Bogya Gabi kománk csinált fényképezővel, jó néhány rövid videót.Amin a köztünk lévő különbség nagyon jól látható. Ezeket elemeztük az öcskössel. Amit mondasz az látszik! Nekünk(főleg nekem) az eleje annyira összeül(a célegyenesben fordított irányba), hogy épp nem koppan össze a teló (a teló jó!, mert az eleje jól tapad), míg ti ráleheltek a fékre& lapraveritek.
Én pár éve kérdezgettem egy manuszt, hogy hol mit csinál, hol fékez, hol vált vissza.
Mondta, hogy ahol kérdezem, ott nem fékez, és nem vált vissza, ahnem befordul:)
Sajna csak 1x mentem Kecsón (is) MZ-vel, de az tuti, hogy az valami eszméletlenül tapad. Ráadásul minden kanyar picit döntött. Nem mentem túl jól, de még így is azt vettem észre, hogy ott is lent van a térd, ahol nem számítok rá, ahol igen, ott a csizma is, pedig spiccelek a lábtartón. Hátrány, hogy bitangul eszi a gumit a pálya :). Mondjuk lehet Kakucs is, sajna én ott csak versenyezni voltam egyet (meg tavaly Morinizni, de arra vigyázni kellett, meg akkor még tapasztalatlanabb voltam :)), elég keveset lehetett menni és poros is volt a pálya.
Vááááá remélem jövőre is kitart a lelkesedésetek, bár még jobb lenne, ha már nyáron sikerülne elkezdenem dolgozni, akkor mennék én is 1-2x
Egyébként tutibiztos, hogy a gyakorlás rengeteget számít. Kell nyilván egy kis alap tehetség, de gyakorlással mindenképp el lehet jutni egy jó erős szintre akármilyen technikai sportban. Tudom, ezt sokan nem értékelik, de én a szimulátoros versenyzést tudom felhozni példaképp. Na innentől (nagyon) hosszú lesz
Én ugye már eléggé a számítógépes korszakba születtem bele ('86), szóval alap volt (részben sajnos) némi nemű kockulás. Természetesen autóversenyzős játékokkal nyomtam. Aztán bejöttek a komolyabb szimulátorok. Kormányra nem tellett, egy gagyi joystickal próbáltam jó köröket menni. Aztán lett netem, meg tudtam nézni a körrekordokat. Hát akkor döbbbbbbbb. Hatalmas pofáraesés. Legjobb idők valahol az egekben. Telt még az idő, 2005-ben egyetemi ösztöndíjból tudtam venni egy gagyi kormányt, megint elővettem ---A--- szimulátort (Live for Speed). Közben olvasgattm elméletet is, vezetéstechnika + autóbeállítás. Végre közelebb voltam a rekordhoz (wr) az LFS Demojának alap autó+pálya kombinációján, amit kb. a legtöbben toltak. Akkor jött egy nyári szünet, elhatároztam, hogy ha meg tudom dönteni a rekordot, akkor van keresnivalóm. Kellett 2 hét, minden délután 3-4 óra, de meglett. Persze aztán kb. 2 hét múlva megdöntötték, de az már mindegy, akkoriban sikerüt rájönni valakinek egy autóbeállításbeli trükkre is. Ezután kicsit megint visszább esett a szimulátoros aktivitásom, Simsonnal foglalkoztam egy csomót, stb. 2007-ben szántam rá magam, hogy megveszem a teljes LFS-t. Gyakorolgattam kicsit, aztán a magyar bajnokságban kiírtak egy fun race-t, F1-es autóval, kipörgésgátló nélkül egy tök jó pályán, amit persze még akkor nem ismretem. Kicsit rágyúrtam, a bajnokság résztvevői annyira nem, ez nekik csak kikapcsolódás volt, így sikerült is 2.-nak lennem Kiss Norbi mögött (ő az, előtte csak szimulátorozott). Így sikerült elérnem, hogy felvettek abba a csapatba, ahol ő is van. Mivel idény közben csatlakoztam, volt kihagyott futamom, össz. 12. lettem, asszem 2. hely volt a legjobb eredményem. A 2008/2009-es bajnokságban már mentem végig, éppen lecsúsztam sajna a dobogóról. De itt már volt egy futamgyőzelmem, meg 2 vagy 3 időmérő elsőségem.
Na ez tényleg qrva hosszú lett . A lényeg, hogy hiszem, hogy motorral, a valóságban is lehet hasonlóképp fejlődni megfelelő gyakorlással, és hiszem, hogy amatőr versenyeken egyszer oda fogok tudni érni az élmezőnybe.
Végezetül, múltkor linkeltem könyvet, meg videót, azokat szerintem mindenképp érdemes tanulmányozni (van pár dolog, amit garantáltan sz@rul csinálnék, ha nem olvastam volna el a könyvet, persze még nyilván így is akad ilyen ).
Igyekszünk gyorsulni! néztünk videót ami most kézsült és egyértelmű amit mondasz! Nekem az önbizalmam ez a 3 bukta teljesen elvette, de remélem gumi cserével& a guminyomás helyes beállításával, elkezdek haladni a helyes út felé! Na és majd megpróbálom a fék használatát minimálisra csökkenteni, de ehez bátorság kell, a bátorsághoz meg vissza kell kapnom az érzékeimet. Amig voltak, legalábbis én úgy gondoltam.
Szivesen segítek, csak még kicsit gyorsuljatok! Nézd meg a képeket amiket csináltatok, és akkor elhiszed, hogy jobban is be lehet dőlteni a motort! Tudod mondtam is, hogy hiába mutatom meg a kanyarokat ha nincs meg az a tempó, akkor nem oda jönnek ki! Szerintem nagyon megfékezitek a motort kanyarbejárat előtt, és már a kanyarban sincs meg a sebesség ahhoz, hogy jobban le kelljen dönteni a mocit! Az MZ-nek az a tika, hogy nem szabad lendületet veszíteni mert akkor nagyon nehezen gyorsul fel megint!
Kezdtem egy takarással , már megint . Utána megérkezett benike és cimbije elmondtuk a problémáinkat , ők elláttak néhány tanáccsal , hogy merre van a helyes út, utána úgy éreztem talán minden jobban kezd alakuklni. Már ha hagyatkozthatok az érzékeimre.............
Ők egyébként nagyon jól mennek , de mondták is menni-menni-menni& nem szabad várni, hogy majd két kör után jól fogunk menni . Meg kell keresni, hogy tudunk a leggyorsabbak lenni . Azon leszünk ahogy az idő és a pénz engedi. Reméljük tudunk velük néha közös mocizást összehozni& tanulni tőlük. Ha minden igaz két hét múlva vasárnap kecskemétre lesz menet. Mi még ott nem mentünk. de nagyon jónak mondják a pályát!kakucsozás is lesz, csak még nem tudjuk mikor.
Azért gondoltam ilyen távoli időpontra, hogy mindenki tudjon addig szervezni,hogy szabad legyen! Jó lenne addig pár emberkét összehozni! Luxi Kecsón lehet kérni transzpondert, a cél 45.2!
Ha nem is tudok motorozni- ugyanis a gép torka véres kicsit , /na meg a gumi is cserés, jó-jó tudom nem százezer 1 pár, de most nekem az a kicsi is kurv@ sok/szétszedtem, jövő7végére, HA minden igaz összerakom & ha addig a blokk is úgyakarja megyek is vele, ha nem meg marad az öcskös motorja néhány körre - elkisérem az öcsköst& nézelődök+ dumálunk!
Olyan messze még nem látok el , de félve mondom, hogy a jövőhét szombatra a cimborák (sm-esek) Visontát szervezik. Azért van rá több esély, mert most nem én szervezem, csak úszok az árral . Amit eddig én kitaláltam az idén, abból még nem lett semmi, úgyhogy majd akkor lesz biztos, ha már jövünk onnan hazafele hullafáradtan ....
ÁÁÁ neeem! Ez a kávéházas, kiülök a teraszra magamutogatás nem az én világom! Utcán amúgy is nagyon keveset megyek! Jobban szeretem ha valahol pályán találkozunk, motorozgatunk, pihenésképpen dumálunk!
Mondta, hogy ahol kérdezem, ott nem fékez, és nem vált vissza, ahnem befordul:)
Vááááá remélem jövőre is kitart a lelkesedésetek, bár még jobb lenne, ha már nyáron sikerülne elkezdenem dolgozni, akkor mennék én is 1-2x
Egyébként tutibiztos, hogy a gyakorlás rengeteget számít. Kell nyilván egy kis alap tehetség, de gyakorlással mindenképp el lehet jutni egy jó erős szintre akármilyen technikai sportban. Tudom, ezt sokan nem értékelik, de én a szimulátoros versenyzést tudom felhozni példaképp. Na innentől (nagyon) hosszú lesz
Én ugye már eléggé a számítógépes korszakba születtem bele ('86), szóval alap volt (részben sajnos) némi nemű kockulás. Természetesen autóversenyzős játékokkal nyomtam. Aztán bejöttek a komolyabb szimulátorok. Kormányra nem tellett, egy gagyi joystickal próbáltam jó köröket menni. Aztán lett netem, meg tudtam nézni a körrekordokat. Hát akkor döbbbbbbbb. Hatalmas pofáraesés. Legjobb idők valahol az egekben. Telt még az idő, 2005-ben egyetemi ösztöndíjból tudtam venni egy gagyi kormányt, megint elővettem ---A--- szimulátort (Live for Speed). Közben olvasgattm elméletet is, vezetéstechnika + autóbeállítás. Végre közelebb voltam a rekordhoz (wr) az LFS Demojának alap autó+pálya kombinációján, amit kb. a legtöbben toltak. Akkor jött egy nyári szünet, elhatároztam, hogy ha meg tudom dönteni a rekordot, akkor van keresnivalóm. Kellett 2 hét, minden délután 3-4 óra, de meglett. Persze aztán kb. 2 hét múlva megdöntötték, de az már mindegy, akkoriban sikerüt rájönni valakinek egy autóbeállításbeli trükkre is. Ezután kicsit megint visszább esett a szimulátoros aktivitásom, Simsonnal foglalkoztam egy csomót, stb. 2007-ben szántam rá magam, hogy megveszem a teljes LFS-t. Gyakorolgattam kicsit, aztán a magyar bajnokságban kiírtak egy fun race-t, F1-es autóval, kipörgésgátló nélkül egy tök jó pályán, amit persze még akkor nem ismretem. Kicsit rágyúrtam, a bajnokság résztvevői annyira nem, ez nekik csak kikapcsolódás volt, így sikerült is 2.-nak lennem Kiss Norbi mögött (ő az, előtte csak szimulátorozott). Így sikerült elérnem, hogy felvettek abba a csapatba, ahol ő is van. Mivel idény közben csatlakoztam, volt kihagyott futamom, össz. 12. lettem, asszem 2. hely volt a legjobb eredményem. A 2008/2009-es bajnokságban már mentem végig, éppen lecsúsztam sajna a dobogóról. De itt már volt egy futamgyőzelmem, meg 2 vagy 3 időmérő elsőségem.
Na ez tényleg qrva hosszú lett . A lényeg, hogy hiszem, hogy motorral, a valóságban is lehet hasonlóképp fejlődni megfelelő gyakorlással, és hiszem, hogy amatőr versenyeken egyszer oda fogok tudni érni az élmezőnybe.
Végezetül, múltkor linkeltem könyvet, meg videót, azokat szerintem mindenképp érdemes tanulmányozni (van pár dolog, amit garantáltan sz@rul csinálnék, ha nem olvastam volna el a könyvet, persze még nyilván így is akad ilyen ).
Ők egyébként nagyon jól mennek , de mondták is menni-menni-menni& nem szabad várni, hogy majd két kör után jól fogunk menni . Meg kell keresni, hogy tudunk a leggyorsabbak lenni . Azon leszünk ahogy az idő és a pénz engedi. Reméljük tudunk velük néha közös mocizást összehozni& tanulni tőlük. Ha minden igaz két hét múlva vasárnap kecskemétre lesz menet. Mi még ott nem mentünk. de nagyon jónak mondják a pályát!kakucsozás is lesz, csak még nem tudjuk mikor.
http://www.hasznaltauto.hu/2990413_mz_etz_1987