Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyetértek veled!Pedig anyagilag se olcso mondjuk egy hengerfej ill ha elkurja a vezérlést a többi cucc ami egy felujitáshoz kell!
vagy szorul a nyereg,vagy a fékcsőben "zárvány"-dugulás. autós oldalról kiindulva.
Atis szted olyankor mi lehet a fékkel, ha rádolgozik, de vissza nem(nyomás alatt marad a rendszer). Teljesen le lett légtelenitve a renszer..
Hallottam már olyat hogy vki rosszul rakta össze a mocit, pontosabban a borlasztót és tört a fúvókatű, beszivta a motor ettől meghasalt a hajtókar olyan 200km/h- nál beállt a gép és a tulaj meg meghalt..
Tehát igy nyuljatok bele ha nem értetek hozzá. Nem csak anyagi gondok lehetnek belőle!
ok,láttam..
:) Jogos jó nagy káromkodás, pár óra szívás stb, de hozzátettem hogy ha nem ért hozzá akkor szerzíz...
suzukihiup!Én is szerelő vagyok és azért feltételeztez-zem , hogy te se szeretsz othon szétbarmolt váltót szerelni!
Nem tudja valaki, hogy az f2 Pc25 blokknál a váltó villa kiszereléshez, elég csak az olajteknőt leszedni, vagy szét kell szedni a blokkot hozzá?
Ezért utálják a rohambilis motorosokat!
Bocs, de akkor sem tudnak mit mondani rá, még akkor sem ha vödör van a fejeden! :)
használd az előzmény fület!
a sisakra írtam.
Te már találkoztál fogefkeréken szabvány jelölésel? Esetleg váltóvillán? én még nem pedig szétszedtem párgépet!
Különben a porlaszto oldalon a lánc mellett helyezkedik el az az állitócsavar, mellyet ha befelé tekersz feszít ha nyitod akkor lazit...
És azt is mondtam neki hogy ha ért hozzá akkor nyuljon bele ha nem akkor szervíz!
Kedves Atis! Az a helyzet hogy én motorszerelő vagyok, tehát ezt a kérdés részemrő nem feszegetném..
És évekig szereltem hogy még nem voltam az...
Feltéve,ha el van látva E-s szabványjelöléssel!
Ami házi barkács esetén kicsit nehezeben megoldható.
Gábor,ha nem értesz hozzá inkább vidd el szerelőhőz mert ha valamit elszursz sokba fog kerülni!
Ugy gondolom,hogy egy váltot nem szabad othon barkácsolni!Ha értesz hozzá kedves suzuki.. akkor tudnod kell ha nem szakszerüen van szétszerelve vagy kimarad egy hézegolo vagy rossz helyre teszik be milyen okozatokat idézhet elő!
Sajna nincs rajzom, ugyhogy csak óvatosan nyúltam hozzá ami eggyértelmű volt.
melyik a vezér feszítő csavar? A hengerfejen elöl a vezéműlánckerék alatt?
És hogy működik? Egymás mellett van két csavarnak kinéző valami az?
Ha értessz a szereléshez akkor megtudod csinálni(szervízkönyv : www.motorosok.hu), ha nem akkor szeríz!
Köszi a segítséget!
Ha a kuplung kiemel rendesen akkor váltóvilla baja lehet.
Jah a zsernyákok nem tudnak rá mit mondani mert sisak! Ennyi benyalhatnak..
Krómozni csak telibe lehet, mert krómos folyadékba mártják és elektromos uton viszik fel rá a krómot. Nem olyan nagyon drága!
Szia!
Az mit jelent hogy rosszul van beállítva?Hol lehet azon állítani?Mert a kuplung biztos hogy rendesen kiemel.