Szia! Kezdjük az elején! Krómóztatni vagy talibe az egészet vagy sehogy! De a tüskével kezd mert a hegesztés csunya a krómon. És utána krómoztasd. A szivacs pedig lehet ragasztott is! (a krómozás az egy galvanizálási eljárás)
a sisaknak csak a külsö részét szeretném lekromoztatni meg a belsejében kb 1,5 cm hosszan
a beljeben szivacs lenne csak azt nem tom hogy hogyan "tegyem bele" rragaszam?
a tetejére szertnék egy tüskét is hegeszetni
A vezérmü lánc az egyáltalán nem lóghat még egy 1mm-t sem. Van neki egy rugós elö feszitöje, ha az kevés neki akkor cserés. Amugy a vezérmü láncot 30-80.000 km-nél a kopás miatt cserélni kell..
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy mi a baja egy cbr 600f2 nek, ha a sebességi fokozatokat elég nehéz visszaváltogatni néha, van mikor kész szenvedés.Felfele nincs vele baj, és nem is dobálja ki.
Köszi a segítséget.
Csaba
Nekem meg kellene suzuki hiup- hoz szervízkönyv ha van valakinek akkor érdekelne.. Vagy ha esetleg tudtok egy olyan oldalt ahol megvan... A motorosok.hu-n már néztem ott nincs
Sziasztok. Egy kawasaki zxr250 be milyen motorolajat tegyek bele azt írja a szervízkönyv hogy 10w40 10w50, 20w40, 20w50 . Szerintetek melyik lenne a legjobb? ja és ásványit vagy részszintetikusat vagy teljesen szintetikusat tegyek bele?
Hütöviznél meg azt ajánlja hogy: 50 % soft water, 50 % coolant . Ez így jo?
soft water a desztilált víz lenne a coolant meg a fagyáló?
köszönöm elöre is a segítséget
Nyáron nem annyira fontos, de azonkívül, hogy fagyálló, korróziógátló, és egyéb tulajdonságai is vannak az anyagnak, úgyhogy nyáron is jobb, ha az van benne. Deszt vizet ma már nem nagyon árulnak, ioncserélt is jó, akksiba is.
Ahogy a kolléga mondta, a motorosok.hu-n találsz szervízkönyvet. Igaz, csak holland, van, megnéztem, de az is jobb, mint semmi.
Különben is tudod mi a dutch? Részeg angol tengerészek németül tanulnak.:-)
ugy nem kerül többe ha az egészet lekromoztatom(kivül belül ) mert ügye csak kivül kelll belül ott lesz a szivacs? kb mennyibe kerülhet?
szolnak érte a zsandárok?