Hallottam már olyat hogy vki rosszul rakta össze a mocit, pontosabban a borlasztót és tört a fúvókatű, beszivta a motor ettől meghasalt a hajtókar olyan 200km/h- nál beállt a gép és a tulaj meg meghalt..
Tehát igy nyuljatok bele ha nem értetek hozzá. Nem csak anyagi gondok lehetnek belőle!
Ugy gondolom,hogy egy váltot nem szabad othon barkácsolni!Ha értesz hozzá kedves suzuki.. akkor tudnod kell ha nem szakszerüen van szétszerelve vagy kimarad egy hézegolo vagy rossz helyre teszik be milyen okozatokat idézhet elő!
Sajna nincs rajzom, ugyhogy csak óvatosan nyúltam hozzá ami eggyértelmű volt.
melyik a vezér feszítő csavar? A hengerfejen elöl a vezéműlánckerék alatt?
És hogy működik? Egymás mellett van két csavarnak kinéző valami az?
Tehát igy nyuljatok bele ha nem értetek hozzá. Nem csak anyagi gondok lehetnek belőle!
a sisakra írtam.
És évekig szereltem hogy még nem voltam az...
Ami házi barkács esetén kicsit nehezeben megoldható.
melyik a vezér feszítő csavar? A hengerfejen elöl a vezéműlánckerék alatt?
És hogy működik? Egymás mellett van két csavarnak kinéző valami az?
Az mit jelent hogy rosszul van beállítva?Hol lehet azon állítani?Mert a kuplung biztos hogy rendesen kiemel.