Akkor igencsak meg a problem, mert már /még csak ez az első pályát látott gumim/ a használat óta mindig így kopikc minden ki csak csodálja, hogy ez meg miért ilyen?
Ja a kormány /vas, azért mert az alut keménynek találom, ha bukta van a kormány hajolhat& ha nem muszály más ne törjön, mert szerintem egy erős alukormány sokmindent túlél, öreg 750-es gixert ráfektettem és azsem hajtotta el!/ Tomaselli 2321-es& 5000 ft környékén árulják.
Köszi a segítségeteket!
Holnap ráfekszek a dologra, hogy mi is lehet a baj!& szerintem nekünk mindegy, hogy szombat vagy vasárnap /annál jobb minél több mz-s van jelen/, hozzátok igazodunk, csak jöjjön össze!
Holnap teszek fel ide a gumiról képet. Valmit sejtessz , mert a gumin van valmi rojtnak látszó nemtommi, ami még szinte gyári méretű, atöbbi ponton meg már 1 mm minta sincs.
Akkor nézd meg, hogy nem görbült-e el a hátsó teló, nekem már kettő is így járt. Érdekes módon mindkétszer a futóról leszedés után lettem figyelmes erre, lehet, hogy rosszul rögzítettem őkelmét . Nem bír sokat az a vékony acélrúd, ha oldalirányú terhelés éri.
A gyáritól szélesebb kormányom van /valami Tomaselli négyszámjegyű/, csak nem magas mint úgy általában a tietek/mindenkié hanem alacsony, mert én ezt találtam kényelmesen irányíthatónak a mátrai kanyarvadászatok alatt& ezért ragaszkodom itt is ehez.
Én meg 75 kg& a hátulja olyan kemény /kis túlzással/ mintha merev lenne, ha a jó magyar közúton megyek vele egy kis úthiba /tudom ilyet nehéz taláni/ & minden belsőszervem leszakad a helyéből.
Aha . Ezt a képet /a többivel együtt/ már nézegettem .......hát majd egyszer remélhetőleg én is tudom uralni a csúszást. Tavaly ha csúszott mindig irányítható volt /legalábbis ki tudtam védeni az esést, de most nem/. Lehet a hátsó teló felújítás a télen olyan jól sikerült, hogy kár volt azt az olajszivárgást megszüntetni, lehet túl kemény lett a hátulja. Na megpróbálom mielőbb visszaállítani, remélem nem fog rámenni a fél szezon!
ühüm ezt a képet már láttam valahol. mindketőben nem szarozok a hátilja megint elment egy kanyarban az eleje meg nagy fékezésnél csak csúszik meg ordít a gumi puhítok vissza rajta mert valószinű a túl sűrű olaj okozza a problémát.
lene1 olyan kérdésem hogy tud-e vlaki 250 ETZ hez hátso fékart meg 1 szivotorkot ami a karbi meg a henger közt vah ...
eelöre is köszia
Rég jártam erre! Tettem fel egy videót az mz-ről az új karbival!
Meg egy pár képet az eddigi átalakulásról!
Folyt.köv.
Ja a kormány /vas, azért mert az alut keménynek találom, ha bukta van a kormány hajolhat& ha nem muszály más ne törjön, mert szerintem egy erős alukormány sokmindent túlél, öreg 750-es gixert ráfektettem és azsem hajtotta el!/ Tomaselli 2321-es& 5000 ft környékén árulják.
Holnap ráfekszek a dologra, hogy mi is lehet a baj!& szerintem nekünk mindegy, hogy szombat vagy vasárnap /annál jobb minél több mz-s van jelen/, hozzátok igazodunk, csak jöjjön össze!