Én nem akarlak semmire rábeszélni, de sztem ez egy elég szép nem nagy munkával átalakított optikai tuning, hozzáteszem magyar termék a tulajjal még annó talán itt váltottam is pár szót!
Igen nekem is ez volt az első reflexem, h kibaszott hosszú mint egy gyárkémény! De valójában hozza ezeket az adatokat. Ő én úgy tudom, h ugyan az az index, meg nekem van is itthon mz-jé is, mert nekem is ilyen kicsit lesznek fennt és sztem ugyanolyan!
Na megnéztem ezt a simsonboltos rezót...hát, nem tudom, az biztos, h nem lehet rossz, ha tényleg ennyit teljesít vele a motor, de elég jó ára van, meg kurva hosszú. Mindegy, azért írok nekik ímélt, hátha manapság már szebben megcsinálják. Amúgy az az index, ami jó Simsonra, az jó ETZ-re is? (lehet hülye kérdés, szimóm volt ugyan, de nem indexes, ETZ-n meg még nem is ültem, szal nem vágom )
Na itt találsz optikai tuningot, igaz ez német honlap, nem tudom mennyire okoz gondot esetleg ez!?
De itt tényleg csak az optikát nézd mert, a motor tuningból mi magyarok sokkal jobbat olcsóbban és több lóerőset tudunk csinálni!
Hát kipuból vagyis ez rezó-ból amit írtam sinsonbolt.hu-n lévőt annál jobbat nem hiszem, h kapsz 250esre! Ez erre van tervezve, csak magába a kiputol 25.5 LE és 34Nm nyomatékod lesz! De ez mind le van írva a honlapon nézd meg! És mondom sztem szebben is meg tudják csinálni, meg esetleg más íven is sztem, gondolok ez alatt ilyesmire, h a vége esetleg kicsit felfele íveljen ilyenek! De persze mindenképp írj nekik email-t, mert sztem most nincs nekik kész raktáron!
Indexek meg vannak ilyen univerzálisak, amik picik meg ledes is van! Hát ezt különböző motoros webáruházakban is meg vaterán is találsz! Egyébként mz-re konkrétan nem igazán van más index, csak fehér indexbúrát tudsz esetleg ugye ami van simsonra is!
Várom további kérdéseid!
Jól van, akkor kérdezlek téged! Engem sportkipufogó érdekelne 250-es ETZ-re, vagy valami rezó, vagy másmilyen. Nem tudom, a rezón kívül milyen kipuffer menne még rá. Optikai tuningban is tudsz segíteni? Kisebb irányjelző meg valami kisebb tükör érdekelne.
Még annyit, h sztem tábori nem foglalkozik mz tuningal, de ez nem bizti, meg megkérdezheted emzolit is, de már énis kérdztem őt és ugyanazt eltudom énis mondani, ő konkrétan nem foglalkozik talán jelenleg vagy már tuningal mz-vel meg főképp nem, de ajánlani bizti tud, meg kb énis ugyanazt tudom mivel tőle vannak az infók!
Helló!
Tuningba engem kérdezhetsz! Nem nagyzolni akarok, de én már körbejártam ezt azt!
Kipufogót csinálnak a simsonbolt.hu-n találsz róla leírást és képet is a kipufogók között, igaz van ára, meg nem a legszebb, de sztem már tudják szebbre is csinálni, mert a fényképeken még csak az első darabok vannak!
tábori tuning vagy ilyesmi.ami a boltokban kapható az mind gagyrirezó,semmi teljesítménynövekedés nem lesz,cserébe árthat a motornak.szerintem ha mindenképp akarsz érdemes csináltatni rá.de talán egy mz versenyes ezt jobban érti.mindenesetre szerintem ha nem válaszol senki aki ért is hozzá(nem ugy mint én) akkor keresd emzolit itt a forumon,ő nagyon ért a dolgokhoz az jött le a pár év forumozásom alatt.
Egyébként normális rezót hol lehet kapni? És milyen sportkipufogó megy még rá a 250-es ETZ-re? Az is fontos lenne, h szép hangja legyen, és ha egy kicsivel jobban húz, az se baj
Már próbáltam alkudni, de azt mondta a csávó, hogy ebből a 130-ból semmiféleképpen nem enged, mert sokkal többe van neki a motor, mint ez a pénz, és magának csinálgatta meg, csak most el kell adnia anyagi okok miatt, egyébként megtartaná...majd esetleg a vételnél, ha találok valamit, akkor megpróbálok egy kicsit alkudni, de mondjuk már az is épp elég, hogy nem kell érte 400 km-re elmenni, hanem csak 85 km-re kb.
Azt a képet én is néztem, amin hátulról van fényképezve a moci...gondolom az is lehet, hogy el van csavarodva a váz. Egyébként most hívtam, több, mint 60000 km van benne, meg ugye kidobálja a 3. sebességet, gondolom azt se olcsó megcsináltatni...Annyi, hogy ezt el lehetne hozni 100 ezerért, de fel kell menni érte Egerbe vagy Miskolcra, a másik csávó meg most hívott, hogy majdnem Szegedig lehozza a 250-est. Igaz, h az 130 ezer pénz, de mire a 251-esért felmegyek meg megcsináltatom, addigra az is annyiban lenne. Vélemény?
nem jó.gagyi rezó,a légszűrő is nem véletlen h 2 db van gondolom,sebességet kidobálja stb
túl sok apróság utal a nem jó használatra.akkor inkább a másik.
300km-es túra 125-tel hegyes vidéken január közepén tavaly egy gyertyakulcs nélkül...
amég nem ad okot rá minden motorban megbízok,a honda a bizalmamat már az elején elvesztette,csak most kezd visszajönni.addig meg nem viszek egy motort világotlátni amég nem bízok meg benne FELTÉTEL NÉLKÜL.
Na majd akkor oda is felnézek. Nem voltam még sosem túrázni, mert nem volt mivel (az RS 125-öst 50-esként használtam), de most már jó lenne. Az ETZ lehet h még meglesz a héten, és szeretném minél előbb elkezdeni használni, bejáratni, hogy mire elkezdődik az igazi motoros szezon, addigra előjöjjenek a hibái, és aztán ne legyen gond. Mert nem ártana, ha hosszabb túrákra is lehetne menni meghibásodás nélkül.
mzclubhungary.com-on mégtöbben vagyunk(most már csak vannak mivel nekem már nincs mz) és az is nagyon jó mz társaság,és rendszeresen vannak túrák,én azokat is élveztem,ha időd engedi akkor majd tavasszal/nyáron mindenképp nézz el velük 1-1túrára
kalev, értem, hogy mit mondasz. De ez a moci megtetszett, majdnem biztos, hogy ezt veszem meg, nekem az a lényeg, hogy ha megveszek egy motort, akkor azzal annyi dolgom legyen, hogy tankolok bele és megy (persze az előírt dolgokon kívül), nem az, hogy utána még hetekig, esetleg hónapokig újítgatni meg csinálgatni kelljen, azért írtam h hónapokig, mert mozdonyvezető vagyok, elég sokat dolgozok és összevissza, úgyhogy alig lenne időm foglalkozni a motorral, másra meg nem szeretném bízni. Igen, ennél a motornál is van rizikófaktor, hogy nem úgy rakták össze mint kellett volna vagy meg fog hibásodni, de szerintem még mindig kisebb az esély rá, mintha 50 ezerért vennék egyet, ami nem annyira tetszik. Meg az is lényeg, hogy sok műszaki legyen rajta, meg hogy a színe tetszen, na nekem ez az ezüst nagyon bejön. De a ritózikófaktorra visszatérve, úgyis tájékoztatlak titeket, hogy hogyan alakul az ETZ-s pályafutásom, és bízok benne, hogy segítetek, ha lesz valami probléma. Egyébként gratula az MZ-s társaságnak, nem gondoltam volna hogy ilyen sok segítséget kapok tőletek
nekem a brisk n15yc gyertya vált be de motorja válogatja én a tzvel kb 95000 km-t mentem 3 év alatt én nagyon élveztem azután vettem nagyobbat most vettem mellé megint eggyet csak én kicsi pénzért és rendberakom kb 120000 ba lessz átiratás nélkül nekem a gumi mindig fontos volt mert szeretek kanyarodni de ki mit szeret én nem tudok szabadulni az mz érzéstől mert nekem nem pótolta semmi. se v2 se a s4
251 ritkább,például.aztán külalakra egy kis különbség(íveltebb tank,nem szögletes) talán rövidebb tengelytáv kicsit,ha így van akkor fordulékonyabb.blokkban sem hiszem h nagyon van eltérés,nem sokat számítana amugy sem h 1 vagy 2 Nm-rel nyomatékosabb.
amit viszont írtál,arra reagálnék.írtad h nincs kedved 50ért leharcoltat venni és felujitani stb.
na most én amikor írtam csak arra világítottam rá h talán kevesebbért is lehet pöpec állapotút venni,de ha mégis elromlana valami,még akkor is jobban jössz ki.tehát nem azt mondtam h leharcoltat vegyél.és ott a rizikofaktor h bármennyire is átnézed,mégis érhet meglepetés,és korántsem biztos h jobb ez mint egy másik,ami netán még jobb árban van.ettől függetéenül ha ez tetszik vedd meg nyugodtan,és azt sem kell megmagyarázni h mz-t akarsz,én imádtam az enyémet,és 13 vagy picivel több ezer km-t levezettem vele egy nyáron és ősszel mindenféle hiba nélkül,patent állapotban volt,mikor vettem még gyári gumikkal,hölgy tulajtól,egyedül 13e km alatt egy lamellacserét kellett csinálnom,ami valljuk be nem sok költség annyira.
viszont mindezek ellenére nagyon sokszor hallok olyat h teljesen fel van újítva és mégis sokat kell szerelni,ezt nem értem.
http://simmipage.de/index.php?...