Hát nem rezó lesz rajta az biztos, mert felvettem a kapcsolatot Subee-val és ajánlott egy tagot, aki állítólag ilyen haza kipufogó specialista és nem dolgozik drágán. Úgyhogy majd valószínűleg kipufogó ügyben az ő segítségét fogom igénybe venni. Az elektronikus gyújtást és fesz szabályzót Subee megcsinálja és el is küldi.
Igen a simsonbolt-osra gondoltam, a gaygira írom, h gagyirezó, de azt senkinek nem ajánlom! Szal a rezó azért ennyi, mert ugye azért hoz is plusz meg kézzel készítik! Írtam, h írj Orbán Tamásnak a rezóval kapcsolatban, mert lehet már sokkal szebben is megtudják csinálni, hát a hossza az meg sajna lényeg, mert ha rövidebbre csinálják akkor magsabb fordulaton fog dolgozni! Mondom mindenképp írj Tamásnak és ha nem igazán találtok megoldást akkor szólj, mert van egy mentőővem is!
Az ára az meg, hááát vagy kifizeted és kapsz plusz vagy nem és akkor marad a gyári!
Hát akkor ha jól értem, ha valami normális sportkipufogót szeretnék ez ETZ-re, akkor csináltatnom kell egyet, mert a simsonboltos ocsmány, a gagyi meg szar...na de sebaj, majd látjuk. Egyébként gondoltam én is, hogy azért annyi az ára a simsonboltosnak, mert csinál valamit, ha azt nézzük, 27 Nm nyomatékból 34 Nm csak egy kipufogótól, az azért elég szép, csak hát ahogy kinéz...
rezó téma:gagyi rezót semmiképp se vegyél szerintem,a simsonbolt-os meg mondjuk ér valamit,de nem túl esztétikus azzal az arasznyi túllógással...
az h drága az amiatt van mert nem bóvli
ha subee-t megkeresed mzclubhungary.com-on akkor tőle minden ilyen elektronikus dolgot kérdezhetsz,ha akarod megcsinálja neked,ha akarod megnézed hogy kell elkészíteni(bár ahhoz nem csinálja drágán,én biztos nem vesződnék vele)
Köszi a tanácsot. De melyik rezóról beszélsz, hogy ajánlod? A gagyi rezót, vagy azt ami a simsonbolt.hu-n van? Csak azért kérdem mert, a simsonboltosat én fel nem teszem a mocira, mert nem tetszik, meg a 30 ezer Ft-os árat is sokallom, a gagyi rezóról meg eddig még nem olvastam építő jellegű kritikát a fórumon. Egyébként az utóbbival jobban megy a motor, illetve erősebb egy kicsit? Milyen hangja van vele? Jah, és az elektromos gyújtásból a subee félét ajánlod?
Aha!
Hát akkor az mz-hez én a rezót meg elektromos gyújtást ajánlanék, esetleg még tetőzheted egy programoható előgyuszi vezérléssel!? Nagyon végleteken esetleg még egy komolyabb karbit a finomabb beállítás végett, nem mintha a gyári rossz lenne, de azért majd írd le, h mi a karbi márkája! Csak mert nekem pl Kentse kence) van rajta ami ugyanúgy néz ki mint a gyári bvf csak a másik oldalon vannak az állítócsavarok, amik totálisan semmit nem reagálnak az állításra!
Megkérdeztem 1-2 embert, h ez miez ez a karbi aztán mondták, h ez a sorrend beállítás meg, h milyen jó a karbi szinten:
(ritka) Kentse utána BVF utána BING és utána van a DELL ORTO és a MIKUNI ezek egy szintben vannak!
Hát ahogy vesszük...annyit csináltam vele, hogy a katalizátoros kipufogót meg a gyári hátsó dobot kihajítottam alóla, és lett rá csinálva házilag egy teljes kipuff rendszer, meg a karburátort, gyújtást szoktuk állítgatni a teljesítmény optimailizálásához Így sikerült levinni a fogyasztást 7 literre, de ha kell, akkor 160-at is megy (hozzátenném, hogy egy 20 éves autóról van szó, amiben lassan 160 ezer km van). Az ETZ-t se akarom tuningolni, csak a teljesítményt optimalizálni
Hát, attól függ. Alapvetően szeretem ezt csinálni, néha kezd kicsit unalmas lenni, de azért van Ladám meg azért lesz ETZ-m, hogy ne legyen unalmas az életem Remélhetőleg jövő héten ilyenkor már azt fogom ideírni, hogy bent áll az ETZ a garázsban
Na jól van fiúkák, itt alszás lesz De azért előtte még megosztom veletek, hogy jövő héttől márkatársatok leszek, ugyanis akkor vásárlom meg a kinézett ETZ-t! Jóéjt!
Énis ezt mondom, h vmit vmiért!
Nekem indexek közül az utóbbi volt a yamhámon csak sötétített, és jól működött, én azt mondom, h az legyen amelyik neked tetszik! Sztem csak így bizti nem fogod tudni felszerelni, h leveszed a gyárit és felrakod ezt, mert ugye más a felfogatása, szal bizti faragni kell, de tuti megoldható! Okoskodj egy kicsit!
Az ára az meg, hááát vagy kifizeted és kapsz plusz vagy nem és akkor marad a gyári!
az h drága az amiatt van mert nem bóvli
Hát akkor az mz-hez én a rezót meg elektromos gyújtást ajánlanék, esetleg még tetőzheted egy programoható előgyuszi vezérléssel!? Nagyon végleteken esetleg még egy komolyabb karbit a finomabb beállítás végett, nem mintha a gyári rossz lenne, de azért majd írd le, h mi a karbi márkája! Csak mert nekem pl Kentse kence) van rajta ami ugyanúgy néz ki mint a gyári bvf csak a másik oldalon vannak az állítócsavarok, amik totálisan semmit nem reagálnak az állításra!
Megkérdeztem 1-2 embert, h ez miez ez a karbi aztán mondták, h ez a sorrend beállítás meg, h milyen jó a karbi szinten:
(ritka) Kentse utána BVF utána BING és utána van a DELL ORTO és a MIKUNI ezek egy szintben vannak!
A lada az sima széria vagy van benne vmi? Igaz nekem nincs, de azt is seressük ám!
tegnap 15 órát tanultam...utána írtam ezt
csak lejtőknek lefele,meg szembeszélbe kellett volna 6.
Nekem indexek közül az utóbbi volt a yamhámon csak sötétített, és jól működött, én azt mondom, h az legyen amelyik neked tetszik! Sztem csak így bizti nem fogod tudni felszerelni, h leveszed a gyárit és felrakod ezt, mert ugye más a felfogatása, szal bizti faragni kell, de tuti megoldható! Okoskodj egy kicsit!