Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tömítés?
Vagy esetleg új főfékhenger van rajta?
Szerintetek mért engedi a fékolalytartály az olajat?Alig használom az első féket. Már nagyon unom
Na akkor kifejtem véleményem sokadszor és légyszives olvasd el és reagálj rá! Köszi!
Sztem amint a simsonnál mint az mz-nél hatalmas találmány eza láncvédő, mert évben egyszer kell bekenni a láncot nem kell vele foglalkozni, h sáros vizes faszom tudja milyen lesz! De nem is ez a fő lényeg, ahoz, h elég izmos legyen a géped és ugorjon mint a baknyúl elég az első fogaskereket kisebbre cserél 2-3 fogszámmal vagy esetleg 4el, akkor kb 80-90 lesz a vége a gépnek és harapni fog mint az állat!
Ha egy ekkora boronatárcsát felraksz rá az eggyyest a mocidon felejtsd el, mert egy méter alatt lepörög majd és nem fogod érezni, h húz, 2-essel vagy 3ikkal fogsz indulni és rohadt gyorsan lefognak pörögni a sebességeid.
Nem baj, h ilyet szeretnél, de ez nem cross moci legalábbis a blokját illetve ne várjál tőle csodát, de még a crossgépekre sem tesznek ekkorát.
Figyelj vesztenivalód nincs, most míg még így egyben van a láncrésze és a fogaskerekek a gépen addig vegyél előre egy a gyárinál 4 foggal kisebb lánckereket, ha nincs csináltass esztergájossal, próbáld ki és ha az nem jó akkor csinálj hátra, na puff veszthetsz 1000-1500 ft nagy pénz!
Komolyan próbáld ki!
hopsz, előre egyel kisebbet
de ez így már használhatatlan lenne, elég egy sokkal kisebb is, felraksz mzre mondjok hátra egy 5 foggal nagyobbat előre egyel nagyobbat és az szerintem bőven elég a te céljaidra...
oké, oké!
de akkor tudtok vmi elfogadható ötletet?
jól van na
mondom nem kell úgy mellre szívni
azt próbálom hangsúlyozni hogy nem 120-al akarok földesen veretni sőt ezzel a géppel csak ott megyek arra vettem!ezért gondoltam megvariálom az áttételt.mert annak nincs értelme hogy csak 3-ig tudom felpakolni a sebességet.ezért lenne az jó hogyha kicsi sebesség lenne de bivaly nagy erő.inkább crossoznék vele mint "gyorsúlnék"
Amúgy mz nem crosspályára való, hidd el, pár pályázás és kettéhajlik a váz, max endurózni jó, de egyikhez se kell ekkora lánckerék... streetfigtherek szoktak felrakni ekkorát... de terepesek soha...
ÁÁÁ és itt van! Ne viccölj már kb 40 km ra lesz a végsebességed! És állandóan csövön fogod pörgetni a gépet!
de ne haragudjatok már EZ MIÉRT BAJ?
Hát ez így nagyon szar lesz...
http://www.dirtbikestore.co.uk...
Ekkroa lánckerék van egy crosson...
Szerintem kúrva szar lenne így...
Sztem menni is az 5-be 35-el! Ha tényleg ez a terve akkor okés, de nem nyilatkozik! Legalábbis nekem eddig nem nagyon válaszolt, persze a mocimat megdicsérte ezért nagyon hálás is vagyok köszönöm, de többire nem nagyon jött válasz, pedig igyekeztem seggíteni!
pontosan ez a cél
crossot építek és az a cél hogy ne menjen annyira gyorsan de iszonyat erős legyen.
Dani neked ötleted, h miért szeretne rá ekkorra lánckereket?
Lehet vele 4esben kerekezni, 30nál
valami mezőgazdasági gép... de ezek nagyon nehezek...
Cső! Hallod írd le nekem légyszives, h milyen indítatásból szeretnél ekkora lánckereket a mocidra? Tök komolyan! Hátha megértem és elfogadható lesz!
halihó
vki meg tudná mondani hogy a képen látható lánckerék honnét származhat?(miről?)
szereintetek honnét tudnék ilyet szerezni?
Nekem a fél nyaramat már benyelte a TS
ÁÁÁ ne is mond melót én se nagyon találtam! És már elment a fél nyár! Még jó, h itthon van meló meg van mit egerészni így legalább a blok árárt fedezi majd a fater!
Erdetileg beterveztem idénre egy váltást a1ról A ra de nem futotta rá, nem jött össze meló... ez van, de már nagyon kedvem sincs, utcán nagyon nem motorozgatok, bár ártani nem ártana, talán jővőre... de akkorra meg utazgatást tervezek
JA! Nekem is!
már "csak" papirokat kell intézni
Aha!
Há hajrá!