nem vagyok MZ fan nemtom ki foglalkozik komoylan ilyesmivel, csak általános figyelmeztetésnek szántam, hogy a kiputervezés, az jóval több mint kúpok-csövek variálása.
Azt nem mondtam, hogy nem éri meg megcsinálni, csak azt, hogy ellenőrizetlen körülmények között fog üzemelni a motor, és ez kockázatos.
Az első diagramon egy 250 es motor 1 hengere látható,a két görbe ugyan az a motor, csak a kipu EGYELTLEN paramétere változott kissé.
Látható, hogy a nyereség a teljes sávban 1 loerő körüli, csúcsban kb kettő, viszont a nagyobb teljesítményű görbéhez, az alsó diagramban található barátságtalan égési hőmérséklet görbe tartozik.
Az eredeti csővel 2100 fok alatt volt végig, itt meg erősen a detonálás , és dugóolvasztás határon van végig, pedig mint mondtam, a nyereség mindössze 1 illetve 2 loerő.
Teljes tisztelettel szeretném megjegyezni, hogy aziylen primitív progikkal tervezett cső legföljebb véletlenül lesz használható.
Hogy csak egy dolgot említsek, ha detonáltatja a motort, az ebből a progiból nem derül ki.
Egy jó cső megtervezése nem annyi, hogy itt egy ekkora kúp, ott egy amakkora, és van valami cső a végén.
Illetve lehet ennyi, csak akkor fel kell készülni a szinte garantáltan bekövetkező nem várt körülményekre.
Persze, a rutinos öreg rókák, fejből nyomnak jó csöveket, de az más tészta.
Jól hangzik, akkor lenne pár kérdésem a tervezéssel kapcsolatban, te milyen adatokat használtál tervezésnél?hajtókarhossz meg stb...mert ezekről nem nagyon találtam adatot.
Hali! A te géped is nagyon szép állapotban van!
Igen a rezo saját készítésű,én http://www.szocimotoros.hu/hu/... innen tájékozódtam hogy mi,hány méter itt megtalálsz mindent, de ha kérdésed lenne,akor kérdezz nyugodtann
beledagad a dugó
szerintem is a benzin ellátással lehetnek gondok.vagy a tűszelep,vagy egyszerűen csak alacsony a benzinszint a karburátorban,és mikor "meghajtod",akkor elis fogy a benya
Nekem meg lenne egy olyan kérdésem,hogy valaki már cserélte a hátsó rugóstagok gumi szilendjeit,esetleg müanyagra?vagy aluminiumra? azért kérdezem mert az enyémnek igencsak szitál a hátulja,ha megrázom a kormányt menet közben,és a bukkanókon is furcsán mászkál. a lengőkar tengelye nem lóg,se a hátsókerék. ha valaki ezzel kapcsolatban tud valami infót mondani,azt megköszönném feleslegesenn nem akarom megcsinálni
Hali!
Nem nem áttételes, szóval nem gyors gázkar! Tény, h kívülről hasonlít rá, miután megvettem szétszedtem, de csak annyi, h egy "csiga" vagy görgő van benne ami elvezeti a gázbowdent! Én csak a felső bowden kivezetés miatt vettem!
Az első diagramon egy 250 es motor 1 hengere látható,a két görbe ugyan az a motor, csak a kipu EGYELTLEN paramétere változott kissé.
Látható, hogy a nyereség a teljes sávban 1 loerő körüli, csúcsban kb kettő, viszont a nagyobb teljesítményű görbéhez, az alsó diagramban található barátságtalan égési hőmérséklet görbe tartozik.
Az eredeti csővel 2100 fok alatt volt végig, itt meg erősen a detonálás , és dugóolvasztás határon van végig, pedig mint mondtam, a nyereség mindössze 1 illetve 2 loerő.
Milyen következménye lehet ha nem jó?
Hogy csak egy dolgot említsek, ha detonáltatja a motort, az ebből a progiból nem derül ki.
Egy jó cső megtervezése nem annyi, hogy itt egy ekkora kúp, ott egy amakkora, és van valami cső a végén.
Illetve lehet ennyi, csak akkor fel kell készülni a szinte garantáltan bekövetkező nem várt körülményekre.
Persze, a rutinos öreg rókák, fejből nyomnak jó csöveket, de az más tészta.
Igen a rezo saját készítésű,én http://www.szocimotoros.hu/hu/... innen tájékozódtam hogy mi,hány méter itt megtalálsz mindent, de ha kérdésed lenne,akor kérdezz nyugodtann
gyulu2002 kukac yahoo pont kom
Én nem a kérdésedre felnék, Nagyon szép az etz-d
A kérdésem az h. a rezót azt ti csináltátok rá?
szerintem is a benzin ellátással lehetnek gondok.vagy a tűszelep,vagy egyszerűen csak alacsony a benzinszint a karburátorban,és mikor "meghajtod",akkor elis fogy a benya
Nekem meg lenne egy olyan kérdésem,hogy valaki már cserélte a hátsó rugóstagok gumi szilendjeit,esetleg müanyagra?vagy aluminiumra? azért kérdezem mert az enyémnek igencsak szitál a hátulja,ha megrázom a kormányt menet közben,és a bukkanókon is furcsán mászkál. a lengőkar tengelye nem lóg,se a hátsókerék. ha valaki ezzel kapcsolatban tud valami infót mondani,azt megköszönném feleslegesenn nem akarom megcsinálni
Nem nem áttételes, szóval nem gyors gázkar! Tény, h kívülről hasonlít rá, miután megvettem szétszedtem, de csak annyi, h egy "csiga" vagy görgő van benne ami elvezeti a gázbowdent! Én csak a felső bowden kivezetés miatt vettem!
Ez nem vmi áttételes gázkar?
Olyan kérdésem lene hogy nekem van egy 250 ETZ és ha meghajtom leál..
valakinek vaolna valami ötlete hogy mi lehet a baja
Akkor én is dobok egy képet az új gázkaromról, a héten érkezik az első kerekem is!
Lábvédő csere fűzött kerékre Gumi nélkül?