sziasztok.
hallottam hogy talán a babetta gyújtást nem tudom biztosan fel lehet rakni etz-re tudna nekem segíteni vki hogy hogy lehet a babettát +etz-t összevarázsolni?
lehetséges?
Sziasztok!
Eladósorba került MZ ETZ 251 típusú mkp-m.
90'-es, két év műszaki, törzskönyv, ami kell rá: fényezés, kilométer meghajtó tengely, a hátsó lánckerék csereérett, egyébként mindene működik, üzemkész.
Irányár: 120.000 Ft.
Kulcsár Tamás
06 30/4168414
emcett79@freemail.hu
Ha érdekelne valakit, a fenti elérhetőségeken megtalál.
Na emberek,nem a gyujtással van itt a gond szerintem.Egy ideig abba hagyta ezt a "szabályzást" de ma megint elkezdte.Átkapcsoltam a kulcsot hogy a világítás működjön,és egyből abba hagyta.Nem értem most ezt,hogy hol lehet a probléma?Tehát ha a világítás megy,akkor ez aprobléma nem jön elő.
Helló! Nem gyárilag törték hanem gyárilag öntötték. Ha megnézed a profi fotokat látszik rajta hogy mennyi öntési hiba van, ez is az, vagy szerelésböl adodó sérülés, de egy BIZTOS, hogy a lyuknak ott kell lenni! Ha egyszer széthuzol egy kis TS blokkot akkor látni fogod azt a kis "csatornát˝aminek a vége a lyuk.
Hali Én 40-et adtam az enyiméért egy év műszakival úgy, h beállt a blokkja! A hajtókar alsó csapágy adta meg magát, de hozzá kell tegyem, h szegény keveréket adtak a mocinak! Mire minden meg lesz a mocin és festésen is túl lesz sztem 100-120-ba nekem is bizti benne lesz átírás nélkül, tehát kb árban ott van mint egy jó állapotú szép gép, csak ez az én kezem munkája, mondhatni, h részben saját érdem, na meg hát tudom, h mi van a blokkban!
Sztem 20-ért bizti van a blokkjában is baj még ha megy is lábon, de sztem jó ár érte, h ha megvannak a papírjai és macera nélkül a nevedreiratható! Ennek azért járjál utána mert én pár ilyennel már taliztam mind amikor mz-t kerestem és mind amikor régebben honda-t!
Szia én az enyémet 15 ezerért vettem görbe volt a teló,meg lejárta műszakija,meg kellett bele egy akksi.(mondjuk az eladó megvolt szorulva anyagilag)Amit te mondasz meg kell nézni de az biztos hogy nem hibátlan!
őőő, hát ez csak az én véleményem, de szerintem írtó hülyén néz ki egy motoron dupla lámpa... max ha nagyon kicsik, mint a buellen, de pl a triumph speed triple dupla lámpája is ocsmány szerintem
Hali
Szerintetek egy 125-ős ETZ 20.000 Ft-ért valós lehet? Már mint van egy ismerős ismerőse aki ennyiért adná el. Álítólag csak a gyujtást kell be állítani, és még műszaiki is van rajta. Sztem van annak nagyobb baja is nem csak a gyujtás. Kiváncsi vok a véleményetekre.
nem egészen, mert a gyári dugó jóval könnyebb, mint amit megveszel a boltban, és hidd el, nemcsak jobban is megy, de kevesebbet is eszik egy gyári dugóval, kisebb tömeg kevesebb munka árán tudja le ugyanazt a fordulatot. Ez kérlek tény Szóval az ilyen mindenféleiparihulladékötvözet-homoköntött dugók nem érnek súlyban és minőségben a DDR-es nyomába
igen ez így van.én átlagot írtam a hallottak alapján.és 40 mz már nem rossz átlag.
egyébként az hülyeség h régen annyit ettek volna,ez csak gyári adat,ma sem igaz a fele a fogyasztási adatoknak,érdekes egy igazi teszten mindig több jön ki ugyanolyan tempovál,ez inkább akkor is csak vevőcsalogató marketingfogás
szerintem meg (5 éves saját tapasztalatból) ETZ jól belőtt karbi, gyári, eltömődésmentes dob, meg full jó beállításokkal nem gyári dugóval normális tempóban, nem nagypapis szarakodással 5 liter, gyári dugóval 4.5. 150-es nem eszik többet egyáltalán, amúgy én próbáltam Bing karbival (puch Cobráról) azzal rugásra indult minden nélkül, és 90-es fuvókával azzal is 5-öt evett, persze én mentem vele ahogy kell.
Akkor 250-es ETZ ehet 5 litert is, ha úgy van belőve, nekem 7 körül zabált, de 130 alatt nem mentem vele, meg sose kíméltem, szar beállítással 8-9 liter a fogyasztás. Normál tempóban 50-90-t betartva kijön 5 körül tényleg.
ETZ 251 ELVILEG kevesebbet eszik, mert pontosabb a gyújtása és könnyebb.
a tök gyári fasza kókányolásmentes Trophym meg 5 litert evett túrán 80-as tempóval, amúgy 4.5-ből ki lehetett hozni.
Annyit erről a fogyasztósdiról, hogy nincs 2 egyforma motor, és könyen lehet 1-2 liter eltérés 2 azonos MZ között, mivel messze nem új motorok, új korukban, gyári cucokkal biztos 3-4-et ettek, de ma már kisipari dugóval, meg mindenféle dobbal ez necces...
hol?
mert vicces lenne a neten szedett infot ideírni...ott ugyanis az rs-ek mennek 180nal stb.
a kézikönyvbe persze 2,5-t írnak az mz-hez is.
ezek valódi adatok,nem tudom miért kéne jobban utánanéznem.
tudod voltam mz túrákon és itt 40-50 mz-ről van szó,megkérdeztem mindenkit és ilyen átlag jött ki.ettől persze egyesével eltérhetnek,ezt sok tényező befolyásolja.
amit írtam pedig etz-re írtam,a ts tulajokkal nem beszéltem ilyenről.
hallottam hogy talán a babetta gyújtást nem tudom biztosan fel lehet rakni etz-re tudna nekem segíteni vki hogy hogy lehet a babettát +etz-t összevarázsolni?
lehetséges?