Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De az hogyan lehet? A forgalmiban meg ezeken 150-es van be írva,rendszám is passzol,alvázszám,motorszám is.Akkor nem értem.Lehet hogy egy 125-ös hengert raktak rá? A karbi az 24-es.Most már teljesen összevagyok zavarodva.... Gyujtást holnap megnézem(persze árnyékban ) Még azt kéne tudni,hogy eettőla gagyirezó-tól ugyanúgy csökken a teljesítménye az Mz-nek mint a simson-nak?
Hát még amint említettem, a gyújtás is lehet a ludas. Vagy minden hozzárak egy kicsit és ez az eredmény. Azt kéne megnézd, ha nem húzod neki annyira( mondjuk negyedgázon, vagy harmadon) akkor a motor szépen felpörög, vagy a bűvös fordulatszámnál ismét megakad a lendület. Ha csutkázod és lebőg, akkor valószínű túl sokat kap, akaszd lejjebb a súbertűt...(a fehéres színű gyertya a szegény keverékre utal-- tekerd beljebb a levegő csavart). Ha felpörög és az adott tartománynál nem hajlandó tovább pörögni, akkor a megszakító hézagon, illetve az előgyújtáson állíts. A relytelmes 125-ös szám, valószínű a lökettérfogatra utal... Szóval ezeket kéne megnézned, aztán ha mégsem, akkor ismételten konzultálhatunk Holnap meleg lesz, úgyhogy árnyékban állj neki
Hálistennek szerelni tudok,de azért nem gyanakodtam a karbi,légszűrő,gyertya beállítására,mert tegnap tettem bele új gyertyát(brisk n15 vagy 15n nem tudom )mert azt hittem hogy a gyerrtya a baja,A légszűrőt múlthéten cseréltem ki,karbit is akkor pucoltam ki.A meglepő hogy eddig fekete volt a gyertya,most az új gyertyával "őszfehér",egy picikét barnás.Száraz,nem tocsog az olajban vagy a benyában.Dugó,henger állpotáról meg annyit,hogy a volt tulaj azt mondta,hogy tavaly kb ilyenkor volt felujítva.Hogy mi igaz ebből,nem tudom.Lehet tényleg a levegő + tűn kéne állítani.Holnap kiderül.És arra a 125-ös dologra tudsz nekem válaszolni? Előre is köszi!
Hali!
Ezt a problémát a karbi helyes beállításával szerintem orvosolni lehet + Vegyél bele egy NGK gyertyát+ ha megszakítós a gyújtás, akkor azt is állítanod kéne..... http://www.mzclubhungary.com/ -on a letöltés címszó alatt elég jó leírásokat találsz. / alsó hangon a légszűrőt tisztítsd ki, a levegőcsavart tekerd ki 2 fordulatot a teljesen becsavart állapotához képest, a súbertűt akaszd a középső állásába. Hamár itt tartunk, akkor a karbit is kipucolhatod attól csak jobb lesz a helyzet szóval, ha ezekkel megvagy akkor jöhet az új gyertya plusz a gyújtás beállítása. Ha szeretnéd, hogy jól menjen akkor ezek az alap dolgok. Persze a henger és a dugó állapotáról még nem is beszéltünk... Ha segítség kell szólj, megpróbálok segíteni így látatlanban is. Vagy ha abszolút nem vagy jártas a szerelésben akkor pont itt az ideje, hogy tisztázz néhány alap dolgot, mert az ilyen mocikat jobb, ha tudod saját magad javítani. Hajrá és ne csüggedj !
Hali!Tudnátok segíteni nekem abban,hogy mért "szabályoz le az ETZ-m?Elér egy bizonyos hőfokot,ezután elkezd fulladozni,és lassan megállok vele,DE,van alapjárat ha megállok.Miután megálltam,elindulok vele akkor 1-ben kb 3000-nél kezdi el ezt csinálni.Ilyenkor leállítom,és hagyom kb 3 percet "pihenni".Ezután megint beindítom,megyek vele,és nem csinálja ezt a "szabályzást" addig míg megint el nem éri azt a bizonyos hőfokot.A fulladozást úgy értem,amikor elkezdi ezt a bizonyos problémát,akkor ráhúzom a gázt és "lehörög".Lessz egy hülye kérdésem.A hengerfejen meg a hengernél lévő szívócsonkon,pont a kető találkozásánál,arréb kb 1 cm-el oda van írva hogy 125.Ez most mit jelent?Azt hogy 125-ös?:-D Ezeket a motorokat érdemes tuningolni? pl:felömlők,kipufogó stb stb.. Előre is köszi!
Na hali! Rég voltam, mert beteg lettem meg a mözöt faragtam mikor nem festettem és nem rosszul voltam!
Merlin leírtam ítt leírtam emailbe, de leírom mégegyszer. Ne értsd félre nem akarlak kioktatni és ráderőltetni a véleményem, hisz azt csinálsz a mociddal amit szeretnél, de nincs értelme ekkora hátsó lánckeréknek! Ha azt szeretnéd, h kicsit jobban ugorjon akkor az első lánckerékkel variálj!
A moci adatai: 12.5 LE 6000 ford. 15Nm 6400 ford, tehát nincs is nagyon értelme 6400-500-nál tovább forgatni a gépet, már pedig ha ekkora lánckereket ráraksz akkor tuti állandóan csövön fogod használni, mert nem fog haladni a gép. ez nem azt jelenti, h nem lehet néha az óra szerinti 8-9000 ezerik lepörgetni, de hosszútávon semmi értelme, mertt ott már úgysem add le semmit és teljesen káros a mocinak, csak hamar kinyújtja a nyelvét majd!
Nem tudom, h a telótunongnak hasznát vetted-e és, h érthető volt?! Az enyém kész van már és a moci eleje is babául áll nagyon, majd lassan lesznek képek is, igyekszem velük!
További szép napot mindenkinek! Ha vmi van firkáljatok!
Szia ezek a lánckerekek általában kombájnról valók ,de biztos van olyan is amit a boltban árulnak csak többszörös áron .Meg ilyet tudsz csináltatni esztergályossal akinek van fogazógépe!De kár hogy még nincs meg az esztergám
help
vagy inkább ezt nézzétek ez jobb kép
sziasztok.etz 150-re szeretnék nagyobb hátsó lánckereket tenni.
kb olyat mint ami a képen van.
ha tudna nekem segíteni vki abban hogy ez eredetileg min van, hány fogú,és hogyan tudom feltenni az mz-re azt nagyon megköszönném
várom válaszotok.
címem:merlin1215@freemail.hu
Nem járatunk semmit sem! Nincs is idő rá meg aztán lassan nem szeretünk menni! Jó illesztéssel, jó beállitással kicsit dúsabb olajozással nem létezik, hogy valami baja legyen.
Szokták járatni, rd forumba is írkálnak a szakik hogy kimennek járatni, az igaz hogy az komolyabb és erősebb gép, de azért mznek se árt egy kicsi, amúgy egy elhagyott betonplaccon pl tökéletesen lehet fel alá szaladgálni vele, gyorsulgatni, úgyis ez a lényeg, nem a folyamatos tempó, az nem tesz jót neki
egen? hm. me ezen filóztam, hogyha vesz az ember egy műszaki nélküli gépet, megcsinálja aztán hogy járatja össze. ezek szerint így.
Hát összerakják aztán csutka!
tényleg.. a verseny mz-ket hogy járatják be?
Július 20-án van a szülinapom!
uj dugo
Bejáratni? Miért uj vagy pervollal van mosva
köszi.
ha be lesz járatva és lesz rajt jo gumma elöl,akkor mehetünk ám csesznekezni
Gratulálok!
Amiért az MZ-s nem int vissza:

1, Fél, hogy nem tudja időben meghúzni a kupplungot, ha beszorul a motor
2, Éppen a blokkból érkező gyanús csörgésre figyel
3, Dombon felfelé a fordulatszámmérő zuhanó mutatóját bámulja meredten
4, A bal kezével a tankot tartja, nehogy leessen egy döccenőnél
5, Épp a visszapillantón át gyönyörködik a maga mögött hagyott kék füstfelhőben
6, A folyton világító, kontakthibás töltésjelzőt csapkodja
7, Fél, hogy ha elengedi a kormányt, szitálni kezd a villa (MZ Trophy esetén)
8, Épp az előtte haladó Simsonost próbálja bőszen leelőzni
9, Intés közben leesne a baloldali markolatgumi
10, Meg sem fordul a fejében, hogy egy MZ-nek intettek
11, Az előbb lehagyott, fuldokló kerékpároson röhög
12, Visszaint, csak nem látni a kezét a tányér nagyságú visszapillantó tükröktől
13, Éppen a karburátort állítgatja
14, Épp a bedöglött motor mellet guggol, háttal az országútnak
nah ez lett a mözö helyett
Hy! A 250-es váza 4 centivel hosszabb, +cserélni kell a blokktartót, hátsóvillát+azt hézagolni kell, ill 16-os elsőfelni fér csak el a rövidebb váz miatt, vagy megtört könyökcső, ami rontja a teljesítményt
na akkor a verseny julius 20-án Kakucson! Érdeklődni:Kökényesi György
+36-30/ 9-347-700
koki@supermot.hu