Hali krisz1. Nézzed meg hogy állohelyben is befog-e. Párszor erőteljesen huzd be a féket. Ha igy is rajta marad nyissad meg a fékcsövet a főfékhengernél! Öreg fékcsönél előfordul hogy megeszi a fékolaj és összeszükül. Lefelé a dugattyu nagy nyomására még nyit és lemegy az olaj de nyomás alatt marad. Ha a fékcső nyitás után elforog a kerék, nézd meg a föfékhengert, lehet hogy le van ragadva a fenék szelep a sok kosztol, és az nem engedi vissza az olajat teljesen.
Tom nem igazán ide való a téma, de nekem sűrgős lenne.
Van egy zx9r kawám. Holnap reggel vinném műszakira, de nincs helyzetjelzőm elöl.
Ebben is kellene plusz égőnek lenni?
Segítségetek, mert már nagyon mennék motorozni.
Helló mindenki.
Olyan problémám van hogy van egy söt hkét motorom is amin 1 km után befog az elsö fék.
Ha kiengedem a nyomást a légtelenítö csavarnál csak akkor old fel.Már légtelenítettem de nem segített.
Mi lehet a bibi?
Ini!A blokk nem az enyém,egy ismerősömnak van egy Aprilia Fler-Rose mocca és azt hitte hogy nem lehet megcsinálni a motorját és vett egy másik blokkot bontásból!Ráadásul miután megbontottam a régi blokkot kiderült , hogy van+ 1 henger szettje hozzá,igy komplett az a blokk is!De el szeretné adni!Ennyi amit én tudok az egészről!
Vki aki vágja a témát szóljon hozzá lécci
Kezdődött úgy hogy az első hengeren a gyertya nem gyújtott ,kitisztogattam benzinben aztán már igen
de csak sokára,okozhat olyan hibajelenséget a gyertya hogy az alap kipufogóhangban néha néha főleg gázadáskor erősebb tónusok "durrannak" be de nem a szó szerinti nagy durranáshang csak olyan második hangként egy egy erősebb ,és totálisan ilyenkor menet közben rángat a motor.De elég dúrván.
Vagy a gyújtótekercs hibája lehet hogy néha kihagy esetleg?és ettől rángat,vagy elállítódott a gyújtás?aztán a kipufogóban felhalmozódott begyullad és az okozza a hangot?
Szerzek új gyertyát minden kiderűl de addig is
Ja elötte lemostam a motort slaug-al de sztem nem jutott a gyújtótekercsekhez,meg le vannak azok szigetelve stb....
valszeg elcsúszkálok vmelyikhez. am összeraktam azóta sütin csak nyomás nincs benne
am most így szeretnék mindekit figyelmeztetni ho ne nagyon szedjétek szét fket ha nem vágjátokho mivan mert elcsesztek 1 jó napot a mocizásra
Köszönöm Sanyi ! Figy és mennyire rugalmassak? Ha megadom a motor kiadási évét , típust , márkát na meg amit szeretnék hozzá vásárolni , akkor így is lehet rendelni tölük ? Vagy mindent maximumra ki kell vesézni ahoz , hogy azt kapjam amit szeretnék?
hali. egy 2005ös derbi sendám van és fékbetétet akarok cserélni. aza baj ho nem megy bele amit vettem mert a fékfelület túl vastag ésha belenyomom nemtom rárakni a tárcsára. hol lehet állítanii a dugókat?
előre is kössz
aprilia tuareg lenne 125ccm 123as rotax( legalábbis ezt álítják... szürke csak önindítós blokk)
be van állva a motor
most gondolkozom mennyibe lenne egy teljes generál
jól akarom megcsinálni ne legyen utánna vele gondom, inkább több lé mint minden 2. évben javítgatni
Mennyi lovéd van ?A nikaszil drágább a hüvelyezés az olcsobb,de minden dugo cserénél furni kell igy az alappal együtt 5 dugo!Nikaszilnál 3 dugó!Nem olvastam vissza és nem tudom milyen mocc!A Cross üzénórás !
Tom nem igazán ide való a téma, de nekem sűrgős lenne.
Van egy zx9r kawám. Holnap reggel vinném műszakira, de nincs helyzetjelzőm elöl.
Ebben is kellene plusz égőnek lenni?
Segítségetek, mert már nagyon mennék motorozni.
Előre is köszi
Szedd le a féknyergeket,valszeg a dugattyúk szorulnak!
Olyan problémám van hogy van egy söt hkét motorom is amin 1 km után befog az elsö fék.
Ha kiengedem a nyomást a légtelenítö csavarnál csak akkor old fel.Már légtelenítettem de nem segített.
Mi lehet a bibi?
Kezdődött úgy hogy az első hengeren a gyertya nem gyújtott ,kitisztogattam benzinben aztán már igen
de csak sokára,okozhat olyan hibajelenséget a gyertya hogy az alap kipufogóhangban néha néha főleg gázadáskor erősebb tónusok "durrannak" be de nem a szó szerinti nagy durranáshang csak olyan második hangként egy egy erősebb ,és totálisan ilyenkor menet közben rángat a motor.De elég dúrván.
Vagy a gyújtótekercs hibája lehet hogy néha kihagy esetleg?és ettől rángat,vagy elállítódott a gyújtás?aztán a kipufogóban felhalmozódott begyullad és az okozza a hangot?
Szerzek új gyertyát minden kiderűl de addig is
Ja elötte lemostam a motort slaug-al de sztem nem jutott a gyújtótekercsekhez,meg le vannak azok szigetelve stb....
am most így szeretnék mindekit figyelmeztetni ho ne nagyon szedjétek szét fket ha nem vágjátokho mivan mert elcsesztek 1 jó napot a mocizásra
atis! honnan van az a 65 ezres blokk? új? papírja van?
de szerintem ha tudnak segítenek az biztos
szerintem próbáld meg
szerintem korrektek segítőkészek ha valami gondvan nincs raktáron alkatrész mi egymás
akkor szolnak
nekem csak jó tapasztalatom van róluk
előre is kössz
vagy olyan linket ahol van?
kb 80 ezerrel lenne kevesebb lé a beállt motoros gép mint ami "frissen felújított"
de ebben a frissen felújítottba kevés bizalmam van...
be van állva a motor
most gondolkozom mennyibe lenne egy teljes generál
jól akarom megcsinálni ne legyen utánna vele gondom, inkább több lé mint minden 2. évben javítgatni
egy motort tennék full rendbe (bár még nincs meg )
egyszer rendbevágnám 100%-osra és sokáig menne...
30-40 ezret csak kibír ugye?
vagy fúrás után a réteget felviszik rá?
hogy megy ez a nikaszil dolog?