működik rendesen
Le :@ Rohadna meg. Amugy sz*pat ez a motor.Összeraktam mondom öntök bele olajat és megnézem hátha csak a második rosz és 3.ba betolom és kicsit megyek vele.Erre megjavult a kuplung.Tökéletesen kiemel meg minden.Hát nemvert szét az ideg.......Egyes jó bár kicsi kattogó hangok vannak,2-es halott ottlesz a bibi.De szerintem hagyom elviszem a szkihoz nézze át az egész motort meg veszek telószárat is stb.Hát jóljártam ezzel a motorral amilyen szép olyan sz*r,inkább fordítva lenne.
Asszem egyre jobban kezdem utálni ezt a motrot....... Kiszedtem az elsőkereket mert kivolt törve a szelep.Oké megcsináltam a szelept.Rakom visza erre az egyik oldali villa ahol alul keresztben átmegy a 8as csavar ami rögzíti a tengelyt utolsó húzásnál szépen letöröt Ha van valakinek esetleg teleszkópvilla az szóljon.
Sziasztok!
Tud valaki segíteni papirozásban? Szóval ha megvan az adásvételi és a nevemre akarom iratni a motort az mennyibe fáj kb? Nemakarom még használni csak hogy a nevemen legyen.
Ez egy nagyon összetett dolog, igazából én sem tudom hogyan történik, mert programmal tervezik, nekem Mihu tervezte, kellenek hozzá az ablakok méretei, elhelyezkedésük, és hasonló finomságok:)
Én simsonnal el sem mentem hosszabb útra, Mz-vel már jártam ide oda, főleg h. kicsit megpiszkáltam a motorját:D:D, 150es henger, tervezett rezó, kicsit belenyúltam a vezérlésbe is, meg kapott egy 28as Dellorto karbit:D:D, hú de ment:D
Jah ezek kemény gépek Pont arra jók hogy az ember megtanuljon szerelni.....Emlékszem a tirisztoros gyújtással mennyit szenvedtem....Egyszer leesett a lengkerék fogalmam sincs hogy leszedtem kuplungdeklit henger minden erre kiderül hogy nem is kellet volna csak a gyújtásdeklit leszedni Meg semmi közepén meghalt a jeladóm,áthúzott összevisza áhh ezzel az orosz csodával szívtam a legtöbbet.Simson egy fokkal már jobbvolt.Aztán márcsak héba hóba haverokéval mentem motorzni meg csinálgattam neki stb.
Ugysemfogom feladni Én rigával kezdtem énis olyan 4éve ami alapból úgykezdődött hogy darabokban vettem egy fél ifára való alkatrésszel.Nah az kb 1nap motorozás két nap szerelés.Akkor megtanultam igazán.Aztán jött a tél meguntam a sok szerelést meg hideg is volt és eladtam
Azért ne add fel Én a simsonommal voltam így , többet szereltem mint motoroztam, de volt egy előnye, megtanultam szerelgetni, és rájöttem, hogy ez baromira érdekel engem, ez volt 4 éve:D Most meg szeptembertől a Pannónia Motorkerékpár-Szerelő Szakiskolába fogok járni. A szerelés lényege hogy gondolj át mindent, mi miért van, mi mit mozgat és hogyan, és hideg fejjel
Őszintén megmondom, nemtudom hogy mennyit kérjek érte.
Tud valaki segíteni papirozásban? Szóval ha megvan az adásvételi és a nevemre akarom iratni a motort az mennyibe fáj kb? Nemakarom még használni csak hogy a nevemen legyen.
Valakinek egy Katonai MZ kormány? f@sza állapotú
Érdeklődésre van kép is.
Nah, én most kiszállok, megyek aludni lassan, jó szerelgetést holnapra, vagyis mára, csááá