Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát ez úgy van hideg a motor egyszer megrugom beindul, az alapjárat szép alacsony (mint egy jó MZ-nek) megyek vele egy karikát bemelegszik a blokk beteszem üresbe és 3000 környékén pörög de van amikor 3700 környékén. beteszem egybe kicsit lejebbcsusztatom a z alapjáratot a kuplunggal behúzom teljesen a kuplungot és már megint 3000-nél jár
de ha kihül megint jo.
Nah majd kiderül még milesz Holnap lehet leszedem legalább a kuplungot.
Karbi beállítás lesz, de nem tudom látatlanba pontosan mi lehet, de talán lehet hogy el van dugulva az alapjárati fúvóka és ezért nem állítató be rendesen az alapjárat.
Ha nem akar szétesni magától, akkor a főtengelyhez képest kell letolni a blokkfelet.
Elvileg erre van egy spec. szerszám, de én azt sináltam hogy a dekli csavarok helyére becsavartam 2 csavart, beraktam közé egy bika villáskulcsot úgy, hogy a főtengely végére ráfeküdjön, és elkezdtem egyszerre húzni a két csavart, és szépen szétjött.
Ez persze Jawanal volt, MZ az szinte szétesik magától, csak a tömítés letapadását kellet szétfeszíteni csavarhúzóval
Félsz mi?
Pedig nem kell. Az első kerekemen most is RSW van, de még mindig csúnyán üt ezért az csúszik el először.
Lesznek képek, azt nem tudom, Ti rajta lesztek-e, mondjuk a párod, ha jól emlékszem, jött velünk egyszer-kétszer . Majd belinkelem az sm-fórumba, ha meglesznek !
Elvileg pedig melegen lejebb kéne esnie pont.....
Nembiztos....ha inkább megcsináltam volna a kuplungot lehet nemlett volna baj.
Azé nem mentünk Brezovára mert még sosem voltunk ott, azonkívül messzebb is van, meg nem utolsó sorban szarul jött volna ki ha valamelyik cimborám gyorsabb lett volna nálam .
Sziasztok!

Valaki csinált képeket a mai Visontázásról?
No akkó most képzeljé el egy olyan smileyt, ami a középső ujját mutatja és azt mondja fuck you!
jhajj de jo hogy nem vettem meg azt a motrot most én is csak szerelhetném éjjel nappal
de sajnos amit most vettem etz-t annak ha egy kicsit jobban megforgatom akkor egy kis csaapágy hangja van.
meg melegen 3000-et pörög alapjáraton de hidegen jo akkor 1100-1200 pörög
szerintetek ez mitöl van?
Amugy hogy húzom szét a blokkot? Ennél nemakarom beadni a rigás módszert hogy csavarhúzóval szétfeszít stb
Na, má' megen bebenikésedtem, teleírom az oldalt egyedül !
Ááááá, nem kell az !
17-est! De ezt most halkan mondta, hadititok ! Meg amúgy a 16-on gondolkozom, mert sokat kell váltogatni kettőből háromba az én tempómmal (körönként háromszor), és 10-ből 8 alkalommal nem veszi be a sebességet . Azzal is eldobálok legalább 1 mp-et körönként, osztán egy kicsit nagyobb bevállalással lehet, hogy tudnék faragni így a stopperből egy kicsit ...
Csak ha Te meg bévállalod, hogy az előttem levőknek botot dugdosol az elsőkerekébe, amíg el nem fogynak, mondjuk öt főre !
Melyik áttételt használtad?
No akkó egy 6.helyet beválalsz?
Na kénytelen leszek felrakni én is az RSW-ket ha már gyakorolni nem tudok
Jól ! Előzgettem eleget ahhoz, hogy visszajöjjön egy kicsit az önbecsülésem, plusz gyorsultam is egy kicsit (1 mp) a legutóbbi motorozásunkhoz képest(akkor Te csináltad a képeket ). Kezdek hozzászokni az rsw-hez, eddig nem nagyon szerettem, de csak jó az, he !
Az a szerencse hogy motorikusan jó.Elsőre indul és jó erőben is van.Szerintem nem egy nagy összeg lesz megcsinálnom használt alkatrészből csak ugye a kedv........ha tudok szerezni lehet inkáb gyári kuplung kéne
Nekem nemfontos h jólegyen csak egy szár kell.....Énsem értem utolsó milit húzom és elpattan.....Majd kiderül mitkell venni váltóba stb és veszek egyúttal nemnagy összeg.De ahogy néztem hátsókerékcsapágy is lassan cserés kicsit hallani h kotyog.....bár ez még nagyon sokáig elmegy így.
Jó volt mert 1 órakkor mi voltunk csak meg egy srác Pestről, aztán olyan 3 körül beestek az utcáról páran. Ugyhogy kb 10-12-en lehettünk össz-vissz. Gokartozni meg senki nem akart.