Szevasztok nekem egy xr600-am van most állítottam vissza a síbert a gyári értékre mert valami barom teljesen felállította és annyi anyagot kapott szegény gép hogy állandóan kinyírta a gyertyákat!A próblémám most már csak az hogy el lett állítva a dúsítú csavar és ezért alig akar beindulni ha már beindult akkor nincs vele gond van alapjárata megy ahogy kell (csak alig indul)!!Hogyan tudom beállítani??VALAKI SEDÍTSEN LÉCCI!!
Áaaaa .... túrót!
Nem tudom, hogy milyen benzincsap van a motoron, de valószínűleg vákumos. Amikor belefújsz a tankba ( ) akkor pont akkora nyomást tudsz csinálni, hogy kinyitja a vákumcsapot a banzincsapban. Két lehetőség van:
a.: vákumcső. Szakadt, lukas, nincs rajta, nincs rajta rendesen, el van tömődve, karbiban van eltömődve.
b.: banzincsap halott. pld.: lukas a membrán.
Elsőre a vákumcsövet nézd végig, másodikra a benzincsapot. De azt is kipróbálnám, hogy karbiról vákumcső leszed, elkezded szívni, közben megpróbálod beindítani a motort. Ha megy, akkor a karbinál van a hiba (el van tömődve a vákumcső csatlakozása). Ha nem, akkor még lehet a vezeték és a benzincsap. Ezt ugye meg úgy derítem ki, hogy másik cső, azt is megszívom. Beindul - nem indul. Nem indul ... benzincsap.
Na most már nagyon kiváncsi vagyok, annyit dumáltam;)
Úgy megy a motor hogy belefujjok a benzin tankba! Utána kb 1 perc és leáll...Utána megint belefukok jó erősen persze! És megint indul és megy...Karbit már kititísztottam, de az egyik fuvoka nem az igazi..Értem ezalatt, hogy a kisebbet nem tudtam rendesen vissza csavarni, mert szétbaszom a karbi menetét... Karbit koszos? vagy mi? Vagy a szemét fuvoka a felelős, ezért?!
Van egy 2001-es ZX6R mocim és időszerű lenne a karbi szinkron meg a szelephézag állítás... tud valaki ajánlani olyan emberkét aki megcsinálná (Budapest v. környéke 30 km-en belül ha lehet) és tudna kultúrált árat mondani rá...
Egyébként kb. mennyibe fog ez nekem fájni?
Amugy is ha mar reg igy van az mar megtelhetett porral meg fem forgacsal nem eri meg igy hasznalni es a beragasztashoz ugy is le kell vedd. Hidd el sokkal jobb ha leszeded. Ja es tudod hogy a legolcsobb mindig a legdragab
Mielött megpróbálod beindítani ...
Ha kintről érte valami és !beesett! az anyagdarab a forgattyúsházba ... na akkor én először szétbontanám, hogy kiszedjem. Ha bentről ütötte ki valami ... akkor is, mert akkor ott valami nagyon nem jó. Tehét mielőtt bármit is teszel, húzd szét az blokkot, szedd szét a forgattyúsházat és nézd meg mi van belül. Ha nem teszed, akkor jó eséllyel az !első beindításnál! fogod tönkrevágni.
Mazka.
Akkor már csak egyetlen dolog maradt: nem kap benzint a motor. Erre utal az is, hogy beindult, ment 2-3 mp-ig aztán megállt. Hengerbe, forgattyúsházba egy pici benzin, ha beindul akkor a porlasztódnál lesz a hiba.
Meg ahogy a képen a törésnyom szélén is látható kifelé kellett hogy essen az öntvénydarab.
Persze ebből nem lehet biztosra venni, hogy melyik irányból érte az ütés.
De mivel a spoiler alja is pont azon a részen törött ( abból is hiányzik egy kis darab ),
igy nagyobb esélyt látok rá hogy le lett padkázva v. hasonló...
Ezt miből gondolod ?
Berugásra semmi különösebb zajt nem hallok, forog rendesen.
Gyertyát kivettem, sziv-sűrit normálisan, műszerrel nem mértem de elég erőteljesnek tűnt.
Szerinted ha lezárom, várok 48h-t, és inditani próbálom majd, indulni fog ?
Benzint kap, gyujtás van, ezeket már leteszteltem.
Mondjuk 9-es gyertya van benne (ngk br9es), szerintem 7-es optimálisabb lenne.
Na majd kiderül, jöv.hét elején nekiállok és megcsinálom.
Ha úgy teccik 945 fok kifelé
Nekem xl 600 am van!
Nem tudom, hogy milyen benzincsap van a motoron, de valószínűleg vákumos. Amikor belefújsz a tankba ( ) akkor pont akkora nyomást tudsz csinálni, hogy kinyitja a vákumcsapot a banzincsapban. Két lehetőség van:
a.: vákumcső. Szakadt, lukas, nincs rajta, nincs rajta rendesen, el van tömődve, karbiban van eltömődve.
b.: banzincsap halott. pld.: lukas a membrán.
Elsőre a vákumcsövet nézd végig, másodikra a benzincsapot. De azt is kipróbálnám, hogy karbiról vákumcső leszed, elkezded szívni, közben megpróbálod beindítani a motort. Ha megy, akkor a karbinál van a hiba (el van tömődve a vákumcső csatlakozása). Ha nem, akkor még lehet a vezeték és a benzincsap. Ezt ugye meg úgy derítem ki, hogy másik cső, azt is megszívom. Beindul - nem indul. Nem indul ... benzincsap.
Na most már nagyon kiváncsi vagyok, annyit dumáltam;)
Azóta a köv. fejlemények lettek!
Úgy megy a motor hogy belefujjok a benzin tankba! Utána kb 1 perc és leáll...Utána megint belefukok jó erősen persze! És megint indul és megy...Karbit már kititísztottam, de az egyik fuvoka nem az igazi..Értem ezalatt, hogy a kisebbet nem tudtam rendesen vissza csavarni, mert szétbaszom a karbi menetét... Karbit koszos? vagy mi? Vagy a szemét fuvoka a felelős, ezért?!
Van egy 2001-es ZX6R mocim és időszerű lenne a karbi szinkron meg a szelephézag állítás... tud valaki ajánlani olyan emberkét aki megcsinálná (Budapest v. környéke 30 km-en belül ha lehet) és tudna kultúrált árat mondani rá...
Egyébként kb. mennyibe fog ez nekem fájni?
Hali!
Ha kintről érte valami és !beesett! az anyagdarab a forgattyúsházba ... na akkor én először szétbontanám, hogy kiszedjem. Ha bentről ütötte ki valami ... akkor is, mert akkor ott valami nagyon nem jó. Tehét mielőtt bármit is teszel, húzd szét az blokkot, szedd szét a forgattyúsházat és nézd meg mi van belül. Ha nem teszed, akkor jó eséllyel az !első beindításnál! fogod tönkrevágni.
Akkor már csak egyetlen dolog maradt: nem kap benzint a motor. Erre utal az is, hogy beindult, ment 2-3 mp-ig aztán megállt. Hengerbe, forgattyúsházba egy pici benzin, ha beindul akkor a porlasztódnál lesz a hiba.
Persze ebből nem lehet biztosra venni, hogy melyik irányból érte az ütés.
De mivel a spoiler alja is pont azon a részen törött ( abból is hiányzik egy kis darab ),
igy nagyobb esélyt látok rá hogy le lett padkázva v. hasonló...
Üdv,
Attila
Berugásra semmi különösebb zajt nem hallok, forog rendesen.
Gyertyát kivettem, sziv-sűrit normálisan, műszerrel nem mértem de elég erőteljesnek tűnt.
Ötlet ?
Üdv,
Attila
Üdv,
Attila
Benzint kap, gyujtás van, ezeket már leteszteltem.
Mondjuk 9-es gyertya van benne (ngk br9es), szerintem 7-es optimálisabb lenne.
Na majd kiderül, jöv.hét elején nekiállok és megcsinálom.
Bye,
Attila