sziasztok!
tudtam szerezni babetta gyújtást kompletten álló+forgórészt is.
most az a nagy kérdésem hogy: ha rá rakom a 150-esre(most van töltés,akksi+minden ami gyárilag adott hozzá.
akkor is kell akksi bele ha felteszem a babi gyújtást?
vagy megy akksi nélkül is?
akkor az új gyújtáshoz nem kell más csak a trafó+alaplap+forgórész+tilisztor.
akkor a feszszabra meg a többi elektromos küttyüre(az ülés alatt) nem is lesz szükség?
Zöldkártya nem kell. Eredetvizsgán váz és motorszámot ellenőriznek, megnézik hogy nincs-e átütve vagy csak belevágva a számot tartalmazó rész. Nem lopott/körözött-e... Nagyjából ennyi.
Hellosztok, olyan kérdésem lenne h. most vettem a motrot és ugye kell átírás meg ilyenek, eredetiségvizsga is kell, meg zöldkártya is?MIket néznek egy ilyen viszgán?
Kössz a segítséget előre is
helló! nem a főtengelyen kell alakitani hanem a babetta lendkerekén kell kúpot esztergálni, hogy passzoljon a főtengelyre,vmint az alaplap alá egy közbetétet, mert máskép nem tudod felfogatni.Tudom macerás, én most szívok egy krossz MZ-vel! KITARTÁS....
sziasztok!
ha fel lehet rakni a babetta gyújtást 150 etz-re akkor a főtengelyen kell valamit alakítani vagy barkácsolni a blokkban? Vagy csak simán felmegy?
help!
Nem füstöl semmit, csak hidegen. A kompresszió lehet hogy tényleg kicsit kevés már....Lehet egy furatással megpróbálkozok és kicserélem a főtengely szimeringeket is, ahoz legalább nem kell széthúzni....
köszi
Hát arra nem tudom, hogy fel lehet e rakni. Nekem a 250-esen Babi gyujtás van és nagyon jól működik nincs vele semmi gond, hacsak az nem, hogy intenzivebb a gyorsulás és kicsivel többet forog a motor!
Hy! Akkor ott valami más gond lesz, nézd meg a légszűrőt, gyújtást, gyertyát Amúgy ez nem egy ritka eset, jellemző ezekre e szocikra, ismiék most újjítottak fel egy 250-es Jawat, az meg légszűrővel nem megy valamiért, az nélkül meg gyönyörűen ketyeg. MZ vel kapcsolatban az utolsó 125-ös ETZ-m okozta a legnagyobb megrázkódtatást, 0-ról raktam össze a blokkot, rádobtam egy fasza hengert, aztán a karbinál lepődtem meg a legjobban, 110-es fuvókát beledobtam, síbertű eggyel a a legfölső alatti rovátkába (tehát minél kevesebbet kapjon), légcsavar talán fél fordulattal ki, és láss csodát, a motor első rugásra beindult, és úgy ketyegett, mint eddig még egy MZ-m se. Rendesen vette a gázt, sőt talán jobban is mint ahogy szokták, 4-5000 nél megjött a torokhang, és rendesen kicsapkodta az órát. Valami nagyon jól sikerült rajta. Arra akarok kilyukadni, hogy lehet, kevés a kompresszió, gyújtás felőli szimering szokott elmenni, és olyankor is vannak hasonló dolgok, ott hallani minimálisan, hogy kifúj, valamelyik tömítés lehet, nem 100%-os, úgyhogy milliónyi hibalehetőség van, lehet, a trafó gyenge, vagy a gyújtáskábel, azt is érdemes megnézni, valakitől kölcsön kell kérni, és rádobni.
Amúgy füstöl, mint állat, ha nem pörög ki, vagy vannak még másfajta tünetek is?
Sziasztok, kérdések:
1. Mekkora a gyári főfúvóka a 150es ETZ-ben (nekem 115ös van benne)?
2. Miért van az hogy csak akkor jó a motor amikor a súbertűvel maximális benzint adok a motornak és a levegőcsavart is majdnem koppra be kell csavarni?
Minden más beállításnal fullad a motor mindha fals levegőt szívna....persze lehet hogy csak ennyi a hiba tényleg......
Amúgy tökéletesen működik csak 5000 fölött már nehézkesen forog.
tudtam szerezni babetta gyújtást kompletten álló+forgórészt is.
most az a nagy kérdésem hogy: ha rá rakom a 150-esre(most van töltés,akksi+minden ami gyárilag adott hozzá.
akkor is kell akksi bele ha felteszem a babi gyújtást?
vagy megy akksi nélkül is?
akkor az új gyújtáshoz nem kell más csak a trafó+alaplap+forgórész+tilisztor.
akkor a feszszabra meg a többi elektromos küttyüre(az ülés alatt) nem is lesz szükség?