Na meg még annyi, h ezek ugye nem annyira nagy fordulatú gépek (előzekben másnak már írtam, h 6000-6400-en leadnak mindent), tehát a tuningnál majd ezt is figyelembe kell venni, na meg hát, h mit bírnak az alkatrészek! Mert okés, h esetleg megcsinálod a 170-es hengert, csak akkor meg tuti, h a főtengő vagy hajtókar fogja megadni magát, mert nem erre lett tervezve! Szóval nem egyszerű dolog! De szurkolok neked! Gondold át! Járj sikerrel!
Nm! Tudom, h van ez a mondás, h ccm tuning a legjobb tuning, de sztem ebben az esetben amikor van egy x korlát erre, akkor érdemesebb inkább csak 4 felömlőt vakarni a hengerre, lehetőség szerint minnél jobb minőségű alkatrészekel megtömni és jó minőségű olajakat használni és terveztetni rá egy rezót! NEm a bolti gagyirezót! Sztem ezeket így összevetve lehetne csinálni 2-3-4 még lehet, h 5 plusz LE is!
Meg közben eszembe jutott, h a másik perselyes dolog (, h ha megoldható egyáltalán) esetében tuti a blokrészt is meg kell munkálni!
Most jöttem danibától (feljött), a henger és adugó nagyon patent, a hajtókarcsapágy állt meg. Örülök, mert legalább nem húzza annyira a pénztárcát majd, sztem a blokkban se lesz nagy gond, csapág meg szimering csere.
Cső!
tudtam én bazz! Én már multkor mondtam neki, h vmi nem kóser azzal a szekérrel, mert rájottem, h ism a srácot, mert unokaöcsém haverja! Hát akkor ez bukta mi!?
Én még ajánlanám a vatera.hu-t.
A több felömlősítés(4) az okés, de a felfúrás az max 175ig lehet, ezt pár napja olvastam egy másik mz-s honlap fórumán! És hát ugye eben az esetben elég vékony lesz a henger vagyis a persely fala, és eléggé melegedni fog, esetleg, ha a henger engedi akkor meglehet próbálni nagyobb perselyt rakni bele!?
Szerencséd van!
Véletlen leltem rá egy másik fórumban. (a menetek állapotáról feltétlen érdeklődj, ha azok nem jók akkor kuka az egész) http://forum.index.hu/Article/...
Hali!
Hát valóban nem valami jó 5-let a 150-est lebutítani 25-ösre. Én pár hónapja alakítottam át az enyémet... Annyi a történet hogy szerezned kell valahonnan egy 150-es hengert+hengerfejet, ha lelakott állapotban van (ha már a hónolás sem látszik) Akkor vidd el fúratni, kapsz hozzá dugót+gyűrűt. Miután felfűzted az új hengert, a karbiba kell fúvókákat cserélned (főfúvókát 120-asra elvileg) Én az alapjáratit nem cseréletm, mert a régivel is szépen elpöfög (az elvileg 75 vagy 80-as kell hogy legyen). Ha mindez megvan, akkor a gyújtáson is kell piszkálni, hogy minden klappoljon( ha megszakítósod van). Mindenképp megéri, én sokat megyek asszonkámmal és 125-ösként 70-volt az utazó, most 85-90 körül van. És persze a kigyorsítások is jóval dinamikusabbak lettek Én itt a fórumon szereztem hengert, szóval érdemes próbálkozni. Vagy bontóban, ha van a közelben.... Sok sikert
Sejtettem, a 24-es karbi is azt mutatja, hogy 150-es a gép, csak valami lütyő lecserélte 25-ösre a hengert.
Felfúrás ügyben nem vagyok kompetens, majd a többiek szórják az eszet mint bolond a lisztet
Kiderült hogy 125-ös a motor. De a forgalmiban és a törzslapon ugyan ez a motor van csak 150-es.A blokkszám eggyezik,alvázszám eggyezik.Nem tudom kinek a hülye ötlete volt hogy 125-re átalakítsa.Szerintetek érdemes felfuratni 150-re,vagy nagyobra?Mert én mikor még úgy tudtam hogy 150-es volt a motor,akkor fel akartam volna furatni még ennél nagyobra kb 180-ra.Szerintetek?Ja és + felömlőket maratni bele.DE kérdés,hogy meddig bírja ezt a főtengely?Lehet hogy a 180-as már nagy lenne neki.Nem tud valaki egy eladó 150-es hengert,jó állapotban?A 125-ös hengerfej jó lessz rá,vagy azt iskellen szerezni?Előre is bocsi a sok kérdésért Köszi!
Sziasztok!
A fórumot olvasgatva látom ti nagy MZ fanok vagytok és kéne nekem egy kis segítség!
Az MZ-sek körében mit ér egy öreg 250-es ETZ?
Mondjuk csak annyira öreg,hogy még 2 betű és 4 számos a rendszáma és szürke forgalmis!
Help nekem mit ér egy ilyen mostanság...?
Várom a válaszokat!
Hát azt én is kétlem h gyárilag 125 hengert raktak rá,csak most ahogy visszaolvastam a fórumon,valaki írta (vdani666) hogy a 125 ETZ-re,semmi alakítás nélkül felmegy a 150-es henger,hengerfej.Na ebből következtetve én arra gondolok,hogy a 150-re is rá lehet rakni a 125-ös hengert alakítások nélkül. Remélem nem így van,de majd holnap kiderül . a 150-eseknek mekkora szokott lenni a dugó méretük,mert akkor holnap hengerfej le,és megnézem a méretet?
Nekem Ts 125-öm van a 250-es ETZ-m melett, a ts-re én is akarok majd egy nagyobb hátsó lánckereret. Már úgyis cserés, a régi kopottból esztergályos simán tud csinálni ilyesmit. Én csak annyival akarok nagyobbat, hogy azért ne kelljen hozzá külön feszítőgörgő.
Hellóka! Na már alakul a gép, most fejeztem be, holnap megy a szerelőhöz! Már végre kész vagyok!
A témához szolva azt kétlem, h ha gyárilag 150-es lenne akkor 125ös hengert raktak volna rá! Lehet, h csak a szívócsonkod volt az előző tulaj(ok) eggyike álltal cserélve!?
Énis 150-essel megyek jogsin, multkor csinált hasonlót, 85 körüli fóút haladás után leálltunk és kb 3-5 perc után indítottam és cső gázon pöfögött alapjáraton aztán 3ikra indult be! Én reflexből arra gondoltam, h bizti a kipunak nem a legjobb az öblítése, mert mikor felpörgött olyat kékelt...
A gagyirezóval kapcsolatban, sztem lehet teljesítménycsökkentő is, de ha a motor normális állapotban van akkor sztem ugyanúgy kellen működnie mint a gyárival, igaz lehet, h más beállítás szükséges hozzá!? Ebben az esetben el tudom képzelni a teljesítmény csökkenést is!
Énis szeretnék majd venni, mert az még haggyán lenne, h lennt megy, de az enyém túl lóg a keréken! És fogok egy kisérletet tenni az első csonk meghajlittatására is!
Igyeksezm a képekke, további szép estét!
Pont neked írtam 2605-ben!