Sziasztok.
Új vagyok köztetek és amotorosok között is.Bocsi ha voltak már ilyen kérdések,kérések...
Olyan gondom van,hogy a dr 350-es endurómat szeretném szupermotosítani.
Az első probléma a kilóméteróra bekötése,az új kihajtása nem fér el.
Van esetleg valakinek jó ötlete?
Szükségem lenne egy suzuki dr 350-es szerelési kézikönyvre.
Előre is köszi.
Miért ne? Ha nagyon zavar a bejegyzés nélküli szervíz, akkor elviszed egy márkaszervízbe és leszervízelik még egyszer, plusz kapsz még egy pecsétet is.
Igaz... 2005-ös 600 GIXER 12000-et most lépte átt, 1000-es 6000-es szervíz hivatalos, 12000-es szervízt most csinálták meg. Arra vagyok igazán kíváncsi, hogy Ti megvennétek-e a gépet ha ránézésre, próba után stb. megfelelő csak a 12000-es bejegyzés hiányzik mert svarci és nem volt semmilyen módosítás. Általában meddig viszik kötelező szervízelni a motorokat a kereskedőhöz hiszen mindenki ismer jó szerelőt feleannyiért?
Üdv Mindenki !
Szerintetek egy használt sportmotornál átlagos felhasználás mellett (pályázás nélkül) mennyi az átlagos szervízkönyvi bejegyzés km-ben?
Úgyértem ha gazdija már a 12000-es szervízre nem vitte el a gépet, fél évvel a garancia lejárata előtt, de szerelő svarcban megcsinálta és tartva van a szervízintervallum, gépkönyv szerinti alkatrészcserékkel? Van aki már a hatezres szervízre viszi el mert a szerelő privátban megoldja a feléért, mondván ha valami beszarik az úgy is #&@va sokba kerül és nem is biztos hogy kiterjed rá a garancia... Egyébként kifogástalan a gép (Gsx-r) és reális áron adnák
Minden vélemény érdekelne...
Nem jó ötlet. Én szakemberrel akartam a bukó plexit csináltatni (fóliázni), azt mondta nem lehet rendesen, mert a görbületi sugara nagyon kicsi ,és nem csak egy irányú, ezért biztosan megráncolódik. Tehát nem olyan, mintt az ótóüveg.
Azt a valamit meg ugyhivják,hogy rozsdaoldó és a valamibe van egy pici fogkefe is :))))
Nemkell az elhasznált fékfolyadékot kidobni!Nagyon jó rozsdaoldó egy fogkeve meg évekig jó!
kell 1 cső ami rámyegy a légtelenítőcsvarra.
2 emberes meló. lecsvarod a túlfolyó kupkját. öntesz bele egy pici oilt. elkezded pumpálni a féket. amikor bekeményedett akkor kiengeded a légtelenítő csvarját amire ráraktad a csövet és belefolyatod vmibe ami kijön.ezt addig játszod amíg nem látsz buborékot a csőben
Hali! Érdeklődni szeretnék,hogy mennyire lenne jó ötlet az ha a mocin a plexit átfóliáztatnám a nekem tettsző színre? Először egy más plexi vételére gondoltam,de egyrészt drága,másrészt viszont "pópos" a szél elvezetés érdekében..
nos én meg vagyok elégedve a gyárival,csak optikailak szeretném szebbé tenni,ezért kérdem én,mi lenne ha átfóliáztatnám!? ez mennyire jó ötlet?
na válaszolok magamnak hátha majd valakinek ez elnne a gondja mint nekem. szóva vettem ezt a prox dugó szettet. A gyűrűk dobozában van kettő gyűrű meg egy hullámos drót.a hullámos drótót a dugón alulra kell tenni és ezután a szélesebb gyűrűt kell alulra tenni rá a drótra.felülre meg a keskenyebb gyűrűt.most jön az amit nem tudtam. a gyűrű nem teljesen egyenes hanem befelé lejt egy kicsit.és ugy kell rátenni a dugóra hogy lefelé lejtsen.érdekes nem?
amugy ezt egy motorszerelő mondta nekem.
hát nem tudom. a légtelenítésnek mi köze hozzá hogy befog. ha levegő van benne akkor pumpálni kell hogy fogjon... milyne fékbetétet vettél hozzá?
crm hez a dugó 20k körül van gyűrűvel csapszeggel együtt
felső tűgörgő 2000k körül.... hajtókar szintén 20k
a főtengely nem tudom.... és ezek nem utángyártott hanem prox cuccok.
ha olcsóbb kell akkor vegyél utángyártottat.
Van egy ki problémám Aprilia sr 50-es motorom van. A problémám az , hogy kicseréltem a fékbetéteket elöl hátúl és azóta kb 3 km után bekeményedik a fék, egész addig még befog teljessen.Légtelenitettem meg szétszedtem megjárattam de még mindig befog. Talán a légtelenítést csinálom rosszul,mert mindig vákum van a tartályba. aki tud írjon . Kösszi
Egy kérédésem lenne. Vennék egy kormánygátlót Yamaha R6-ra 2003 as évjárat.
Van valakinek valami féle infója arról, hogy megegyezik a 2000 modell felfogatási pontjaival?
Hellosztok!
Az lenne a kérdésem hogy, (125 2t sport) 1 gyenge akumlátor okozhat olyasmi problémákat mont 1 rosszalkodó feszt szabályzó?
Előre is köszi!
próbáld meg a gyújtástól jövő vezetékek stekkereit kitisztítani, jellemzően beázhat, és olyankor is így csinál. Ha megoldódik ezzel a probléma, akkor valahogy szigeteld víz ellen a stekkert, de úgy, hogy később is szerelhető legyen, mert ennek ellenére idővel újra beázhat.
hát asszem elektronikus és nem lehet állitani rajta
(ezt mondták)
de a gyujtás elektonikát cseréltem elötte és utána is ugyanolyan
szarul rángatott(mint egy gsx-r 13000 körül szabályzásnál)
tényleg talán igy lehet legjobban jellemezni a hibát:
mintha a motor kis fodulaton leszabályozna
Tegyél fel egy fotót a kihajtásról majd kitalálunk valamit!
Csá.