Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na az biztos! De ha az égiek is úgy akarják & mondjuk 2 hét múlva /vagy tökmindegy mikor/ együtt motorozunk ráülsz a vasamra& tudsz viszonyítani.
hellotok
lene1 olyan kérdésem hogy tud-e vlaki 250 ETZ hez hátso fékart meg 1 szivotorkot ami a karbi meg a henger közt vah ...
eelöre is köszia
Látni, meg fogni kellene!
rmcmotor.hu-n vannak ilyen kormányok itt tudsz saját igényednek megfelelően választani, mert normálisan le van írva a kormányoknak minden paramétere.
Néztem. Jobb az új karbival?
Hali!
Rég jártam erre! Tettem fel egy videót az mz-ről az új karbival!
Meg egy pár képet az eddigi átalakulásról!
Folyt.köv.
Én egyet biztos, vagy ő engem de még megérdeklődöm hátha jönne más is.
Akkor igencsak meg a problem, mert már /még csak ez az első pályát látott gumim/ a használat óta mindig így kopikc minden ki csak csodálja, hogy ez meg miért ilyen?
Ja a kormány /vas, azért mert az alut keménynek találom, ha bukta van a kormány hajolhat& ha nem muszály más ne törjön, mert szerintem egy erős alukormány sokmindent túlél, öreg 750-es gixert ráfektettem és azsem hajtotta el!/ Tomaselli 2321-es& 5000 ft környékén árulják.
Ha minden igaz én viszek hármat!
Mindenki hozzon még egy mzést!
Erre már én is gondoltam de még nem jutottam el odáig!
Csak annyit hogy ha kemény a csillapítás akkor a gumi kezd dolgozni, ami olyan képet ad mintha szakadozna!
Köszi a segítségeteket!
Holnap ráfekszek a dologra, hogy mi is lehet a baj!& szerintem nekünk mindegy, hogy szombat vagy vasárnap /annál jobb minél több mz-s van jelen/, hozzátok igazodunk, csak jöjjön össze!
Holnap teszek fel ide a gumiról képet. Valmit sejtessz , mert a gumin van valmi rojtnak látszó nemtommi, ami még szinte gyári méretű, atöbbi ponton meg már 1 mm minta sincs.
Akkor nézd meg, hogy nem görbült-e el a hátsó teló, nekem már kettő is így járt. Érdekes módon mindkétszer a futóról leszedés után lettem figyelmes erre, lehet, hogy rosszul rögzítettem őkelmét . Nem bír sokat az a vékony acélrúd, ha oldalirányú terhelés éri.
A gyáritól szélesebb kormányom van /valami Tomaselli négyszámjegyű/, csak nem magas mint úgy általában a tietek/mindenkié hanem alacsony, mert én ezt találtam kényelmesen irányíthatónak a mátrai kanyarvadászatok alatt& ezért ragaszkodom itt is ehez.
Akkor neked csak zsír kell bele!
Az nem jó vaze! Nem szaggatja a gumit?
Én meg 75 kg& a hátulja olyan kemény /kis túlzással/ mintha merev lenne, ha a jó magyar közúton megyek vele egy kis úthiba /tudom ilyet nehéz taláni/ & minden belsőszervem leszakad a helyéből.
Egy a gyárinál szélesebb kormány sokat javít a helyzeteken!
Én 105 Kg de van itt kicsinyfalunkban egy Mz mester és igénybe veszem a segítségét, mint oly sokszor és valószinű megfog szünni a problémám.
FIGYU, nekem az elejében zsir meg olaj keveréke van melegen elegyítve, hogy legyen valami csillapítás! A hátulja meg gyári, szerintem az jó! 85Kg!
Aha . Ezt a képet /a többivel együtt/ már nézegettem .......hát majd egyszer remélhetőleg én is tudom uralni a csúszást. Tavaly ha csúszott mindig irányítható volt /legalábbis ki tudtam védeni az esést, de most nem/. Lehet a hátsó teló felújítás a télen olyan jól sikerült, hogy kár volt azt az olajszivárgást megszüntetni, lehet túl kemény lett a hátulja. Na megpróbálom mielőbb visszaállítani, remélem nem fog rámenni a fél szezon!
ühüm ezt a képet már láttam valahol. mindketőben nem szarozok a hátilja megint elment egy kanyarban az eleje meg nagy fékezésnél csak csúszik meg ordít a gumi puhítok vissza rajta mert valószinű a túl sűrű olaj okozza a problémát.
Nekem csak a vasárnap jó! Megpróbálok én is elmenni, de igazából nem csak rajtam múlik!