helo
Lenne pár kérdésem.
Mostanában készülök a frissen gyertya-perselyezett hengerfejet visszaszerelni,namost a persely miatt 2mm-rel magasabbra került a gyertya,ha sűlyeszti a szaki akkor meg nagyon kevés lett volna a menet,és aztmondja nem feküdt volna jól fel a persely nemtudta olyan simára csinálni,meg nagyon szűk volt a hely,mindegy.
2 hengernél számít e vmit hogy 2mm-rel feljebb került sztem szinte semmit,mivel a fúróval teljesen lefúrta így tágabb lett a végénél a hely gondolom ha feljebb kerül akkor eltömődhet a nyílás berakódik oda az olaj stb,de most nagyobb a nyílás a gyertya végénél talán nem lesz ilyesmi.
Tegyek bele hosszúmenetes gyertyát? vagy a másikat alátéttel emeljem feljebb?Kevesebb menet tartja majd de sztem épp elég.
És minden rövidmenetes gyertyának van hosszúmenetes megfelelője?
Az hogy miért nem indul be azt inkább nem részletezem, de a karternak fő működési szerepe van a 2T-nél. Mondottam a hajtómű olajnak semmi szerepe nincs a 2T-nél, csak a fogaskereket keni meg még pár dolgot, de alapjáraton üresben nem csinál neked gondot.
Aha, az lehetséges.
De ilyenkor végülis miért nem indul be ?
Az egy dolog hogy nincs benne olaj, amúgy sem járatnám sokáig.
Én is ilyen pasztás folyékonyfémre gondoltam, de kellene rá egy lemez is hogy ne tudjon
becsurogni, az igencsak hátrányos volna
Remélem sikerül befoltozni
Egyenlőre még nem is sikerült beinditanom, most éppen gyertyát cserélek meg
végignézem az elektronikát, akksit sikerült feltölteni, az jónak tűnik.
Amúgy minden elektronikai visszajelző jó rajta.
Szerinted a lyuk ellenére is ha minden ok rajta be kéne indulnia ?
Amit leírtál azzal ideig-óráig megpróbálhatod bestoppolni. Ha működik rendesen a váltó akkor nem kell agódni. Tegyél bele olajat és próbálgasd ki. De utána ezeket a lukas cuccokat mindenképp cseréld ki.
A váltóolaj folyt el belőle, legalábbis vmennyi, mert látszik a spoileren meg a kipufogón.
Amit leirtál az mind él, szóval nem csörög nem zörög, de szerintem 2T olaj nem sok lehet benne
most jelenleg.
Mivel lehetne ezt a lyukat befoltozni, 2 komponenses műgyanta ragasztó, esetleg vmi komolyabb
fém gitt ? (végülis öntvény)
De jó lenne tudni mitől keletkezhetett, mert ha külső hatásra akkor megnyugodnék.
Ha a berugóra rendesen reagál nincs különösebb csattogó hangja és van kompresszió akkor a hajtókarnak semmi baja. Milyen olaj fojt el?! Ha a váltóolaj fojik el ami a karter alatti luk okozott annak semmi köze a dugattyúhoz. Ha meg keverékkel jártak vele nem fog ott semmi megragadni. De ezen külön olajzás van akkor az meg működik. De olaj nélkül is sokat kell vele menni hogy beálljon.
Adott egy Honda NS 125R ("91).
A kérdés : vettem egy ilyen mocit alkatrésznek (piszok olcsó volt:)
Motorhibás, a blokkon van egy kb 3 cm átmérőjű lyuk elöl a kipuff. fölötti részen, jobb oldalon,
ahogy elsőre megnéztem (még nem lett megbontva) a kuplung oldali öntvényen van alul.
Próbáltam a kickstart-al berugni és úgy tünik van benne kompresszió, nincs megszorulva.
Szerintetek elképzelhető hogy egy kő ütötte ki v. netán valóban kikönyökölt a hajtókar ?
De ez utóbi esetben meg is szorult volna a motor mert elfolyt az olaj is nem ??
Hátha vki igy első nekifutásra találkozott már hasonlóval.
Előre is köszi a helpért.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy mit lehet kezdeni egy olyan tanksapkával ami ereszt?Egy quad-on van!Elszakadt a régi gumi tömítés ami benne volt és hiába rakok bele másikat rá is van húzva rendessen és mégis ereszt!Nem is kicsit!Műanyag tank és tanksapi!!
Segitsetek kérlek mert tiszta benzin tőle a ruhám állandóan!!!
Már gondoltam rá hogy veszek rá valami krossz moci tanksapkát de nem tudom van e jelentőssége a lélegzőknek ami benne van!!!A krosszon csak egy van ezen 2!!!
Előrre is köszönöm a segítséget!!!
Széles utat!!!!
szevasz!
szerintem egy karbitisztítás és jó lesz!lehet el van dugulva valahol és ha a szivatót ráhuzod akkor erőböl tud jönni a benzin de másképp leáll!ezt próbáld ki!
az meg hogy füstöl azért lehet mert gondolom így nem mész vele és nem melegszik be(hidegen általában mindegyik füstöl föleg a 2t)
Nem hiszem hogy sok...Múltkor 3 órát volt lent a karbi a gyertya addig bent volt mondjuk..De 3 óra alatt kikellett volna párolognia...De akkor mondjuk beindult 2-3mp-ra utána leállt.. és nem indult be azóta egyszer sem...
Azt kéne tudni, hogy sok-e a benzin. Azt írod, hogy túlfolyt. Na akkor tuti, hogy befulladt a lelkem a sok benzintől. Nem tudom milyen motorról van szó, de elsőre azt mondanám, hogy a henger tele van benzinnel, te még toltál is bele kicsit. Szagold meg a gyertyafuraton keresztül. Ha nagyon benzinszagú, akkor az lesz a hiba.
Vedd ki a gyertyát, forgasd át a motort és hagyd pihenni kiszedett gyertya mellett 1 órát. Annyi alatt el fog párologni. Aztán lehet próbálkozni megint.
para én már nem tom mivan az enyémmel...De egyedül nem akarom meg nem nagyon merem szétkapni a blockot...A tieddel végkép nem tom mit lehet csinálni a cserén kivül...Szentem mást nem...
Lenne pár kérdésem.
Mostanában készülök a frissen gyertya-perselyezett hengerfejet visszaszerelni,namost a persely miatt 2mm-rel magasabbra került a gyertya,ha sűlyeszti a szaki akkor meg nagyon kevés lett volna a menet,és aztmondja nem feküdt volna jól fel a persely nemtudta olyan simára csinálni,meg nagyon szűk volt a hely,mindegy.
2 hengernél számít e vmit hogy 2mm-rel feljebb került sztem szinte semmit,mivel a fúróval teljesen lefúrta így tágabb lett a végénél a hely gondolom ha feljebb kerül akkor eltömődhet a nyílás berakódik oda az olaj stb,de most nagyobb a nyílás a gyertya végénél talán nem lesz ilyesmi.
Tegyek bele hosszúmenetes gyertyát? vagy a másikat alátéttel emeljem feljebb?Kevesebb menet tartja majd de sztem épp elég.
És minden rövidmenetes gyertyának van hosszúmenetes megfelelője?