Köszi szépen. Zárásszöget jó is, hogy említed, mert az nekem elektronikával felülírható, annyit állítok, amennyi jól esik (igc-60, egyelőre kölcsönben, tesztelésre).
asszem ki kellett ülni a kormányra mert még 3 ban is emelte gázra az elejét de fasza lett megkönyült a motrom vagy három kilóval. be is vacsoráztam egyből
Ha nem veteránvizsgára viszed, a kütyük nem számítanak .
Szerintem nem lesz semmi baj, viszont egy jótanács: vigyél magaddal egy tartalék féklámpa-kapcsolót! Az utóbbi két(!) vizsgán megszívatott a kis szemétje, azóta mindig van nálam egy tartalékban.
A trafóról csak annyit tudok mondani,hogy már több mint egy éve így van és tökéletesen működik.Bár az hozzá tartozik az igazsághoz,hogy elsőre mikor az eredeti zárásszöggel építettem meg ( 200-220 fok ),nagyon melegedett a trafó.Visszavettem a zárásszöget 140 fok-ra és most így állja a kezem a trafót,úgy üzemel.
Olajos trafó mennyire szeret működni ilyen helyzetben? Kényszerűségből nekem is így van bent (de egyet már elfüstölt, igaz azt még az előző tulaj tette bele, nem tudom mennyit ment).
Simsonomnál meg jó lenne a tank alá tenni, hogy messze legyen a gyújtáselektronikától, meg az előgyújtásvezérlőtől, de akkor szintén majdnem vízszintesen lesz. Többfelől hallottam, hogy ezek a trafók nem nagyon szeretik a vízszintes helyzetet, neten sehogy sem tudtam értelmes hozzászólást találni erről.
Halihajó!
Pénteken viszem az mz-t müszakira.
Van rajt egy-két nem "gyári" alkatrész.
Szerintetek ezek miatt meghuzhatják a vizsgán?
-Túraplexi
-Hátsó doboz,nem gyári doboztartóval (kapaszkodó van)
-Oldalsztender (Úgy tudom hogy ez nem volt eredetileg az ETZ-k hez,de lehet tévedek :) )
Egyébként minden rendbe rajt. Új gumik,új fékcsõ,Világító és jelzõberendezések hibátlanok,fékek jók.
Egy régebbi hsz-ben mondtam, hogy Visonta lesz . Így tisztességes, rajtad kívül a többiek sem voltak még Kecsón. Így majd mindenki tiszta lappal kezd , kivéve Téged !
Véleményem szerint a bejáratással jó fele haladsz! Habár az, h max csak 5000ig pörgeted az nem bizti h jó, mert nem nagypapi módjára kell vele járni, hanem a nyomatéksávban tartani a mocit és 125ös meg 150es moci esetében a nyomsáv alja sztem valahol 3500-4000es ford körül van! Nem tudom, h hőfokmérőd van-e, h vmi visszajelzést kapj a motor hőmérsékletéről!?
A kipu kiégetését én úgy szoktam végezni, h betekerem a kiput egy vizes ronggyal, ez hűtésként szolgál, h ne pattogjon le a króm róla meg ne színeződjön! Fixen függőleges helyzetbe állítod és alágyújtasz, én pepo nevezetű kandallóba meg kájhába való gyújtóst szoktam alátenni, de ha a disznópörzölőt alátudod tenni az is jó , ügyelj arra, h a rongy alja ne kapjon lángra, tartsd mindig a rongyot nedvesen.
Amikor már izzik a kipuban a koksz, akkor tedd vízszintes helyzetbe és adj neki kompreszorral, nem kell 10 barral, csak annyira mint egy erősebb szobai ventilátor, ezzel azt éred el, h a koksz szépen kiég belőle, rongyot itt is vizesen tartod, a végén pedig kirázod belőle a maradék salakot, ha van!
Sziasztok! Lenne két kérdésem: 1. Melyik a legjobb módszer szerintetek a kipufogódob kiégetésére? 2. A motorom fúrás után bejáratós, 730 km-nél 1:40-es keverékkel max 5000-ig pörgetem, ezidáig(és ezután is) fokozatosan emelve a fordulatot és a sebességet. 500 km körül váltottam 30-asról 40-es keverékre. Szerintetek jó eddig a móccer? Köszi, üdv
Sziasztok
Van egy eladó 300ccm-es mz-m. Akit érdekel vagy aki ismer olyat akit érdekelhet az jelentkezzen vagy itt vagy e-mailben a reimer.mark88@gmail.com-on . Amúgy minden papírja rendeben.
Most néztem köpönyeg.hu-t , elszomorító amit a hétvégére igérnek