Segítség!
Hahó mindenkinek! Volna egy Cagiva supercity 125-ös mocim!Sajna a főtengely megadta magát de sikerült másikat szereznem! csak azt nem tudom hogyan kell a Előtengely kiegyenlítés összehangolásánál a fogaskerekeket összeforgatni pontosan! ha valaki tudja kérem segítsen ha van rá mód!_____-------Előre is köszönöm a segítséget érkezzen az bárhonnan-bárkitől csk jó legyen! !
Van-e lehetőség 2T cross motorra alapjáratot varázsolni, ha igen, akkor milyenek.
Nem értek hozzá, elképzelésem szerint csak karburátor cserével lenne megoldható.
Egy enduró karburátor rászerelhető-e, hogy működjön is? (Ez elegendő?)
Van-e más lehetőség?
Elméletben érdekel egyenlőre csak, minden gyakorlatban is kivitelezhető lehetséges megoldás.
vki segitsen aki hozzáértő!
ma délelőtt a crf450-et egykerekezés után leforgattam egy egyenesben és furcsa hangok jöttek ki a blokkból, visitott a blokk menet közben, azonnal megálltam akkor abban a pillanatban elhalgatott, csak menet közben adja a hangot, én válto csapágyra gyanakszom!
Ha vki tud talán segiteni h mi adhatja ezt a hangot az szóljon, írjon SÜRGÖS!
Szevasztok.Van egy Malaguti Crosser ("99) -em. nem tudna valaki egy szerelési kézikönyvet eljuttatni nekem. Rengeteget zabál, a szerelők sem bírnak el vele, már rájuk sem bízom. Mident jól össze tudok rakni benne, ám a karbit, gyári értékek nélkül nem tudom beállítani. DELLORTO PHVA12 köszönöm sokat segítenétek. e_mail : janos.balega@freemail.hu
Nem vettem ki az aksit és nem is áramtalanítottam. Hazaértem vele, beállítottam az örzött pariba, és most mikor mentem hogy gurulok egyet, már nem indult. És akkor vettem észre hogy az immo, jelző led sem villog. Kipróbáltam az össze kulcsot mert volt egy olyan ötlet hogy a kulcs elfelejtette a kódot. De sajnos nem... Csak tudnám hogy mi történhetett a nagy büdös állás közben
Gondoltam arra is hogy esetleg kevés a battery, még naftát is attam rá, de sajna semmi reakció
Hali ChrisZX9. Nem áramtalanitottad le a vasat elötte véletlenül? Nem vetted ki az aksiját? Mert olyankor előfordul hogy elveszti a kodot az immo. Az még nem jelenti azt hogy tönkre ment. Én a 146-os Alfánál jártam igy, ahányszor kivették belöle az aksit. Mivel nem volt mesterkulcs hozzá ugy lehetett orvosolni a bajt: 1.)Aksi saru levesz. 2.) kulcs betesz, gyujtásra tesz. 3.) Várunk 2-3 percet. 4.) Aksisaru egy mozdulattal visszarak, nagyon vigyázzva hogy ne szikráztassunk(avval agyon lehet ütni a computert). Az Alfa olasz computere mindig bedölt ennek a trükknek. Mondjuk a Yamaha nem olasz, de mint tudjuk minden chip kinában vagy tajvanon készül...
Szia Killermoney. Továbbra is fenntartom hogy a szivato marad valamennyire nyitva. Nézd meg mégegyszer az állitocsavart, ha nem boldogulsz dobj az emilemre egy telcsiszámot.
Szia Tiborg! Nos a szivató már nem szorul mivel pont azért szedtem szét mert nem tudtam kihúzni, a karbihoz nem nyúltam, és elvileg a szivató is teljesen visszamegy bár van alatta egy csavar amivel lehet állítani gondolom az viszont az istennek sem akar megmozdulni azóta mióta egyszer lecsavartam aztán vissza simán kézzel és most nem tom lecsavarni vmiért, lehet hogy akkor ez lesz a gond? És igen valóban csak csutkagázra indul, hidegen kicsit nehezebben de melegen már egyből.
Ötleteket várok a következő problémára. Egy hete használtam utoljára a vasat. Ő egy R6 2003-ból.
A probléma az hogy nem villog az immo led-je. És ennek hatásásra nem indítja az AC-t, amikor gyújtásra rakom. Létezhet hogy megadta magát az immo?
Nézd meg pimpipowa a www.motormatrica.hu -n. Én 1959-es Csepelhez is kaptam náluk. Hátha van a tiedhez is. Lehet náluk mattitottat is kapni amit lakkozás elött kell felrakni és a lakk alatt tuttira csak esésénél sérül.
Sziasztok tudna valaki segíteni nekem egy 96os cbr 900 rr -re kellene komplett matrica ha ha esetleg tudna valaki ... szóljatok már rám emil vagy msn pimpipowa@citromail.hu remélem h a kép felkerül a színek miatt... ez az első hozzászólásom
most vannak a fesőnél az idomok aztán utánna szeretném gyári állapotba visszaállítani és olcsó gumi is érdekelne egyenlőre csak első. Előre is köszi
Byez Pimpi
Szia killermoney. Két dolgot ronthattál el a tünetek alapján. 1.) Valoszinüleg a szivato nem megy teljesen vissza, vagy a bowden (nagyon rá van állitva, szörös, feszül) miatt vagy mert rosszul raktad össze és akad. Ilyenkor tul sok uz.anyagot kap ezért dadog alacsony fordulaton+nincs alapjárat. Gondolom melegen nehezen és csak csutkagázon indul. Nem? 2.) Ha az egész karbit szétkaptad nézd meg nem állitottad-e el véletlenül az uszoszintet és tulfolyik a karbid. Pont nem rég láttam egy ilyen hibát, otthoni szerelés után.
jó látom akkor te sem tod mind1 talán más tudja, egyébként szétszedtem már egy párszor és próbáltam többféleképpen visszarakni de úgy sem volt se melegen se hidegen mert menni megy a motor ha húzom a gázt csak ha elengedem akkor leáll.
Hol írtam Én ilyet? De ha tanácsot akarsz Tőlem akkor annyit adhatok, hogy szedd szét újra. Próbáld ki a szivató nélkül is, hogy nem a bovden buzerál-e bele a dologba. Talán rosszul raktad vissza. Mert alapjáratnak egy idő után akkor is lennie kellene.
Hát próbálkozik az ember de tuti hogy csak vmit rosszul raktam vissza, nem rontottam el, és az alatt hogy tudod mi a gond mit értesz? tudod hogy lehetne orvosolni a problémát mert akkor megoszthatnád velem is
Sziasztok! Lenne egy kérdésem. A motoromon nem tudtam kihúzni a szivatót (bowdenes) szétszedtem megcsináltam de miután összeraktam és beindítottam a motort nem volt alapjárat és ha mentem vele olyan volt mintha nem kapna elég benzint a gép, lassan reagált gázadásra meg egy kicsit dadogott alacsony fordulaton meg ilyenek. Mit rakhattam rosszul vissza? A gép Honda NX 125 4 ütemű (egyébként eladó )
Sziasztok!
Nem tudja véletklenül valaki, hogy mejik az a Magyar motoros Web áruház vagy oldal ahol rá lehet keresni a motor típusára, és hozza az adatait, és azt is hogy az első és hátsa tengely anyáit hány Nm-el kell mehúzni?
Köszi!
Sziasztok!
ZX7RR-hez van eladó vezérlőelektronikám. 91-95-ig minden 7-esbe jó. Az utcai változatba is teljesen kompatibilis. Magasabb tiltási limit és más gyujtási fokok. Ha valakinek kell vagy adhatok infót akkor a: kalo72@freemail.hu elér.
köszi elöre a segítséget.