kérsz/keresel/szerzel egy fém kuplunglamellát, amire hegesztesz egy köracélt( vagy egy darab vasat, ami a kuplungkosár "fogai" között kifér. így kész is a kuplungfogó kézikészülék
Hegesszed oda annak a motornak úgyis mindegy
egyébként csak azért írogatsz úgyis hogy teleírd ezt az oldalt és ha valami értelmes írás van vissza keljen keresni eddig sem ezután sem fogod megfogadni mások tanácsát.
"A blokkban minden jó állapotban van,csak a kuplunggal van egy kis gáz mert az a balmenetes anya ami a kuplungot fogja cserére szorul.Azonkívül mindene egyben van.Használatban volt mielőtt félre lett rakva."
Nem is tudom...... a kuplung full csapágyas lett.... ezért is nincs kuplung nem a kuplungot nyomja a rúd hanem az egész tengelyt is.....Csavar miatt nembiztos a gányolás havernak simsonba is beleszakadt pedig az soha nemvolt széthúzva és gyári 3ezer km-es volt.De ezlegyen a legkevesebb szomszéddal esztergáltatok majd bele meg új menet és kész.De ez nagyon széthullot
Mondtam hogy belenyúltál rendesen:S, Ha nincs szétgányolva a blokk akkor a menet is a helyén marad a leeresztő csavarnál:), Szerintem meg se próbáld használni már, ha tényleg ennyi fog kiesett:S
Nah leszedtem a deknit.Hát úhh.... A kuplung már rendesen belemart a dekni oldalába elég mélyen...... amin a kuplung van tengely csapágya full halott és kiesett olajleeresztés közben még vagy 5fog..... De azis érdekes mert a blokkleeresztőhöz csináltathatok perselyt a másik kis csavart meg kisembírtam tekerni....utálom ezt az alu öntvény acél csavar kombinációt általában menettel együtt jön ki Szóval ennek a blokknak majdnem teljes generál.
Értem.Hát majd kiderül mert most valami nagyon elmászott benne.Az állítócsavar már tövig bevan csavarva de mintha a kuplung ottsem lenne.A berúgó is szétesett mintha csak egy üres rugós tengelyt rugdosnék......
Ha fogos a kosarat, belepakolod a lamellákat, akkor a legfelső lamellának nem szabad kilógnia a kosárból, akkor sem amikor kinyomod a kuplungot, mert ha ez megtörténik akkor elfordul a felső lamella, kiakad és csinál furcsa dolgokat.
Az hogy nem bont a kuplung, kicsit furcsa jelenség, miután mondtad hogy a csavarral kiemelted, de még mindig nem bontott.
Más probléma lesz ott, de amíg nem nézed meg addig nem fogod tudni. Ezt nem lehet fórumon keresztül javítani :
Amugy a kuplunglamelláknak milyen vastagnak kell lennie? Gondoltam rá énis hogy utángyártott és vastagabb mint kellene.....Bár most szerintem vele megadta magát benne nemcsak a lamellák vagy nemtudom miért nincs egyáltalán kuplung,holnap kiderül már kiváncsivagyok.
50be.Végülis megérte volna érte mert nincs rosz állapotban meg pöc röf indul szóval motorikusan,elektromosan,meg szerkezetileg szinte hibátlan.Viszont ezt a kuplungdolgot megkellet volna inkább csinálnom és lehet nincs nagy baj.De mostmár ezvan majd kiderül milesz a sorsa hogy nevemreiratom vagy sem.Ezt a párezret meg mostmár muszály ráköltenem hogy menjen.
Alapjárati csavarral vedd lejjebb az alapjáratot.
Fontos hogy melegen állítsad.
Melegen vedd le 1000-1500-ra és a mellék levegő csavarral állítsad a leg magasabb fordulatra. Ekkor állítsad be megint 1000-1500-ra, és kezd el becsavarni a melléklevegő csavart, addig amíg picit esik a fordulat. Ekkor kicsit feljebb veheted az alapjáratot, hogy melegen 1es fokozatban kuplunggal is meglegyen az 1000-es fordulat. Ha üresben sokkal magasabb az alapjárat akkor sűrű az olajad
egyébként csak azért írogatsz úgyis hogy teleírd ezt az oldalt és ha valami értelmes írás van vissza keljen keresni eddig sem ezután sem fogod megfogadni mások tanácsát.
Az hogy nem bont a kuplung, kicsit furcsa jelenség, miután mondtad hogy a csavarral kiemelted, de még mindig nem bontott.
Más probléma lesz ott, de amíg nem nézed meg addig nem fogod tudni. Ezt nem lehet fórumon keresztül javítani :
Fontos hogy melegen állítsad.
Melegen vedd le 1000-1500-ra és a mellék levegő csavarral állítsad a leg magasabb fordulatra. Ekkor állítsad be megint 1000-1500-ra, és kezd el becsavarni a melléklevegő csavart, addig amíg picit esik a fordulat. Ekkor kicsit feljebb veheted az alapjáratot, hogy melegen 1es fokozatban kuplunggal is meglegyen az 1000-es fordulat. Ha üresben sokkal magasabb az alapjárat akkor sűrű az olajad