Hi KokaGábor. A www.motorosok.hu -n vannak szervizkönyvek, nagyon sok tipushoz, a régi légolajos gixxerhez is találtam több évjáratban is. Sz"tem a tiédhez is lesz. A letöltéshez kód kell, de ha irsz emilt nekik akkor pár perc mukva adnak napi kodot az emiledre, amiért nem kell fizetni. Azért van igy mert nem terhelhetik le a szervert mert az a cégé ahol dolgozik a srác és csak igy tudja kordában tartani a letöltések számát. Jo vadászatot.
Bocs ini, de most értem vissza vidékröl. Valszeg fals levegőt sziv, a karbi elött valahol,(talán a tömitésnél) attol ugrik fel az alapjárat majd visszaáll. (igy megint nem lesz megfelelö a vákuum a csapnak!) Gondolom hullámzik is ha huzamosabb ideig ketyeg alapjáraton nem?
A távolság (120kilcsi)sajnos gond. Marad a távszerelés.
Általában szervizkönyvet neten nem fogysz találni, csak térítésest. De érdemes megnézni szervízeknél, hivatalos motorosboltokban, nem 100% hogy fogsz találni, de majd körülnézek.
Hát igy ez alapján nem tudom mi lehet, a benzinpumpát nézted? A benzincsap tiszta?
A benzinszűtőnél átfolyik? Ez a probléma általában a nem megfelelő üzemanyag után pótlás esetén lép fel, általában dugulás a porlasztóban, benzinpumpában, csapnál, (szűrőnél). Ha van benzinpumpád nézd meg megfelelő-e az árramforrása.... Szerintem nem lehet tul nagy baja...
sziasztok.hátha van valakinek egy jó ötlete a problémámra.99-es zx9-röl van szó.a téli pihenés közben le szedtem az idomokat fényezés miatt.ennyi beavatkozás történt egész télen,amugy fütött garázsban telelt.most pedig elövettem és 1-es 2-es ben semmi hiba,3.-ban 100 környékétöl felfelé elkezd fulladozni akárhova váltok.már kipucoltam a karbikat gyertyát cseréltem.mikor összel le raktam semmi baja nem volt.
valakinek lenne ötlete mi lehet ez?
Sziasztok! Van egy suzuki hiup - om, és egy kis szakmai tanács kéne! Mindig nyomás alatt marad a fékrendszer, mitől lehet? Új karmantyút vettem tömitésekkel, ugyan az mint a régi, de ezzel már nem jó! A fékolajtartájban hány furatnak kéne lenni, mert az enyémbe csak 1 van és sztem kettőnek kéne lennie... Ha valaki tud vmit pls segitsetek... e-mail: jackass03@msn.com
Lenne egy óriási problémám. Van egy 2003 as R6 -om egy kis immo hibával. Az egész úgy kezdődött, hogy nem volt visszajelzés a műszercsoporton az immo felől, valamint a vízhőfok helyén "HIGH" felirat, plusz ugyebár tiltotta az üzemanyag pumpát. Elvittem szerelőhöz, de ők csak azt szajkózták, hogy ECU + IMMO csere plusz a komplett zárkészlet. Ami hát igen csak 4 kiló körül van. Ezt valahogy nem nagyon akartam :)
Elhoztam szétborítottam, kábeleket kiméregettem azok hibátlanok. Szépen lassan kiszűrtünk mindent és kiderült hogy az immo a szar. Valamikor estek a mocival és sérült az immó háza és beázott ergó korrodálódtak az alkatrészek. Szétszedtem, de sajnos csak roncsolással lehetett. Vettem egy bontott immót, viszont arra meg hibaüzenetet küld az ECU. Mégpedig hogy nem egyezik a kód.... A bontós szerint indulnia kellet volna, de ezt nekem nem tette meg :(
Ha valakinek van ötlete arról hogy hogyan lehet megtanítani az immóval az új kulcsot akkor azt nagyon szívesen venném....
Mellesleg némi forrasztgatás meg bőrözgetés után sikerült életre kelteni a régi immót amire első aktiváláskor szintén 52 es hibakódot üzent, de utána meggyógyult.....
Hali
Kérdés bákihez.
most vettem egy honda vf500f-et, de sajna semmit sem tudok róla.Le kell szervizelni, szeretem én csinálgatni, a gépeim mert igy megismerem.
Esetleg valaki tud-e hozzá szrevízkönyvet, esteleg letölthetőt.
Milyen olaj kell bele?
Hol tudok alkatrészt beszerezni hozzá?
Kössz
hali tiborg!
széttszedtem, kifújattam minden részét(még a benzin csapot is)
úszót picit lejjebb állítottam- nincs szintjelző benne mint a szimóban- de szerintem most jól áll a benzinszint
sublertűt a legalsó állásba tettem talán így kevesebbet kap, mert elég sokat fogyasztott
viszonylag könnyen beindult, de reggel dől el mit csináltam...
csak a beállítással kínlódom....
hiába írtam fel hogy voltak betekerve az állítócsavarok fura lett az alapjárat
húzok gázt, majd visszaengedem akkor megnő az alapjárat majd szépen vissza esik
mintha jobban is füstölne mint szokott
a subler visszaáll egyből azt néztem
hogy kell beállítani? van ötleted?
köszi!
fura a szimó karbi is szinte ilyen avval ilyen gondom sosem volt 88 óta....
sajna pesttől 120ra lakom nehezen tudnék odamenni vele.....
Szia ec 300. Sajnos táblázatom nincs ebben nem tudok segiteni. De a trafon szokott lenni matrica amin vannak értékek feltüntetve igy ott talán meg tudod mérni megvan-e a megfelelő feszültség. És ha ott jo az érték akkor a kisfeszültségü részed müxik. Viszont feltétlenül terhelve (tehát maradjanak rajta a vezetékek)mérj a trafonál mert multkor 1 peugeot robinál terhelés nélkül megvolt a 12 volt, elrohantunk hoztunk uj trafot hogy az a rossz, de azzal sem indult. Terheléses mérésnél viszont csak 2-3 volt -ot mértünk ,kiderült hogy a blokknál kidörzsölödött a vezeték és csak 2 szál tartotta ezért mérhettünk terhelés nélkül 12 voltot. ( He,he,he, most van 1 elado peugeot trafom olcson. )
Hi swat. A tankot kromoztatni kell, de ugy rémlik a csepptankos jawán le lehet szedni a kromos részt (két csavar fogja)és csak azt kell csináltatni. Az árra a jövöhéten tudok valamit mondani mert kaptam 1 csepeli cimet ahol állitolag 500ft-ért kromoztak Pancsihoz válto/berugokart. Én a 125 dCsepel cuccaimat szeretném kromoztatni. Ha beszéltem az öreggel és tényleg jo áron dolgozik akkor dobok elérhetőséget hozzá.
Igen be lehet inditani csak nem érdemes mert tönkre teszed. Vedd ki a blokkot szedjed széjjel és meglátod hogy az esetek 99%-ban be vannak ragadva a dugogyürük, ami inditás után azonnal meghuzza a henger falát. A csapágyak a légnedvességtöl, ahol nem áll olajban ( pl.fötengely!) rozsdás lesz és beinditás után pár kilométerrel beragad és megfordul az öntvényben, amit tönkre tesz. Nem egy veterán motort csináltam de mindnek tönkrementek a csapágyai a hosszu évek alatti állásban. De te tudod, hogy meg akarod menteni a gépet és restaurálod, vagy csak motorozol vele egyet amig szét nem hullik.
Hali ini. Azért mondtam hogy állitsad be az uszo szintet és nézzed meg a tüszelepet is hogy nem ereszt-e, mert olyanok a tünetek mintha tul magas lenne az uszoszinted és elengedné a csöböl a benzint szép lassan az uszoház tulfolyoján keresztül. Inditáskor 1 pillanatra beindul azzal ami az uszoházban van, utána leáll mert megérkezik a levegő a csöböl benzin helyett. Utána addig köszörülsz mig a vákuumra megnyit végre a csap és leszalad a benzin az uszoházba és ekkor indul csak be a bringa. Ha esetleg van a csapon tekerő kar és "RES" állás akkor tegyed oda és ugy nézzed meg hogy indul-e. Ja és hideginditáskor ne adj neki semmi gázt, mert akkor a legnagyobb a vákuum, ergo igy nyitja meg legkönyebben a csapot. Sajnos nincs adatlapod, nem tudom merre laksz az országban, igy nem tudom felajánlani hogy melo után ugorj át és megnézzük a bringád.
Helló
Aprilia futura 125, 93-as trapéz lámpás.
Az a problémája hogy nem pörög végig 13 ezerig, 9 ezerenél off. Igy nem is nyújta a max teljesítményt. Kb 120 a vége. Egyesek azt mondják nem nyit ki a 2. power szelep. Leszedtem a kipufogót de nem látok semmit. Esetleg tudja valaki hogy ez lehet a baja vagy valami más, és ha ez akkor hol találom ezeket a power szelepeket és hogy mi a teendő vele/velük?
Méregettünk mindent csak nem tudunk pontos értékeket .....slusszkapcsolóval kezdtük...vezetékek rendben voltak minden helyesen bekötve...valahonnan kéne szerezni egy táblázatot hogy minek mennyinek kell lennie..
Azt szeretném kérdezni hogy
- a tankot kromoztatni kellene azt nem lehetne poliroztatni?
-28 évet állt a moci de még moog a dugattyú és a váltoja is jó a fater azt mondja hogy csak benzin kell bele meg másik olaj lehetséges ?
a kromozás kb mennyibe kerül ?
de most is kell fagyálló hogy nem lesznek fagyok?