Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló marci!
Úgy néz ki mintha a hengered és a blokktömböd egyben lenne! Véleményem szerint nem normális dolog, ha már csak azt nézem, h a henger jobb oldalán egy pár hűtőborda le is van törve! Néztem a képet egy ideig meg elemezgettem nagyítottam, mert nekem úgy tűnik mintha az eggyik eltört hűtőbordádon lenne egy lik és álításod szerint onnan jön az olaj, ez eléggé lehetetlen számomra, mert gondolom se nem olajhűtéses a géped és se nem van összenőve a hengered a bloktömbel.
Tehát véleményem szerint ez nem normális, de nam vagyok ts szakértő, sőt mz-se, csak már egy mz tulaj és egy ideje lógok már itt! Ha tudsz csinálj közelebbről és más szemszögből is képet!
itt a kép
Sziaztok , van egy 83-as Ts-em 125ös , ahol a henger és a motorblokk összeér van egy kis juk , a porlasztó felöl , namost az olaj fojik ki belőle de csak akkor amikor takarítottam összevissza gurigattam hogy lesikáljam , de normál helyzetben ahogy a vázban is tartózkodna , úgy már nem folyik , most nem tudom hogy kifolyt már az összes vagy ez így van rendjén , kérlek segítsetek :D képet is nyomok ha valakit érdekel
hali!
hát egy jó 15 centit, de sztem az amit mutattam, csak itt nem adja vissza! Na majd még dumálunk, most megyek dvd-zni!
Csáó!
jah
de akkor nem olyan lényegeset mint amit mutattál nem?

az fasza
de a hátuljábol sajna le kellett csapnom! Ja és danibá már szétszedte és hajtókar csapágy a hunyó, dugú meg a henger tök patent
kókadni fog?


szóval akkor nem kell semmit sem megvágni
Nem az a kutyám fara! a srávédő helye fix, annyi, h a vége kicsit lejjebb fog állni!
amúgymeg
hátsó sárvédő végleges helye?
utolsó elötti képen a motor előtt azon a barna karton lapon az a motor fara?
Várom a véleményeteket a gépről! Pozitív és negatív vélemény eggyaránt, csak annyit kérek, h kulturáltan fogalmazódjanak meg!
És tekintsetek el a garázsban uralkodó káosztól! Épp tetőépítés mellet faragtam a gépet!
Na itt vannak az új képek!
És vmi hozzáfűznivaló? Meg ahoz is amit(ket) itt írtam? A a közdarabról majd lesz kép!
megkaptam az emailt csak nem voltam gépnél
Minőségi és preciz munka....
http://videa.hu/videok/jarmuve...
kb 92
A rezó esetében van alkalmad azt hiszem meghatározni a kipufogó ívét is, ez már megbeszélés tárgya, ha tényleg komolyan érdekel akkor írj egy emailt (azt hiszem orbán tamásnak hívják) az illetőt, simsonbol-on megtalálod a címét.
Hát én azt mondom, h ha jó minőségű cumókat teszel a gépbe akkor ne sajnáld a jó minőségű olajat sem, mint a benzimbe mint a blokkba! Mert pl egy koyo csapágyszett tuti meghálálja a minőségi olajat és a blokkba egy évbe egyszer kell tölteni, na puff nem 1500-ért hanem esetleg 4-5e veszel olajat, de az egy évre elég és lehet, h 2x fel is töltöd a blokkot belőle és nyugodt vagy, h okés minden!
Másik, h én mostanába repsolt nézegettem a benyába, de lebeszéltek róla és IPONE lesz belőle nem is drága, és ezeknek nagyon jó a kenésük, ezért tankolhatsz nyugottan 1:50 arányba nem füstöl annyira nem rakódik le annyi olaj a kipuban job az égés inkább csak kormol, legfőképp h ha még kifejezetten ilyen "nem füstölős" olajat vesztek! Ja és van ilyen eper illatú is!
Szal én meg azt mondom, h ezen nehogy már spóroljatok!
nem értek ezekhez a dolgokhoz,egyedül arra a kérdésedre tudom a választ,h full szintit nem érdemes bele rakni.jobb nem lesz.és ezt szerelőtől tudom
Igen,az a baj hogy ha bele ölök xx ft-o, azt már sose kapom vissza.De nagyon ez nem is számít,mert nagyon sokáig meg lessz a mözö Meg hát az hogy már ezek 5500-6000-es fordulaton le adják a max teljesítményt az nekem egy picit zavaró.Szeretem hallani a 2T hangját mikor pörög Szerintem annyira nem drágák a cuccok az mz-be még ha jó minőségű vagy csináltatod mint egy Aprilia-ba.Sajon már tudom De majd ha meglszesznek a cuccok,vagy tudok valami jót,egyből írok info-t Full szintit érdemes ezekbe rakin,vagy csak pocsékolás lenne mint a simsonba?Haverom mondta,hogy neki talán még rosszabúl is ment tőle.Vagy fél szintit?Lehet az a jó,csak azért nem dobok ki 2000ft-ot az ablakon,hogy csak próbálgassak. A kiputervezéstől félek,mert egyszer láttam tervezett kiput mz-n,de úgy nézett ki rajt, mint ha a Battai erőműnek a kéménye lett volna rajta.Nagy,otromba,és még túl is nyúlt a hátsó keréken Nagyon csúnya volt
Na de még vmi eszembe jutott! Nem rég voltam szecsunál ---(szecsumx cr/crf fórum) és ő mondta, h ők azt hiszem pestre szokták vinni a hengereket egy öreghez furatni. Azt mondta szecsu, h ő látott már nem tom milyen nagy márkás USA hengert cöröre, és látta az öreg munkáját, mondta, h kenterbe veri simán az öreg ! De azt viszont nem tudom, h dugót is farag-é a gépekhez! És ez most megint egy olyan szitu, h mérlegelni kell, h megéri-e, mert ha csinál is bizit nem 2 forint, és attól még a mözö az mözö marad! Szal ha találsz vmi jó minőségűt akkor firkálj, mert engem is érdekelne, igaz nekem most nincs rá szükségem, mint írtam ez enyém most patent!
Dugóba passzolok abban én sem találtam semmi tuttert! De most jut eszembe, h prox-nak van hajtókar készlete mözö 150-hez! pinkmotors-on néztem árát nem tom!
Felömlő vakarásra sztem itt lehet találsz majd vkit! rezót a simsonbolt.hu álltal tudsz terveztetni, az ára sok mindentől függ, menny fel és nézz körül a kipufogók között meg fogod találni és faszán leírnak mindent! Én annó kérdeztem, mondták, h megoldható, de szólt előre a srác, h valszeg hosszabb idő és több peták mint pl egy simóra, de mondom sok mindentől függ ára, h milyen anyaból akarod, mivel heggesszék lakkozva legyen vagy sem...
MERLIN! ---2595
Emailt megkaptad? Vmit azért reagálhatnál fákjú, ha már csináltam neked rajzot meg írkálok neked oldalakat, h mi a fák van!?
Tudom
Igen,énis most ezen gondolkodok hogy terveztetni rá kipuffot,és csak felömlőket maratni bele.De vajon mennyibe terveznének,csinálnának erre rezót?Meg ahogy nézelődtem,nem találtam lengyel dugattyún kívül semmit. Pedig ezekről a cuccokról csak a jót mondthatom A gyujtás nem tudom így fejből hogy megszakítós e vagy nem.Majd megnézem. Igen,igen jól mondod,normális beállítás kérdése a "leendő"cuccokal és máris 4-5 le kapok