Én is rigán kezdtem, egész télen szereltük haverral, és mentem vele 5km-ert mielőtt újra szétesett volna, szóval ha lesz rigablokk dobáló verseny arra én is nevezek
Törött villával nem érdemes közlekedni, de nem értem az hogy tudott eltörni. Régebben bontóban 1500 forintért vettem komplett telót, válogatni kellet, de végül összeraktam egy jót, nem tudom most hogy mérik.
sziasztok most értünk haza brezováról ismerkedési délutn volt voltunkpáran mz-sek 7-8 motor jó volt.érdekes kis pálya eléggé megdolgoztatja a motorosokat.lesz fönt pár fénykép a galériában
Én rigán kezdtem.Alapból darabokban vettem.És ugye aki ismeri az tudja milyen 2nap szerelés 1nap menés.Szóval azért értem és azóta sok blokkot csináltam de most valahogy már nincs kedvem inkább mennék. Amugy amit mutattam képen a törés a villán azmiatt kieshet a tengelyem ha úgyvan?Mert nemszeretnék zakózni
TUdod én is pont ilyen voltam amikor szétszedtem az első Simsonomat kb. ennyit értettem hozzá, vagy még ennyit sem, akkoriban még nem voltak fórumok, nem volt aki segítsen. Szereztem egy robbantott rajzot és az alapján logikusan átgondoltam hogy kellene működnie. Háromszor raktam össze, mire sikerült nem kihagyni belőle valamit, de utána olyan lett mint a safhauzen.
Szóval csak annyit akarok mondani, hogy lehet tanácsot kérni a fórumon, de azért ne bízd magad ránk teljesen, ne felejts el gondolkodni.
Az pedig nem baj, ha hibákat követsz el. Én sem hallgattam senkire, úgy tanultam a legtöbbet hogy az elkövetett hibáimat javítottam ki
Szétkéne már húzni a blokkot csak így tudás nélkül sok idő és nincs igazán kedvem.Pedig megtudnám mik a rosszak és ha úgyvan akkor bevállalok lehet egy teljesen blokkfelújítást csapágyak,szimeringek,fúrás stb.
Értem kösz a választ Hát igen szóval szerintem marad a papírozás későbre viszont ha jóltudom adásvétel után 15napon belül megkell csinálnom. Nos amugy ma összeraktam friss olajjal elemlt a kuplung stb mondom megyek egyet motorzni haverokkal kihagyom a 2.kat és kész.De nemígylett.Egyesben volt kuplung rendesen följebb ugyanúgy nememlet ki.Jóh akkor megyünk egyesbe óvatosan kb 4ezerrel közbe dumálunk is stb.Jó nemvolt semmi baja még lejten 5.be is betudtam tenni.Azát egyszercsak úgy elszált a kuplungom hogy egyáltalán nincs semmi.....Haverok betoltak és szépen hazajöttem vele.Amugy nem fogból van letörve hanem maga egy egész fog.....azért kétlem hogy jóttenne neki úgy használni sokáig.
Én amikor a CB750-esemet szedtem szét, csináltam sok rekeszes papírdobozt és a szétszedési sorrendben dobáltam bele minden egyes alkatrész csoportot. Amikor raktam össze csak visszafelé kellet pakolni, nem hiányzott semmi.
a festésnek az a baja hogy az előző gazdája 600ft-os szutyok festékkel mutyikolta le és a sisak ahogy rálett téve sokszor ottmaradt a nyoma.körömmel le lehet kaparni a festéket, meg repedezik el a tankon.
másik baja hogy hidegen jo a fordulat melegen meg 3000-et pörög alapjáraton de nem tom miért.
Szerintem hagyd a fenébe a blokk széthúzatást, meg a hengert se piszkáld. Az a dolga hogy mozogjon.
Amíg van nyomatéka, meg lehet váltani, addig jobb ha nem piszkálod.
Apámnak a mondása, hogy ami működik azt ne akard megjavítani.
Neked a kuplungod a rossz. Azt egyszerű megcsinálni, ki kell venni és egy vastag üveg, vagy márványlapra rakott csiszolópapírral el kell vékonyítani. A tajvani lamellák ugyanis vastagabbak a szükségesnél.
Ha a kuplung jó akkor foglalkozz a többi bajával ha van egyáltalán.
Az hogy letört a fogaskerék sarka nem érdekes. Ereszd le a forgáccsal teli olajat tegyél bele tisztát és jó pár évig nem lesz vele gondod.
Papírozás az drága sajnos. kb. annyiba van mint a motorod ára.
Kell íratni egy adásvételi papírt az eredeti tulajdonossal akinek a nevén a forgalmi van, eredetvizsga, lehet hogy műszakit is meg kell csináltani mert csak azzal lehet átíratni, biztosítást kell kötni, és mehetsz az okmányirodába, ott pedig még legombolnak rólad egy kevés pénzt.
Gyújtást nem nehéz állítani, most nem tudom mennyi a megszakítóhézag, de azt beállítod, aztán a dugót belövöd felső holtpont elé 2,5-2,8 mm-errel, és az alaplapot addig fordítod amíg ebben az állapotban nem nyit a megszakító, aztán lehúzod, és ellenőrzöd, ha jól dolgoztál, akkor jó lesz:D Ha nem akkor még egyszer megismételed az alaplap tekergetős fejezetet, csak sokkal pontosabban, szal lehet vele szórakozni:)
Törött villával nem érdemes közlekedni, de nem értem az hogy tudott eltörni. Régebben bontóban 1500 forintért vettem komplett telót, válogatni kellet, de végül összeraktam egy jót, nem tudom most hogy mérik.
Szóval csak annyit akarok mondani, hogy lehet tanácsot kérni a fórumon, de azért ne bízd magad ránk teljesen, ne felejts el gondolkodni.
Az pedig nem baj, ha hibákat követsz el. Én sem hallgattam senkire, úgy tanultam a legtöbbet hogy az elkövetett hibáimat javítottam ki
Támaszd a falnak a motort, mert eltolod.
Ez sajnos blokkszéthúzás tényleg.
Ha laza a küllő akkor előbb a felnit kell kiegyenesíteni és újra kell fűzni.
másik baja hogy hidegen jo a fordulat melegen meg 3000-et pörög alapjáraton de nem tom miért.
Amíg van nyomatéka, meg lehet váltani, addig jobb ha nem piszkálod.
Apámnak a mondása, hogy ami működik azt ne akard megjavítani.
Neked a kuplungod a rossz. Azt egyszerű megcsinálni, ki kell venni és egy vastag üveg, vagy márványlapra rakott csiszolópapírral el kell vékonyítani. A tajvani lamellák ugyanis vastagabbak a szükségesnél.
Ha a kuplung jó akkor foglalkozz a többi bajával ha van egyáltalán.
Az hogy letört a fogaskerék sarka nem érdekes. Ereszd le a forgáccsal teli olajat tegyél bele tisztát és jó pár évig nem lesz vele gondod.
Papírozás az drága sajnos. kb. annyiba van mint a motorod ára.
Kell íratni egy adásvételi papírt az eredeti tulajdonossal akinek a nevén a forgalmi van, eredetvizsga, lehet hogy műszakit is meg kell csináltani mert csak azzal lehet átíratni, biztosítást kell kötni, és mehetsz az okmányirodába, ott pedig még legombolnak rólad egy kevés pénzt.