Ez nagyarc duma nagyon gyerekes, ha tényleg 19 éves vagy.
Ha figyelmesen olvastad volna kishapsi mondandóját, ő nem azt mondta, hogy a sport levegőszűrő kuka! Hanem azt, hogy tedd vissza a régit!
Nagy teljesítményű motorokhoz "találták" ki a direkt szűrőket. Ott tényleg okoz változást, de ott sokminden is más....
Nem hiszem, hogy egy kis ccm-es motornál érezhető lenne a változás.
Tisztában vagyok, hogy egy 18 éves 50-es motorról beszélek!
A motorodról csak annyit kellett volna leírnod, hogy jobban gyorsul a kategória társainál!
(Egyértelmű, hogy én sem egy 1000-es géphez akarnám hasonlítani....
És utoljára, azért mert valaki elmondja a véleményét vagy kiegészít egy másikat, az attól még nem "nagy arc" , mint ahogy te gondolod!
A lerepülsz a motorról.... a nagy arc duma! Azt pedig te írtad!
Üdv.
Na háj nagymenő!!!
Egy nem vagyok kis tapsi attól független hogy csak 19vagyok!!!
Kető olyat nekem ne írjon senki hogy egy sport levegőszürő kuka!!!
ekkora ....... !!!akkor miért találták ki???
És én már leírtam ha az Rsnek ha a hengerre tényleg 10000Km ig jó akkor a sportlevegőszürő 100Km-t ront a minőségen. Pontosaban enyivel megy elöb tönkere de ez nem igaz....
Három én azt írtam hogy lerepülsz 100 km ig motorrol!!!Mer tovváb nem megy mert csak 50-es ja és egy 18éves Af1röl beszélsz!!!! Ugyanis az ilyen nagy arock mint ... beállnak mellém a "nagy 125 szarjukal alázni és nem nagyon jön össze!!!! Azt nem tagadom 100után beérnek de akkor is ez egy tuningolt 50es
POLINI henger, váltóáttétel, STb.
Helló nagy arc
Letsgo
Ui.: Nem akarlak megsérteni!Meg azzal is tisztába vagyok hogy 50es és persze egy 250es vagy nagyobb lenyomja! de 50esbe kevés veszi fel a verseny a géppel...
Kistapsi valószínű a szűrő szűrőképességére gondolt!
Tehát ha "nincs" szűrő a motor előtt, akkor koszos levegőt szív be és az csökkenti a motor élettartamát!
Azért maradjunk meg a reál világban, tehát ne írj olyat, hogy egy 50-es motor olyat megy, hogy lerepülsz róla!
100 métert?
Ha pedig 100 km/h -ra gondoltál, az mitől lenne durvább, mint mással?
A 100 km/h az 100 km/h , mindegy mivel!
Helló Mindenki!
Lehet hogy hülyeségeket fogok kérdezni,de érdekelne..
Van gy Honda CM125 ös motorom,2henger 1 ,
Szeretnék rá 2db üres kipufogót,és 2db karbit légszürő nélkül.Kb mint a komolyabb chopper építéseken.
Ez megvalósítható?Teljesítmény nő/csökken?
Ezt tagadom Af1-esem ezzel a szürövel ugyan ilyen karbival csak 19-es 100-at megy de azt ugy hogy lerepülsz a motorról.Itt helyben 125es amik vannak nem ellenfél!!!
De nem tom kipróbálni mer nincs meg a szütő csak a ház!!!:-(
Letsgo
hello, mondták hogy szerelő vagy, az lenne a kérdésem hogy ha vennék az 50es motormba 21es karburátort akkor szart se ér ugye? legfeljebb többet járok benzinkutra
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy Aprilia ETX 50-es mocim, aminek a kábelezése teljesen rossz, minden félre van kötve , sajna így vettem. Azt szeretném csinálni, hogy mindent leszedek róla, úgy ahogy van, és annyi kábelt húzok rá, hogy gyújtáson legyen, legyen szikra, valamint első-hátsó lámpa legyen. A blokkból 2 darab kábel jön ki, tehát azokból kell kiinduljak. Ebben szeretném a segítségeteket kérni, hogy valaki tudna-e segíteni valamilyen formában, akár MSN-en, vagy valamifajta leírással. Ha valaki akármiben is tudna segíteni vegyen fel MSN-en: miki2550x@gmail.com . Nagyon hálás lennék , előre is köszönöm!!
Hát új gyegya volt benne mikor vettem...
De mostmár kipróbálom mert miár nagyon sokan mondták ezt!!!ÉS valaki nem tudja hogy milyet tegyek bele????
Azért köszi ha van más ötletetek azt is köszi és légysz írjátok le!!![O02
Letsgo
hali!nekem rx-em van és ugyan ez volt egyszer a probléma és akkor a gyertya alig adott szikrát!Nekem azt kellett cserélni.Másik gyertyával próbáltad már?
Sziasztok!!!
Van egy Aprilia Rs 50-es motorom (Chasre Field) és nem megy a motor!!!Csak 65-70-et már majdnem mindent kicserltem és még mindíg nem jó!Az egyik gyújtást kellene állítanom és nem tudom hogy mi mi rajta???
A motor menet közben csak 7et forog és egy peregő hangot ad és nem forog tovább!
Valaki ha tud segítsen!!!
Előre is köszönöm!!!
Letsgo
ja, és a villaszárak alján van egy-egy csavar valahol ahol le tudod ereszteni az olajat.
Miután kijött minden, nyomogasd meg egy-kétszer az elejét hogy a maradék is kijöjjön.
A tipust nem ismerem, de általában minden motornál, a villaszárak tetején van egy zárócsavar, és ott.
Honnan tudod, hogy nincs, vagy kevés van benne?
Valahol nézd meg hány mm az olajszint. Egy hosszú dróttal pálcával meg lehet mérni.
Nem rég vettem úgyhogy még nem adom el Meg amúgy is fasza kis gép és máris a szívemhez nőtt De tényleg te sem tudod hogy hol kell olajat önteni a telóba?
Ha figyelmesen olvastad volna kishapsi mondandóját, ő nem azt mondta, hogy a sport levegőszűrő kuka! Hanem azt, hogy tedd vissza a régit!
Nagy teljesítményű motorokhoz "találták" ki a direkt szűrőket. Ott tényleg okoz változást, de ott sokminden is más....
Nem hiszem, hogy egy kis ccm-es motornál érezhető lenne a változás.
Tisztában vagyok, hogy egy 18 éves 50-es motorról beszélek!
A motorodról csak annyit kellett volna leírnod, hogy jobban gyorsul a kategória társainál!
(Egyértelmű, hogy én sem egy 1000-es géphez akarnám hasonlítani....
És utoljára, azért mert valaki elmondja a véleményét vagy kiegészít egy másikat, az attól még nem "nagy arc" , mint ahogy te gondolod!
A lerepülsz a motorról.... a nagy arc duma! Azt pedig te írtad!
Üdv.