Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hy!
Van egy 78-as ts125-ös eladó!
Teljesen eredeti állapot.+mindkét oldalt+hátul is csomitartó!+ lábvédők felszerelve rá.
Egy öreg bácsié volt ő volt az első tulaj. Tavaj októberben meghalt a bácsi és akkor járt le a müszakia is a motornak.Tavaj nyáron ujitatta fel teljesen szervizbe(63.000ft-ért)! Minden papirja megvan!
Nem vagyok 1 Ts fun, de tényleg szép. Iá:75000ft Ha kell lemüszakiztatom!
Van még 2db fz400r-em eladó+mégegy alkatrésznek! 70/977-5761
http://www.freeweb.hu/simsonbo...
Esetleg ez? Melyikkel nézne ki jobban?
http://www.freeweb.hu/simsonbo...
Szerintetek az ilyen fajta indexet rá lehet rakni ETZ-re?
Na jó estét a kedves egybegyűlteknek! (már ha van ilyen egyáltalán) Én is elolvastam azt a linket, és szerintem is megnő a fogyasztás, de valószínűleg nem literekkel, pár deci vagy fél liter meg kit érdekel, ha cserébe jobban megy a moci. Meg amúgy is, a megnövekedett teljesítményért szerintem mindig kompromisszumokat kellett kötni...
bocsi nem diodahidas mert az az egyenirányító hanem tekercses
lenne egy kérdésem ha valaki tud légyszi írja meg mi az a digitális fesszabályzó? subee gépénél olvastam én olyanról hogy digitális vagy analóg halottam mint kijelző de fessz szabályzóról még csak elektronikusról meg a hagyományos diodahidasról.
Eggyezzünk meg
ŐŐŐ....
Amikor az etz fejlesztették akkor már bőven volt rezó szinte minden 2tn, leszámítva az olcsó hétköznapi közlekedésre kitalált példányokat, mint az mz, jawa, simson...
Most olvastam el ebben a pillanatban ezt a cikket én is, h ha hülyeséget írtam volna akkor javítani tudjam magam! Nem igazán találtam benne a fogyasztásnövekedésről/változásról akármit is!
Na jó akkor egyezzünk meg abban, h elképzelhető, h van növekedés de nem égető meg nem lieterekben mérendő sztem csak pár deciben, és azért a + lóerő és nyomatéktöbbletért megéri sztem!?
Ts alkatrészek eladók!
Nem arra alapozom az állításomat, hogy mit hallottam,ezt éppen a megerősítés miatt írtam oda . szocimotoros.hu -n vagy MZclubhungary-n is kérdezz rá ha gondolod. Nemvagyok ellene a rezónak,mert nemrossz dolog, de cserébe bizony egy kicsivel több benyát el is kér.

Akit érdekel rezó MZ-re mindenképp olvassa el ezt a cikket link

Ui.: KÖZÚTON nem vezethetem az EMZIT, még csak most járok A1-re nemrég töltöttem a 16ot,csakugye az oldal 17nek írja az évszám miatt. A 250 ETZ most darabokban van, bár már épülőben, és gyönyörű lessz !
Ha leszek 18 vele fogok hasítani Most 125ös ETZ van tervbe véve
Mellékesen! Te hogy vezeten legálisan a 250es memzit?
Tehát magyarán azt akarod mondani, h minden motoron a gyári kipu a legtökéletesebb?
Én nem állítom, h ha egy motorra veszel egy tuning csövet akkor esetleg nem lehet, h többet zabál, de ezt én mondjuk cross gépeknél meg ilyeneknél tudom elképzelni.
Nem vitatkozni szeretnék veled, vagyis kulturált módon persze lehet, de nekem most az jön le, h te abból kiindulva gondolod azt, h többet fogyaszt, mert ezt hallotad, én meg a rezonátor működéséből kiindulva mondom azt, h sztem 250es mz esetében nem fog többet kajolni! Tehát ugye amikor az mz-t gyártották nem voltak még a rezó készítés magaslatán, persze nem azt jelenti, h rossz a gyári, de nem tökéletesen működik, én ezért személy szerint, ezt a rezót az mz-nél nem tuningnak nevezném, hanem csak optimalizálásnak!
Mert ugye a hengerhez nincs hozzányúlva meg semmi tehát a beáramló benzingőz mennyisége az marad, nem szív többet a moci, csak annyi, h a beszívott levegőnek azt a részét ami át/túl megy a hengeren a rezó azon a fordulaton ahová tervezik ott tökéletesen vissza is tölti, ellentétben a gyárival ami nem működik teljesen tökéletesen és nem tölt vissza mindent ami átmegy a hengeren!
TEhát ugye ami bemegy az a rezó esetében el is ég és annyival több ég el amennyi a gyári kipu esetében nem töltődik vissza és ez hoz +4.5 LE
Én ezt így gondolom, és ez persze lehet, h hülyeség vagy csak részben akkor majd javítanak!
Na meg a másik, h most mit nevezünk több fogyasztásnak 3decit fél litert? Mert ha okoz is akkor sztem ennél nem többet, ráadásul egy olyan motornál ami városban városon kívül és 2 személyel is egyarán 6 liter körül eszik annál ez holt mind1! De ugye erre is van megoldás, mert sztem ha az illető emellé szerel egy subee féle eletromos gyulát NETÁN MÉG! egy programozható elúgyuszi vezérlés is akkor minde ezt a töbletfogyasztást kompenzálhatja, sőt még talán az eredeti fogyasztás alá is mehet, csarébe még pár lovat is hozhat!

Várom a válaszod!
Neérts eggyet, de még soha nemhallottam olyat, hogy bármilyen kipuffal kisseb fogyasztást értek el,mint a gyárival!
Jah és nekem is elektromos gyújtás van az ETZ ,bár nem Subee féle, hanem gyári elektromos, de télleg elég fasza
Csak talán lassításkor motorfékkel nem pattog ugy a kipuja
Az előbbi honlapon amit írtam és azon belül a "beküldött cikkek" címszó alatt bal oldalt keresd!
subee gépe élőbe is nagyon durva.
Pontosan hol is lehet megtalálni ezeknek a fasza cuccoknak a listáját? Lehet h érdekelne egy-két dolog
Motopeti én ezzel nem értek egyet, h növeli a fogyasztást már miért növelné?
JA és persze nagyon faja elektromos cuccokat lehet kapni a mocihoz amit subee nevezetű srác csinál---mzclubhungary.com Pl elektromos gyújtás, nem kell többet baszakodnod a megszakítóval és többen mondták, h jobban ment utána tőle a gép és kevesebbet kajol és 4800 Ft + postaköltségért adja a srác, de van leírás is szóval te is elkészítheted házilag! Aztán még csinál roasztót számítógépen vezérelhető elektronikus előgyújtás vezérlést, indításgátlót, elektromos feszabályzót, talán még indexrelét is, a legutóbbi "találmánya" a benzinszintmérő állatkirály ez a srác!
Egyébként igazából nekem nem is nagyon tetszenek a rezók, egy olyan kipuffnak sokkan jobban örülnék, mint ami azon a zöld tuning ETZ-n van, amit Honda imádó belinkelt (persze csak akkor, ha nem teljesül az a dolog, amit az előbb írtam).
MotoPeti, írtam korábban, hogy nem feltétlenül rezót akarok, hanem másmilyen sportkipufogó is jó lenne, csak nem tudom, hogy a rezón kívül milyen sportkipufogó megy még rá. Egyébként meg először bejáratom, elkezdem használni, utána majd eldöntöm, hogy kell-e neki kipuffer vagy nem. Igazából azért akarok, illetve akkor akarok, ha nem nagyon fogja bírni két személlyel a túrázást. A motorját bántani meg nem akarom, mivel ha minden igaz, akkor egy elég megkímélt példányról van szó, így ott a széria állapotnál akarok maradni.
Miért szeretnél rezót az ETZ-re ?
A gyárival a legszebb a hangja, és a rezó a fogyasztásodat is felfogja nyomni.
Hát krómozottban ezt a kiput tuti nem fogod megkapni, max, ha te lekrómoztatod! Sztem kicsit hosszabb mint a gyári, azért írtam esetleg, h a vége felfelé íveljen és akkor lehet pont megegyező hosszú lenne, de ha van vmi elképzelésed, h milyen íven menjen akkor írd le aztán lehet tudok vkit ajánlani!
Visszatérve a simsonboltosra, sztem lehet olyat tudnak neked csinálni mint amit 1-2 szinyón is láttál, h a heggesztés mellett elszineződik az anyag és azt lelakozzák, az egy teljesen sima felület! De ezt jobb ha megkérdezed!
Indexre ami sztem a legjobb az itt az apróban, vagy vatera.hu!
Sok sikert!
Jah azt elfelejtettem, hogy a belinkelt ETZ viszont fasza, az életem odalenne, ha az enyém lenne, mondjuk metálfeketében vagy metálkékben
Akkor jó, mert itt a simsonboltban láttam fasza színtelen búrás kicsi indexeket, olyan kellene Menne a moci ezüst színéhez. A kipuffot meg nem tom, csak akkor érdekelne, ha nem lenne hosszabb a gyárinál, meg krómozott lenne, mert elég hülyén néz ki egy ezüstmetál ETZ-n a fekete kipuff. Az optikai tuningot meg egyelőre hanyagolom, mondom először csak kisebb, szebb tükröket szeretnék rá, meg színtelen búrás pici indexeket, aztán majd meglátjuk...de ha látsz valami jót, azért majd megemlítheted
ez eggy gyomaendrődi srácé asszem a faterjával csinálták.