Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tuning alkatrészek
Ha valakit érdekelnek a világhírű Wiseco Tuning cég termékei az jelezzen és berendeljük. Könnyebb, magasabb kompressziójú, nagyobb élettartalmú dugattyúk. Ha kell túlfúrva hüvellyel. Hajtókarok, csapszegek, kuplung alkatrészek. lsd. www.wiseco.com Bármilyen motorba, autókba, Jet-be.
infó: 70/317-9096
Versenyzők is ezt használják!!
Sziasztok jó a vita.
A Simóknál is 9,5-10,5:1 a kompresszióviszony. 6-7 bar nyomásnál már a rossz Lada sem indul be. 10-12 bár nyomás minden motorba kell "általánosságban" írom persze. Mindegy hogy 2 vagy 4 ütemű a benzinnek ugyan úgy szikrára kell gyulladnia. Az meg, hogy 12bár nyomást írnak gyárilag és ti 6-ot vagy 7-et mértek az abból is eredhet, hogy nem teljesen nyitott gázállásnál mértek. Ha a motor nem szívja be a teljes levegőmennyiséget akkor nincs is mit sűrítenie ezért lehet 6-7bárt mérni. Mindíg full gáznál kell mérni a kompressziót. Szerintem is kevés a 6-7bár, de ha gyűrű törése van a mocinak még lehet hogy annyi sincs benne. De a 6bár nyomás is bőven elegendő ahoz hogy lerepítse az újjadat a gyertyamenetről.
nem 1-1 de az a TZR-rr(blokkos szerintem ritka itt.....de a régebbiek mind japcsik ...de végül is nincs is DT-m(régen volt)pont leszarom..........
tehát beirmered.

amúgy meg ölég ritak a nem olasz piacos dt MO-n
csak nehogy vita legyen van a TZR125rr(4DL kodos mert ugye DT/TZR/TDR blokk uaz)12.8 ir az olasz piacra ugyhogy létezik de alapban mindenhol 6-7 között van...DE nem szeretnék hülyeségeken,értelmetlen dolgokon vitázni
ez már az ujabb ez 6.7 www.yamaha-motor.hu/products/m... tudod ez érdekes de a robogoké több..de nem sokkal
ha szerzek egy dt-t, beteszünk egy kompreszio mérőt , akko szerinted mit fog mutatni?

egy szaron 50 es robogban is 10-11 bar os kompreszio van.
te ezt mond meg yamaháéknak is nem én irtam,ez nem olasz nincs 9-10-11kompresszio valszeg azért is tartosabb....a szövegre meg várhatsz mert nincs igazad
"nem okoskodás kép de 6,2a gyári..de a többi igaz"
nem okoskodáss képpen , de egy kicsit gondolkozz, olvasd el a benzin motor müködése elve cimü részt, bármelyik szakirodalomban , és utánna várom az "elnézést kérek" szöveget.
mert ez vmi normális mühelyben kimondodn, körberöhögnek.
"de 6-7 bar nal mar rugdosásra se indul "nem okoskodás kép de 6,2a gyári..de a többi igaz
eccere hülyeség 48 topicba irni.
1 be i segitenek ha tudnak.
az hoyg érzed hogy van benne kompreszio, az egy dolog, de 6-7 bar nal mar rugdosásra se indul , be az ujjad meg szerintem nem kompreszio mérő.
hidd el, egy pár dt-t volt, és csináltam is egy párat, ott a gyürü halt meg, kösd ki a powert( ha ugy könyebb rajzold le hogy állt egy papirra és könyebb lesz majd összerakni) csavard ki a hengernek a 4db talpcsavarját. és huzd le a hengert. ha nem is lesz törött a gyürü akkor meg szarrá van kopva, és azért nincs kompot benne.
Ha a dugó vagy gíűrű sérül azzal már kár foglalkozni. Kár barkácsolni mert tutira valami hülye helyen fogsz lerohadni vele ha egyáltalán be is indul valaha. Vedd le a hengert, vizsgáld meg miért tört el a gyűrű. A darabját valahogy ki kell szedni a karterból mert ha felkeröl az égéstérbe ismét fúrás+dugócsere. Ha szerencséd van akkor kipuffogta. Ha a henger jóállapotú akkor nem kell fúrni elég a dugattyúcsere, de ha már szét van szedve akkor 3000Ft a fúrás. Ha kell tudok WISECO dugót. Gyárinál jobb, könnyebb, strapabíróbb. Ha kell szólj.
hello. motorom:89 es Yamaha Dt 125 R
.Nagy gondban vagyok. múlthét pénteken mentem a motorommal és egyszer csak egy kis kattanás és leállt a gép.azóta be sem indult.
amit tanácsot itt olvastam hogy szedjem le a kipuffogot és nézzem meg hogy a dugattyu sérült e.nos én ugy vélem hogy igen.de a gyürük nem.azok nem is mozognak viszont a dugattyubol az also gyurunel mintha ki lenne törve egy kis darab...nem tudom.itthon azt mondtak hogy attol meg be kellene indulni.ma a karburatort is kitisztitottam.miutan beleneztem ismet a hengerbe a kipuff nyilason es a dugattyut teljesen also allasba allitottam ugy lattam hogy a henger fala benzines.szoval szerintem benzint kap.viszont.
arra is gondoltam hogy lehet a gyertya rossz.mivel egy valami bosh gyertya volt benne ezert kicsereltem.vettem egy uj NGK BR9ES gyertyat.ugy tudom ez valo bele gyarilag.beletettem es semmi.amugy szikra van.az lenne a kerdesem hogy a gyertya miutan kivettem nem volt benzines pedig rugdostam egy joparszor.ez most jo vagy sem ha a gyertya nem benzines?majd delutan megprobalom lefotozni valahogyan azta dugattyut ami szerintem el van törve belöle egy darab.ha meg nem sikerül akkor lerajzolom.erdekes minden esetre.mondta valaki azt is hogy ugy nezzem meg hogy van e egyaltalan kompresszio hogy vegyem ki a gyertyat és az ujjamat tegyem oda.szerintem van benne kompresszio mert ereztem az ujjamon.hat nem tudom komolyan mondom.valami ötlet?teljesen tanacstalan vagyok.
Igen rendszámos amit kinéztem
Neem !! Majdnem az lett belőle de nem.. Aprilia Rx 125R!!
A tiéden tényleg lesz rendszám??
Én Veresegyházon lakom Bp-től nemmessze,amit kinéztam oda-visza kb 400kilcsi lesz ,de szerencsére van jó kis dobozos autónk amiba ,ha kell be tudjuk pakolni .....a mocid véletlenül nem polini 160-as??
Hűűha nem rossz gép!!
Én is pár motort kinéztem mielőtt választottam...csak sokszor volt döntő a távolság. Győr nekem elérhetetlen messzeségekben volt...úgy hogy muszály volt vmi közelebbit kinézni!!
Holnap megyek gyertyát venni és imátkozok h csak annyi legyen a baj...
((Teszek fel a mostani és leendő motoromról egy-egy képet ))
Hy!!
Hát lehet h egy most kitalált újdonság és nem sokára az utcai motoroknál is bevezetik
De kitudja??!! A F1 ben is pillanatok műve a kerékcsere és mégse vezették be a személyautóknál!!
Valószínű h a szerszám és a technika is borsos áron van kivitelizve és nem éppen megfizethető a kisemberek számára!
De reménykedjünk benne h nem sokára elérhetővé válik ezzel együtt más okos újdonság ami megkönnyebíti a motorosok életét!!!
sziasztok!

Minap néztem motogp edzést a tv-ben és ott láttam egy hátsókerék cserét. Ha jól láttam szerszám nélkül kb 20mp alatt kikapta a használtgumis hátsót, akasztotta le a láncot a fogaskerékről és tette be a másikat, az újat másik 15-20mp alatt.
Nekem miért kell szívnom a suzukimmal és nektek a minden más márkával, hogy (az én példámnál maradva) 36-os villáskulccsal kínlódjak és 110Nm-rel húzzam meg azt az anyát, amihez a gyári szerszámkészletben kb 15cm hosszú nyéllel mellékelik az adott kulcsot?
Ez tuti nem high-tech dolog, hanem rafinéria, ötletesség. Biztos, hogy könnyebb is és egyszerűbb is, mint az utcai motorok esetében, de kétlem hogy drágább lenne. Ha a pályán megállja a helyét és bírja a nem kis tehelést (250-280lovat és ki tudja hány Nm-t) akkor kétlem, hogy bajt okozna az utcákon....
Akad éppen link, rendszámos meg minde....
Képed vagy link nincs a leendő Rx-ről???
Novajidrány....egy kis falu a szlovák határtól nem messze...Vizsoly mellett.
Sok sikert kívánok a vásárláshoz!! Káár a Simosonért mert nagyon teccet..de igazából egy uncsitesóm keres Simsont és gondoltam segítenek neki
Egyébként Te merrefelé laksz???
Ha minden jól megy akkor szombaton veszek egy RX-et...már alig tudom kivárni .....a Simsont már eladtam 130-ba ment el.
Hát jah.. és nem bántam meg((remélem nem is fogom))!!
De én is csak Simsonnal kezdtem, mint te...
Mikor akarsz motor venni és mennyiért adnád el a Simsonod?? Lehet h megvenném