Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát akkor te nagyon megkímélt gépet fogtál ki.Igen énis ígyvoltam mindegyik motorom ismertem az utolsó csavarig majd idővel etz-t is megismerem Fényezést én inkább nemvállalom be van egy festő ismerősöm kb majdnem hogy szomszédunk inkább vele fújtom.A vázat,villaszárakat stb azokat lefújom énis mert nem annyira feltűnő dolgok ha nem is sikerül olyan szépre.Nemtudod véletlen hátra azt a "fogóckodót" nemtudom hogy hívják ami az ülés mögött van hol tudnék szerezni?Előző tulajnak doboz volt fent és nincs meg a gyári...
Hát akkor lehet küllő csere......Azt tudom majd kicentírocozm a végén..Azon gondolkozom hogy lefestem az egész felnit és a küllőket fehérre.....láttam már ilyen etz-t és marhajólnézett ki igaz az piros volt.Jólenne eztis átfújni pirosra de azért én nemfogok még pluszba füzetni szóval marad kék csak kicsit sötétebb.Lehet inkább felkéne políroznom a felniket és új küllők ez majd még kiderül
Az én ETZ-mnek szerkezetileg semmi baja nem volt, bontatlan blokkos ként vettem, és úgy is adtam el, az egész blokkban egy valamit kellett cserélni, az pedig a berúgókar visszahúzó rugója volt:D, mert már nem húzta vissza a berúgókart. Apróbb dolgokat kellett csinálni rajta, meg én mindent magamnak csináltam. Magamnak fényeztem, magamnak szereltem, így viszonylag "olcsón" kijött minden. Minden csavarját ismertem:D, sajnáltam is eladni, de kellett a pénz a VFR-re.
Az gáz, nemszabad a küllőnek elforogni, meg amúgy is, ha húzod a küllőt akkor azzal elmegy a felni, és lesz benne 8as:D
Azért gondolom a te géped ilyen állapotba hozni sem olcsó dolog volt
Ilyen állapotban van amugy a moci bár kicsit sötét kép.
Mivel itteni szerelő és hát nemtúlnagyfalu úgy kb mindenki jóbanvan mindenkivel.Egyik haveromnak ugyanez a szaki akihez énis viszem 3ezerben csinálta meg a simsonját aminek azvolt a baja hogy nemvoltak sebességek valami a léptetővillával nemvolt ok.Kb ennyit fog erre is rászámolni szerintem pluszba hát majd kiderül.Jó lehet költenem kell rá,de amiket én cserélek és én csinálok azok tudom hogy biztos jók.Amugy a kuplunggal azlehetett a baj hogy ugye cserélve volt látszik rajta hogy szinte teljesen új és az utángyártott lamellák elég érdekesek....túl vastagok és lehet ezmiatt nememelt ki.Most nyáron csak az a célom hogy menjen rendesen aztán majd ha jönnek a rosszabbidők akkor szépen nekiállok megcsinálni teljes szétszedés stb.Egy kérdés a küllőket hogyan tudom meghúzni? Mert ha húznám meg az anyát elforog a küllő mert nincs amibe megakadjon.....
Szerintem hagyd így nyugodtan. A blokk széthúzásával annyi a gond, hogy az alkatrész az lehet h. 2-3ezer forintos tétel, de ha szerelő csinálja akkor felszámolja neked a blokk széthúzásáért a költséget, és ha már szétvan húzva a cucc, nemárt ezt-azt cserélni:) Az oké hogy most volt megcsinálva, de nemtudni egy ilyen dolog mit takar:D, szóval szerintem elég sokat kell költened majd erre a gépre:)
Csak sár még nemvolt időm lepucolni Amugy élőben annyira nemdurva két kis borda nincs csak......de mint írtad akkor inkább hagyom a blokközép dolgot új blokk átiratást meg egy ilyen kis dolog nemér meg.
Ez durva, ez csak sár rajta, vagy valamiféle ragasztó?
Vasperselyesben nem cserélünk fúrás nélkül dugót/gyűrűt:) Blokközepet meg azért nem cserélünk, csak párban, mert a párban lévő közepek össze vannak dolgozva, és minden úgy van kialakítva hogy összepasszoljon minden benne, ha hozzáteszel egy másik blokkfelet, elég nagy a valószínűsége, hogy eléggé kicsi lesz a blokk futásteljesítménye, mert szarul áll benne a főtengely, váltótengely, satöbbi satöbbi
Jah am ez a törés közelről.
Nah leszedtem a hengerfejet is csak megnézni kb mintha újlenne egy nagyonpici égésnyom csak.Viszont egy picit mozog a hengerben a dugó...... szerintetek tegyek rá új gyűrűt legalább?Furatni nemakarom mert erő van benne rendesen.


no gyerünk mer itten meg városnap van
estére torok nem marad szárazon
incifincikisegér vagyok akkor

No......ne izejjé má
mé akarod a vérem színi nem vagyol te szúnyog
legalábbis neved nem erre utal
Amugy tényleg akkora eltérések vannak hogy két különböző blokközepet már össze sem lehet rakni?
Jóh most mitnemhallgatok? Azt hogy nemviszem vissza? Szerintem kb egy 2ezer forintos fogaskerék ment galyra az kilesz cserélve kuplung beálíltva és kész is.A blokközép cserét csak azért mondtam mert engem zavar hogy a bordából levan pattanva de ez csak esztétikai hiba végülis kb senki nemveszi észre.

Józsimisibarát

blokközepet csak párban lehet cserélni mert ugy vannak gyárilag összefurva!grabónak igaza van mi a francnak kérdezgetsz ha ugy sem hallgatsz senkire?innentől komplett motorfelujitás felé haladsz anélkül hogy motoroztál volna!gratula!
Ezeket úgy sacperkábé csinálják nem biztos hogy jobb lesz vele talán valamivel tovább forog de lent meg teljesen elveszik az ereje.
De gondolom h akkor még feljebb huz nem?magasabb fordra van hangolva mert hosszab mert szélesebb a belső átmérő!
Van, de össze is húzathatod
Csáo aki hozzáértőbb az segitsen vettem egy króm rezót de mikor tetttem vna föl a 125 ösömre akkor észrevettem h lötyög a a torkon!Van külön 25 ösöre meg nagyonbbra vagy mind ugyan az csak jobban össze kell huzatni?köszi
No Grabó hangnemet váltott
igencsak felmérgelhette magát , mert ez tőle nem megszokott