Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is ugy gondoltam hogy már felhegszetem a kis tüskét és utána kromoztatom le


ugy nem kerül többe ha az egészet lekromoztatom(kivül belül ) mert ügye csak kivül kelll belül ott lesz a szivacs? kb mennyibe kerülhet?

szolnak érte a zsandárok?
Szia! Kezdjük az elején! Krómóztatni vagy talibe az egészet vagy sehogy! De a tüskével kezd mert a hegesztés csunya a krómon. És utána krómoztasd. A szivacs pedig lehet ragasztott is! (a krómozás az egy galvanizálási eljárás)
Szia! Általában a váltok akkor müködnek nehezen ha a tengelykapcsolo rosszul van beállitva, vagy ha nagyon elkoptak vagy görbék váltóvillák!
Helló


Szeretnék bukósisakot készitani rohamsisakból!

a sisaknak csak a külsö részét szeretném lekromoztatni meg a belsejében kb 1,5 cm hosszan
a beljeben szivacs lenne csak azt nem tom hogy hogyan "tegyem bele" rragaszam?
a tetejére szertnék egy tüskét is hegeszetni


ha valaki tudna segitani megköszönném
A vezérmü lánc az egyáltalán nem lóghat még egy 1mm-t sem. Van neki egy rugós elö feszitöje, ha az kevés neki akkor cserés. Amugy a vezérmü láncot 30-80.000 km-nél a kopás miatt cserélni kell..
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy mi a baja egy cbr 600f2 nek, ha a sebességi fokozatokat elég nehéz visszaváltogatni néha, van mikor kész szenvedés.Felfele nincs vele baj, és nem is dobálja ki.
Köszi a segítséget.
Csaba
A feszitő racsni automata,he a 2 szélén levő csavart fellazitod és még hallasz kattanást akkor igen!De ha nem....akkorviszont csere!
köszi a tanácsokat
ha a honda v4-esen a vezérmülánc kb 7-8mm-t lóg, az elmegy?
szimtetikus,ha van rá mod!
ok.köszi csak még azt mond meg hogy szintetikus legyen , félszintetikus vagy ásványi?
Nekem meg kellene suzuki hiup- hoz szervízkönyv ha van valakinek akkor érdekelne.. Vagy ha esetleg tudtok egy olyan oldalt ahol megvan... A motorosok.hu-n már néztem ott nincs
Ha pesten jár akkor érdemes megnézni a Nagykörösi út 91- ben van egy müszaki könyváruház sz.tem érdemes megnézni....
10W40,az arány jó de jobb ha tőbb a fagyálló!
Sziasztok. Egy kawasaki zxr250 be milyen motorolajat tegyek bele azt írja a szervízkönyv hogy 10w40 10w50, 20w40, 20w50 . Szerintetek melyik lenne a legjobb? ja és ásványit vagy részszintetikusat vagy teljesen szintetikusat tegyek bele?
Hütöviznél meg azt ajánlja hogy: 50 % soft water, 50 % coolant . Ez így jo?
soft water a desztilált víz lenne a coolant meg a fagyáló?
köszönöm elöre is a segítséget
Nem hinném,hogy az olaj miatt,az auto olajtol legfeljebb csuszik a kuplung mert nem tartalmaz csuszás gátló adalékot!Szolhat a szelep,vez.lánc....stb!
Többet tudtam meg ma este, mint az egész héten
hidegen szépen szól, de melegen hangos a motor, lehet hogy auto olaj van benne?
...Én hidegen szoktam!A határértékek kőzépső tartományába!
Holnap szétkapnám a kicsikét
hideg, meleg, vagy esetleg 40c fokos motoron kell szelepet állítani?


hát már csak nem lesz
"hogy nem lesznek fagyok?"

Te kis optimista!
Szivesen!
Nyáron nem annyira fontos, de azonkívül, hogy fagyálló, korróziógátló, és egyéb tulajdonságai is vannak az anyagnak, úgyhogy nyáron is jobb, ha az van benne. Deszt vizet ma már nem nagyon árulnak, ioncserélt is jó, akksiba is.
köszi , jo motorozást... easy rider
bizony ám!Az aggya a kenést a vizpumpának,olyan ez mind a motornak az olaj!
Ahogy a kolléga mondta, a motorosok.hu-n találsz szervízkönyvet. Igaz, csak holland, van, megnéztem, de az is jobb, mint semmi.
Különben is tudod mi a dutch? Részeg angol tengerészek németül tanulnak.:-)