Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem vagyok MZ fan nemtom ki foglalkozik komoylan ilyesmivel, csak általános figyelmeztetésnek szántam, hogy a kiputervezés, az jóval több mint kúpok-csövek variálása.
És akkor mivel/kivel tudok tervezni/terveztetni rá olyan csövet ami tuti jó?
Azt nem mondtam, hogy nem éri meg megcsinálni, csak azt, hogy ellenőrizetlen körülmények között fog üzemelni a motor, és ez kockázatos.
Az első diagramon egy 250 es motor 1 hengere látható,a két görbe ugyan az a motor, csak a kipu EGYELTLEN paramétere változott kissé.
Látható, hogy a nyereség a teljes sávban 1 loerő körüli, csúcsban kb kettő, viszont a nagyobb teljesítményű görbéhez, az alsó diagramban található barátságtalan égési hőmérséklet görbe tartozik.
Az eredeti csővel 2100 fok alatt volt végig, itt meg erősen a detonálás , és dugóolvasztás határon van végig, pedig mint mondtam, a nyereség mindössze 1 illetve 2 loerő.
Vagyis akkor nem éri meg megcsinálni?
Milyen következménye lehet ha nem jó?
Teljes tisztelettel szeretném megjegyezni, hogy aziylen primitív progikkal tervezett cső legföljebb véletlenül lesz használható.
Hogy csak egy dolgot említsek, ha detonáltatja a motort, az ebből a progiból nem derül ki.
Egy jó cső megtervezése nem annyi, hogy itt egy ekkora kúp, ott egy amakkora, és van valami cső a végén.
Illetve lehet ennyi, csak akkor fel kell készülni a szinte garantáltan bekövetkező nem várt körülményekre.
Persze, a rutinos öreg rókák, fejből nyomnak jó csöveket, de az más tészta.
Jól hangzik, akkor lenne pár kérdésem a tervezéssel kapcsolatban, te milyen adatokat használtál tervezésnél?hajtókarhossz meg stb...mert ezekről nem nagyon találtam adatot.
Észre ám 3000-től sokkal jobban húz,alatta kb maradt ugyanaz. és 4liternél nem eszik többet
Már néztem én is itt, csak egy pár méretre lenne szükségem amiket nem találtam meg sehol,egyébként észrevenni h. egy tervezett rezonátor van rajta?
Hali! A te géped is nagyon szép állapotban van!
Igen a rezo saját készítésű,én http://www.szocimotoros.hu/hu/... innen tájékozódtam hogy mi,hány méter itt megtalálsz mindent, de ha kérdésed lenne,akor kérdezz nyugodtann
Ha jó úgy a csere neked, akkor jöhet. Szerintem folytassuk privátban:
gyulu2002 kukac yahoo pont kom
Üdv,
Én nem a kérdésedre felnék, Nagyon szép az etz-d
A kérdésem az h. a rezót azt ti csináltátok rá?
beledagad a dugó
szerintem is a benzin ellátással lehetnek gondok.vagy a tűszelep,vagy egyszerűen csak alacsony a benzinszint a karburátorban,és mikor "meghajtod",akkor elis fogy a benya
Nekem meg lenne egy olyan kérdésem,hogy valaki már cserélte a hátsó rugóstagok gumi szilendjeit,esetleg müanyagra?vagy aluminiumra? azért kérdezem mert az enyémnek igencsak szitál a hátulja,ha megrázom a kormányt menet közben,és a bukkanókon is furcsán mászkál. a lengőkar tengelye nem lóg,se a hátsókerék. ha valaki ezzel kapcsolatban tud valami infót mondani,azt megköszönném feleslegesenn nem akarom megcsinálni
beledagad a dugó. lehet elfogy a nafta a tűszelep nem enged át eleget ilyennel már találkoztam. de ez csak 1 lehetőség még van sok.
Hali!
Nem nem áttételes, szóval nem gyors gázkar! Tény, h kívülről hasonlít rá, miután megvettem szétszedtem, de csak annyi, h egy "csiga" vagy görgő van benne ami elvezeti a gázbowdent! Én csak a felső bowden kivezetés miatt vettem!
kész a pályára mostmár csak a jóidő kell
Szívesen!
Hello, Mit értesz meghajtás alatt?
Csá,
Ez nem vmi áttételes gázkar?
hellóztok
Olyan kérdésem lene hogy nekem van egy 250 ETZ és ha meghajtom leál..
valakinek vaolna valami ötlete hogy mi lehet a baja
na, akkor póstázzam? h legyen?
Na hogy zajlik itt az élet!
Akkor én is dobok egy képet az új gázkaromról, a héten érkezik az első kerekem is!
köszi. már kész is.
Én voltam!
Lábvédő csere fűzött kerékre Gumi nélkül?
ajánlatos 3mmes vastagot gyártattni,még a hátsót is.főleg versenyzésre
18x2x60,8mm. Ez a jó, a másik a dobfékesé!