Meglehet csinálni szépen is egy rezót, ami dob rajta külsőleg is, pl szépen elcsiszol hegesztések és az egészet lekrómoztatni, akkor már dob rajta kinézetre is, csak ez a bolti gagyiezó ez nemigazán nyerte el a tetszésemet.
Amúgy köszönöm:)
Már nem annyira gyárias, kerültek rá kis kocka indexek meg picit meg lett emelve a hátulja, mondjuk ezek olyan átalakítások amit fél óra alatt vissza lehet építeni
Egyetértek veled
valóban kétséges lehet a végeredmény mind teljesítményre,mind a motort élettartamára vonatkozóann. de kiindulási alapnak szerintem jó.énis változtattam azokon az értékekenn,amiket kidobott és nekem bejött. persze az enyémnél sokkal jobb rezot is lehetne készíteni.erősebb lett (egy kicsivel) és a hangja is szebb lett (szerintem) ,ja és olcsó pénzből kijött
Na már azt hittem, h sok sert ittál mikor ezt írtad! "nemtom ki foglalkozik komoylan ilyesmivel" hisz még te ajánlottad nekem Szilva Tamást . Volt alkalmam többször Tamással msn-en meg levélben is diskurálnom és eléggé úgy tűnik, h penge a srác! Én is nála fogom csináltatni és ráadásul én még variáltam/ok is, mert nekem felső íven lesz meg ilyenek és arra is simán rábólintott! Szóval sztem is tuti a srác!
kb biztos voltam, hogy ezt fogod válaszolni, és nem is vonom kétségbe az állításod, bizonyára úgy van ahogy mondod.
Én azt mondtam csupán, hogy egy iylen egyszerű progival, PUSZTÁN A REZÓ MÚKÖDÉSE MODELLEZHETŐ VALAMELYEST viszont a motor többi paraméteréről mit sem tudsz, tehát az eredméyn kétséges.
Lásd még a diagramokat.
Nekem már lassan egy éve hibátlanul üzemel a tz-m a rezoval,és minden nap használom,szoval pár kilométert már ment.és nekem még egyéb változtatások is vannak a hengerben,dugón,hengerfejen.nyáron 35 fokban lehet egy picit érezni hogy melegszik,de nem vészes. persze el lehet rontani eztis,mint sok minden mást
Nem, itt sincs fent
Rosszul fogalmaztam, szval nekem tranzisztoros gyújtású,és van 1 gyári ábra, amin a jobb blokkfedél alatti vezetkékek bekötése látszik. ( a fekete tirisztor dobozból am ijön pl. )
Végülis ez a 251esnek a gyújtásával megeggyezik
Oké, vem vettem le a leírásból, hogy több hengeres. Azt hittem egy egy hengeres 250-est hasonlítasz hozzá, ami pedig 12000rpm-es teljesítménycsúccsal kihegyezett.
Nem kihegyezett, ez egy tök széria kéthengeres rd 250 es egy hengere,(magyarul ez egy 125 ös henger) egy hegyesebb kipuval.
Természetesen magasabb fordulatra dolgozik mint az egyhengeres MZ, de nem ez a lényeg, hanem a tendencia.
A Tamással meg kb 1.5-2 hete beszéltem!
Amúgy köszönöm:)
Már nem annyira gyárias, kerültek rá kis kocka indexek meg picit meg lett emelve a hátulja, mondjuk ezek olyan átalakítások amit fél óra alatt vissza lehet építeni
valóban kétséges lehet a végeredmény mind teljesítményre,mind a motort élettartamára vonatkozóann. de kiindulási alapnak szerintem jó.énis változtattam azokon az értékekenn,amiket kidobott és nekem bejött. persze az enyémnél sokkal jobb rezot is lehetne készíteni.erősebb lett (egy kicsivel) és a hangja is szebb lett (szerintem) ,ja és olcsó pénzből kijött
Én azt mondtam csupán, hogy egy iylen egyszerű progival, PUSZTÁN A REZÓ MÚKÖDÉSE MODELLEZHETŐ VALAMELYEST viszont a motor többi paraméteréről mit sem tudsz, tehát az eredméyn kétséges.
Lásd még a diagramokat.
Rosszul fogalmaztam, szval nekem tranzisztoros gyújtású,és van 1 gyári ábra, amin a jobb blokkfedél alatti vezetkékek bekötése látszik. ( a fekete tirisztor dobozból am ijön pl. )
Végülis ez a 251esnek a gyújtásával megeggyezik
Szívesen
Előre is köszi!
Az tök széria álílpotában is 8500 ra dolgozik
Természetesen magasabb fordulatra dolgozik mint az egyhengeres MZ, de nem ez a lényeg, hanem a tendencia.
Az MZ elég sok tuningot elbír a gyári állarothoz képest.