hirtelen felindulásból vettem másik gyertyát de avval sem indul jól....
a gyertya lucskos volt amikor kivettem a sok rugdosás után tehát benzin van most
úgy vettem észre sokat is eszik a gép lehet valami köze ehhez?
hi
most reggel mindjárt beállítottam a gyertyahézagot 0,55-re
de nem indult jól, pedig este mentem vele
sajna most nincs időm a karburátort leszedni de este óta biztos nem párolgott ki a benzin,,,
szivató működik, csövek jól állnak...
amikor beindul megy 2-3 másodpercet majd leáll(ha húzok gázt ha nem), következő indításnál már megy rendesen
és most ahogy mentem vele, állt egy kicsit(2 óra) akkor is nehezebben indult
Ec300. Mérj rá, a trafonál kap-e jelet. ha nem kap nézzed végig a tyukbeleket visszafelé nincs-e megszakadva, kidörzsölödve, sajnos még robiknál is láttam ilyen hibát. Ha van jel mérjed ki a gyertyakábelt és a pipát. Ha azok jok és jel is van, akkor valszeg trafo a hibás. Ja és nem vicc de ha van vészleállito a kormányon nézzed meg megfelelő állásban van-e, illetve müxik-e. Gondolom gyertya cserével kezdtél igy azt nem is irom. Sok sikert.
Kedves ini! Keverékkel megy... És ledugoztad az olajcsövet a karbin, vagy a csonkon ahova megy? Most levegöt tud szivni ott (hiába van rajta a csö) mert nincs benne olaj! Ha kicsi a vákuum akkor nehezen nyitja meg a csapot, lehet hogy ezért kell annyit köszörülni!
(A gyertya hézagot pedig 1 uj gyertyán is érdemes megnézni kisebbre venni a mágnesgyujtásos gépeken. Hidd el segit a könyebb hideginditásban.)
A csaphoz ha nagy vákuum kell hogy nyisson, akkor nézzed meg nincs e megrepedve a membrán és probáld meg a rugot gyengébbre cserélni.
köszi megnézem őket
a benzin el tud ilyen gyorsan párologni a karburátorból?
esetleg az is lehet gáz, hogy keverékkel tankolok? megsérült az olajtank azóta keverékkel megy
gyertya új az tuti jó benzincsapot néztem régebben, elég nagy vákuum kell a nyitáshoz evvel mit lehet tenni?
kipucoltam a karburátoromoat de sajnos el lett állítva az a kis csavar ami asszem a levegő benin keveréket állítja.. az alapjárati csavar nem lett megpiszkálva csak az másik kicsi .. nem vágom hoyg mi ilyenkor a helyzte.. elvileg most hirtelen gázadásra fulladnia kell majd a motornak nem?.. mire kell figyelni beállításnál? amúgy 32-es a karbim ha ez számít valamit
Hali ini! Nem ismerem a tipust de általánosságban a következöt javaslom az ilyen problémákra.. Az 1-2nap állás után inditgatás nélkül vedd le a benzincsövet a karbirol nézzed meg van e benne benzin vagy elengedte. Ha nincs benne akkor takaritsd ki a benzincsapot, nézzed meg a vákuum csövet hogy jol tömitett-e, és rögzitsed bilinccsel a karbihoz hogy ne engedje el a benzint. A karburátorban nézzed meg és állitsad be az uszoszintet, mert ott is el tudja engedni a benzint. (Persze ha már levetted takaritsad is ki). Nézzed meg müxik-e szivatoja, ha elektromos kap-e egyáltalán jelet. Végül a legfontosabb: Vedd ki a gyertyát, takaritsad meg és vedd vissza a hézagot 0.6-ra, ez már sok hasonlo tünetü robin segitett.
Elektro szakik... Haver vett egy elektronikus feszültségszabályzót a 6V-os Jawájához, de nem stimmel a bekötés... A régi mechanikuson 4, ezen meg csak 3 kivezetés van (-6V +6V I) ... Nem tudja valaki ennek a helyes bekötését?
hi!
van egy scarabeom nagyon nehezen indul be főleg hidegen, de ha 1-2 napot áll öníndítózni kell vagy másfél percig is
mi lehet az oka?
ha beröffent, utánna pöccre indul mindig...
Sziasztok!
Egy Aprilia Sr Di-tech-em van és az a problémám hogy hideg motornál nem lehet elindÍtani! Az elektronika visszajelzöm nem jelez semilyen hibát! Olyan mintha az injektor nem szivatna! De melegen semmi gondja nincs! Új a gyertya+ a gyertyapipa,de igy sem indul be hidegen! Szerintetek mi lehet a baja? Vegyek beLe egy új injektort? De gondolom az nem 2 fillér! Honnét lehet ilyet szerezni és kb mennyi pénzért? Ha valakit igy érdekel a motor akkor áron alul eladó!
Ha tudtok lécci segÍtsetek!
Üdv
Belya, nekem a CBR-en sincs és tegnap sikeresen levizsgázott a gép....bár pár percig azért nézegették hogy hová lehetne beépíteni, de aztán békén hagytak. Mondjuk az bel sem tűnt nekik hogy sem az első lámpában sem az indexekben nincs E betű.
a gyertya lucskos volt amikor kivettem a sok rugdosás után tehát benzin van most
úgy vettem észre sokat is eszik a gép lehet valami köze ehhez?
meg amikor beindul más hangja van amikor tolom vissza
most reggel mindjárt beállítottam a gyertyahézagot 0,55-re
de nem indult jól, pedig este mentem vele
sajna most nincs időm a karburátort leszedni de este óta biztos nem párolgott ki a benzin,,,
szivató működik, csövek jól állnak...
amikor beindul megy 2-3 másodpercet majd leáll(ha húzok gázt ha nem), következő indításnál már megy rendesen
és most ahogy mentem vele, állt egy kicsit(2 óra) akkor is nehezebben indult
szerintetek?
a csapot nem lehet szétszedni...
de nincs bilincselve a vákumcső, de jól szorul
majd megnézem lesz e benzin benne pár nap múlva
aprilia scarabeo(98as) hoz mennyi lehet egy benzincsap?
(A gyertya hézagot pedig 1 uj gyertyán is érdemes megnézni kisebbre venni a mágnesgyujtásos gépeken. Hidd el segit a könyebb hideginditásban.)
A csaphoz ha nagy vákuum kell hogy nyisson, akkor nézzed meg nincs e megrepedve a membrán és probáld meg a rugot gyengébbre cserélni.
a benzin el tud ilyen gyorsan párologni a karburátorból?
esetleg az is lehet gáz, hogy keverékkel tankolok? megsérült az olajtank azóta keverékkel megy
gyertya új az tuti jó benzincsapot néztem régebben, elég nagy vákuum kell a nyitáshoz evvel mit lehet tenni?
kipucoltam a karburátoromoat de sajnos el lett állítva az a kis csavar ami asszem a levegő benin keveréket állítja.. az alapjárati csavar nem lett megpiszkálva csak az másik kicsi .. nem vágom hoyg mi ilyenkor a helyzte.. elvileg most hirtelen gázadásra fulladnia kell majd a motornak nem?.. mire kell figyelni beállításnál? amúgy 32-es a karbim ha ez számít valamit
mi lehet a baj?
van egy scarabeom nagyon nehezen indul be főleg hidegen, de ha 1-2 napot áll öníndítózni kell vagy másfél percig is
mi lehet az oka?
ha beröffent, utánna pöccre indul mindig...
vannak ötletek?
köszi!
www.batszimotor.atw.hu
www.batszimotor.atw.hu
Megnézem. De már 3hete kipucoltam, de nem mentem vele semmit.
Üdv
2ütemű gépem van. Az alapjárat hullámzik rajta.(mintha a gázt húzgálnám)
MI lehet a baja?
Valahol fals levegőt szívhat?
Üdv
Egy Aprilia Sr Di-tech-em van és az a problémám hogy hideg motornál nem lehet elindÍtani! Az elektronika visszajelzöm nem jelez semilyen hibát! Olyan mintha az injektor nem szivatna! De melegen semmi gondja nincs! Új a gyertya+ a gyertyapipa,de igy sem indul be hidegen! Szerintetek mi lehet a baja? Vegyek beLe egy új injektort? De gondolom az nem 2 fillér! Honnét lehet ilyet szerezni és kb mennyi pénzért? Ha valakit igy érdekel a motor akkor áron alul eladó!
Ha tudtok lécci segÍtsetek!
Üdv