Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi
kérsz/keresel/szerzel egy fém kuplunglamellát, amire hegesztesz egy köracélt( vagy egy darab vasat, ami a kuplungkosár "fogai" között kifér. így kész is a kuplungfogó kézikészülék
Hegesszed oda annak a motornak úgyis mindegy
egyébként csak azért írogatsz úgyis hogy teleírd ezt az oldalt és ha valami értelmes írás van vissza keljen keresni eddig sem ezután sem fogod megfogadni mások tanácsát.
A kuplungagyat ahogyan rögíztsem hogy kitekerjem a balmenetes anyát?
"A blokkban minden jó állapotban van,csak a kuplunggal van egy kis gáz mert az a balmenetes anya ami a kuplungot fogja cserére szorul.Azonkívül mindene egyben van.Használatban volt mielőtt félre lett rakva."
Annyit tudok róla hogy azis kuplunggal küszködik.....De ha átrakom enyém akkor elvileg jó......
Csak akkor azt a blokkot úgy vedd meg, hogy leveszed az oldaldeknit, és megnézed minden oké-e
Lehet veszek bele másik blokkot.......Találtam egyet jóáron gyújtás és karbi nélkül lehet megérén az és hagyom a papírozást.
Háth, most már tényleg vidd szerelőhöz:)
Nem is tudom...... a kuplung full csapágyas lett.... ezért is nincs kuplung nem a kuplungot nyomja a rúd hanem az egész tengelyt is.....Csavar miatt nembiztos a gányolás havernak simsonba is beleszakadt pedig az soha nemvolt széthúzva és gyári 3ezer km-es volt.De ezlegyen a legkevesebb szomszéddal esztergáltatok majd bele meg új menet és kész.De ez nagyon széthullot
Mondtam hogy belenyúltál rendesen:S, Ha nincs szétgányolva a blokk akkor a menet is a helyén marad a leeresztő csavarnál:), Szerintem meg se próbáld használni már, ha tényleg ennyi fog kiesett:S
Nah leszedtem a deknit.Hát úhh.... A kuplung már rendesen belemart a dekni oldalába elég mélyen...... amin a kuplung van tengely csapágya full halott és kiesett olajleeresztés közben még vagy 5fog..... De azis érdekes mert a blokkleeresztőhöz csináltathatok perselyt a másik kis csavart meg kisembírtam tekerni....utálom ezt az alu öntvény acél csavar kombinációt általában menettel együtt jön ki Szóval ennek a blokknak majdnem teljes generál.
Értem.Hát majd kiderül mert most valami nagyon elmászott benne.Az állítócsavar már tövig bevan csavarva de mintha a kuplung ottsem lenne.A berúgó is szétesett mintha csak egy üres rugós tengelyt rugdosnék......
akár még az is lehet...
nincs mit
Ti mentek is edzeni 1et a verseny előtt?
tenkjú
22-én akciós nap az E-ringen.
Ha fogos a kosarat, belepakolod a lamellákat, akkor a legfelső lamellának nem szabad kilógnia a kosárból, akkor sem amikor kinyomod a kuplungot, mert ha ez megtörténik akkor elfordul a felső lamella, kiakad és csinál furcsa dolgokat.
Az hogy nem bont a kuplung, kicsit furcsa jelenség, miután mondtad hogy a csavarral kiemelted, de még mindig nem bontott.

Más probléma lesz ott, de amíg nem nézed meg addig nem fogod tudni. Ezt nem lehet fórumon keresztül javítani :
Amugy a kuplunglamelláknak milyen vastagnak kell lennie? Gondoltam rá énis hogy utángyártott és vastagabb mint kellene.....Bár most szerintem vele megadta magát benne nemcsak a lamellák vagy nemtudom miért nincs egyáltalán kuplung,holnap kiderül már kiváncsivagyok.
50be.Végülis megérte volna érte mert nincs rosz állapotban meg pöc röf indul szóval motorikusan,elektromosan,meg szerkezetileg szinte hibátlan.Viszont ezt a kuplungdolgot megkellet volna inkább csinálnom és lehet nincs nagy baj.De mostmár ezvan majd kiderül milesz a sorsa hogy nevemreiratom vagy sem.Ezt a párezret meg mostmár muszály ráköltenem hogy menjen.
menyiért vetted az etz-t?
oké köszi
Ez nekem is jóljött pont
Alapjárati csavarral vedd lejjebb az alapjáratot.
Fontos hogy melegen állítsad.
Melegen vedd le 1000-1500-ra és a mellék levegő csavarral állítsad a leg magasabb fordulatra. Ekkor állítsad be megint 1000-1500-ra, és kezd el becsavarni a melléklevegő csavart, addig amíg picit esik a fordulat. Ekkor kicsit feljebb veheted az alapjáratot, hogy melegen 1es fokozatban kuplunggal is meglegyen az 1000-es fordulat. Ha üresben sokkal magasabb az alapjárat akkor sűrű az olajad