Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hellosztok!

Lenne egy kis para... A gépem fogta ma magát és leállt... félre álltam vele és lefuladt..Azóta nem indul.. Ma kezdek neki a szerelésnek...És szerintettek mi a baja? Így nehéz megmondani tudom..De gyújtás az van,elégé. úgy fest beakar indulni de nem tud...Könnyen lehet. hogy csak a karbi tömödött el vagy valamelyik cső...És nem kap benzint...Én erre tipelek...
Szevasztok!

lenne egy két kérdésem hátha tud valaki segíteni!
van egy dr125-öm van a karburátorán egy valami elektronikus cucc amit lehet állítani jobra és balra,ahogy húzom a gázt az a tengely végén van és benne teker vmit!3 kábel megy onnan vhová!lehet szégyen de nem tudom mi a szerepe:(
a másik hogy nemtudok alapjáratot állítani(vagyis szépen beállítom mgy mint doxa óra és ha egy igen kicsit odahuzok neki hirtelen visszaesik a fordulat,majd kis idő mulva leáll):(((
ebbe jó lenne ha valaki tudna segíteni!!!!!!!!!!!
Hi all nekem ollan gondom lenne, hogy van egy GILERA RV 125-öm, és kellene mmostmár hozzá egy hátsó lánckerék. Valaki valami okosat tud, hogy merre induljak?
Hali
nem tud valaki szerezni Gilera Cronohoz feszt.szabályzót?
valahonnan(minnél olcsóbban:D)
Benzinszint, fúvókák mérete, állapota, van e fúrva, tű, tömítések, csavarok, gyorsítószivattyú. Szinkronizálás, fékpad, aztán lehet kezdeni elölről.
Én tegnap állítottam benzinszintet 4 hengeres síktolattyús karbin. 6 órás meló volt.
Ha még nem csináltál akkor ne kezdj bele. Vidd szakemberhez.
Hello!
Nem tudja valaki,hogy miben merül ki,hogyan zajlik,mivel jár és meddig tart a karburátorok beállítása ???
Köszi.
Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy a motoron legutoljára behúztam az első féket, de mikor kiengedtem, akkor nem ment vissza, és a féklámpa is égve maradt. Mit tudok ezzel csinálni, nézzem meg a féknyeregnél?
Hanem*
De nem te
anem ATISRACE!
székesfehérvár
és ha feljebb tekered az alapjáratot........füst-ha bemelegszik nem füstöl annyira..
HAHÓ!
De hol laksz?
segitsetek! van egy olyan problémám a dtvel, h beinditom( szivatoval) megy de kell gazt huznom, h ne fulladjon le, és ha leveszem a szivatot, kicsit meg pöfög, de leáll:( és szerintem nagyon füstöl
mi lehet a baj? légszűrő, dugattyu? pls aki tud segitsen, vagyis irjatok vmit
(dugattyu meg fotengely, hajtokar az nem regen lett cserelve)
kellene a mocimhoz egy garn. kuplunglamella. Hol a legjobb megvenni, és kb mibe fáj? Yamah WR250 olyan 93 körüli. Gondolom az YZ teljesen jó bele...
Hát.....hol laksz?
És menyiért csinálod meg?
Mert nem vagyok valami vagyonos ezért nem igazán ugrok bele mindenbe
hello!(Suzuki RM 250) motoromból hogy lehet leengedni a hűtővizet??
Valószinű,hogy valami töltés problémád van,keresgélj a fesszabályzó környékén,vagy hozd ki hozzám.
Na! Igy mar lehet kezdeni vele valamit:)

Az a baj, hogy el kene kezdeni mericskelni hol lehet a gond. En a gyujtas kornyekere tippelnek, de hogy ott mi? Na ez a kerdes. De ehhez sajnos merni kell.

Szval reszemrol passz, de hatha igy a tobbiek tudnak mondani valamit.
ok
ööö akkor
1. elhalványodik a lámpa (kb 8-9000-nél)
2. elveszti az erejét és csak kipörög 10-11-ig úgy hogy szart sem húz.
3. Felváltok 2 őt és a fordulat visszaesik power alá akkor kezdődik előrről.

Olyan mint ha nem kapna elegendő árramot vagy ilyesmi!
HELP!
Tisztazzuk:)

Kicsit pontosabban leirnad mit is csinal, mert ez igy nem ertheto.
Most akkor az a baj, hogy elmegy a vilagitas es felporog?
Vagy az, hogy nem porog fel, pedig porgott mar 15-ezret is?

Vagy mi?
Probald meg pontokba szedni, ugy talan megertjuk a gondod:)
Sziasztok!
Tudnátok nekem valami pesti LOUIS-os címet és telszámot?
Köszi!
Sziasztok!
Van nekem egy olyan "problémám" hogy a mocorom (gilera crono 125) mikor odahúzom neki nyit a szelep 7-nél és 9 körül a világítás majdnem megszűnik úgy legyengül és elpörög a pi**ába vagy 10-11 nél nem is pörög ki tovább!+ekkor el is veszti az erejét(amúgy menne még mert már forgott 15 körül is de ez most lényegtelen! Ez miért lehet?
Nagyon kérem hogy csak a jó választ vagy esetleg tippeket adjatok hogy miért lehet, mert az elektronikához nem nagyon értek és nem akarom még jobban elcse**ni a mocim!
Előre is köszi!
szia kaló hozzáértőnek tünik a hozzászolásod, de az amatőr szerelőket megtévesztheti a kompresszió viszony és a süritési végnyomás összekeverése. 2t motornál a kipufogó ablak magassága becsap egy esetleges kompresszio mérésnél. sok esetben a 2t gyári adat a zárt kipufogó ablaktol fölfelé eső rész kompresszió viszonya. magasabbra köszörülöd az ablakot és a motorod látszatra sokat veszit a kompressziomérésnél. egyébként meg, ha gyanus a gép le kell huzni a hengert és belenézni, mert a kopott dugattyú előbb-utóbb eltörik. ez a dolgok rendje.
Sziasztok! Eladó Suzuki DRZ400S Service Manual (szerelési kézikönyv, szerelési útmutató). Angol : model S 01, 02, 03, 04, 05, 06, SM05, SM06, usm06. Eredeti 12eFt, fénymásolat 7eFt (az eredeti bolti ára 17800Ft). Budapesten/Pécsen és postai utánvétellel. ray--@freemail.hu.