túró !!!
Ha itt jársz, küldj egy mailt nekem! Korábban adtál tanácsot vezérműláncfeszítö ügyben, ezzel kapcsolatban váltanék veled 2 szót még.
Címem publikus, de ha nem találnád az adatok között: alaposikukacmailboxponthu
Kapcsolási rajz van a szocimotoros.hu-n. A váltónál nincs semmi furfangosság, ha nagyjából tisztában vagy a működés elvével, menni fog. Nekem is van egy ilyen "gépsárkányom", kb 2 hete műtöttem meg, nem egy bonyolult szerkezet.
hali all!!
kéne nekem egy kis segítség..
haverommal csinálunk egy street fighter mz ts-t 125 cmm-es...
de széthúztuk csapágyakat cseréltünk főtengelyt ilyesmit...
de a váltó az nem lett jó 1. 2.-at nem veszi és kéne hozzá egy kapcsolási rajz..
nem tudna nekem valaki szerezni?? google-ba nem találtam..
előre is köszi
Pár hónapja vittem a mocimat szervízbe mert valami hang jött a váltóbol ami nagyon nemtetszett. utolag már bánom hogy ebbe a szervizbe vittam mert nagyon elintézték a motor. 2 hét alatt nem sikerült mejavitani, ráadásul mióta elhoztam folyamatosan 4 helyen szivárog az olaj és az a hang sem szünt meg. én nem vagyok egy nagy szerelö ezért vittem szervízbe, azt viszon meg tudom álapitani hogy ez egy pancser balkezes banda, nem való ezeknek szerszám a kezébe. már nagyon megbántam hogy ide vittem, egy vayonba került és nem hogy megjavították volna még rontottak rajta. Valami Bajner-nek hívták a mekmestert magát szerelőnek nevezi, de én jobban el tudnám képzelni egy bontóban, ott talán nem tudna kárt tenni a mocikban, de még ez se biztos.nem ajánlok semmit heyette, mert még azt hinnétek a konkurenciátol vagyok, csak óvlak benneteket, ha szervizelni kell eszetekbe ne jusson oda vinni.
Üdv:
Awak
Sajna barátom ez bizony vezérműlánc.Nekem is nyáron kellett cserélni Gixximen,ugyanilyen gondok voltak vele.Ejtsd meg mihamarabb a cserét (DID láncot vegyél bele,az a legfainabb),jah és nem árt gyakrabban ellenőrizni az olajszintet,hogy hosszabb életű legyen blokk.Üdv
Hello!
Kb.1 hónappal ezelőtt vettem egy 1992-es CBR 900 RR-t.Már a vásárláskor figyelmes lettem valamiféle zörgö hangra a motorból,ami csak gyorsításnál egy bizonyos fordulatszámnál jelentkezik./hideg motornál jobban hallható/Alapjáraton egyáltalán nem lehet hallani.-gyönyörűen jár a motor.Azóta már rámentem 2000 km-t----nem erősödött.Én vezérműláncra gyanakszom,de abszolút laikus vagyok.
Szeretnék tanácsot kérni,hogy mi is lehet a gond,és ha esetleg a vezérműlánc az oka lehet-e rajta feszíteni.
Köszönöm!
Kívánom, hogy rendbe jöjjön a RS-ed! Aztán azon jól kapaszkodj ám!
Keress hozzá leírást itt a neten, hátha találsz és úgy könnyebb a javítás!
Üdv: Gino
Látod, te vagy inkább a nagy arc és okos is! Mivel tudod, hogy ki és mikor sértődik meg!
Tarts ki nyugodtan amellett, hogy lerepül az ember a motorodról! Biztos sokan megmosolyogják!
A mondanivalód középső része nem tudom, hogyan kapcsolódik ide. Ha jól esett leírni, egészségedre.
Amúgy nem szeretném tudni.....
Figyelj már, mit osztottál te és kinek?
Jó hagyjuk köszi az infot!!!
Nem megsértödni kell de az a vicc hogy nem csak a ketegoriájában jó!!!
Azt meg azért írtam hogy lerepülsz mert így van majd akkor lesz nagy arcom ha lesz mire és nem 50re lesz...
De egykét ember már bocsánatotkért attól a 18éves mocitól (nem tölem a motortól)mert egyesek lebecsülik... Föleg mikor milliomos anyuci + apuci megveszi a kicsike gyerekének a fasza mocit...
Ja és tduod azt mondom lehet nagy arcom 15-16éves
korom ota dolgozo egy ilyen kalibrü mociért és megvan!!! És én sokal inkább mebecsülöm imnt az ilyenek..(Bocs ha valakit sért a sor nem szándékos)
És ha tudni szeretnéd a sima szürövel az Af1-esem nem megy 90-nél többet meg csa olyan 6500nél kezd megindulni!!!
Ezzel a szürövel már olyan 4500-5000huzz jóla motor!!!
De az RS-nek fuvoka gondja lesz valószinüleg vagy a benya sok és szar a keverék!!! és ezért nem forog...
Letsgo
Ui.: Elnézést mindenkinek nem szoktam osztani!!!
+180 fok 1. henger fent; 1. henger szelepváltás. 8-7-6 szelep, egy kimarad és 4. szelep.
Ha emlékeim nem csalnak.
Mindegyik alatt 0,15mm hézag
VIVA VAZ!!!
Nem ide vág a téma, de valaki segítsen. Lada szelepbeállítást milyen sorrendben kell ???
nekünk is megy meg is van minden sebesség de visszafele nem akar váltani
megvan mind de lefele már nem vált :(
és mégegyszer köszi az infót..
Ha itt jársz, küldj egy mailt nekem! Korábban adtál tanácsot vezérműláncfeszítö ügyben, ezzel kapcsolatban váltanék veled 2 szót még.
Címem publikus, de ha nem találnád az adatok között: alaposikukacmailboxponthu
tudtok pesten olyan szervízt akik speckón értenek a robeszok javításához?
kéne nekem egy kis segítség..
haverommal csinálunk egy street fighter mz ts-t 125 cmm-es...
de széthúztuk csapágyakat cseréltünk főtengelyt ilyesmit...
de a váltó az nem lett jó 1. 2.-at nem veszi és kéne hozzá egy kapcsolási rajz..
nem tudna nekem valaki szerezni?? google-ba nem találtam..
előre is köszi
Figyelmeztetés!
Pár hónapja vittem a mocimat szervízbe mert valami hang jött a váltóbol ami nagyon nemtetszett. utolag már bánom hogy ebbe a szervizbe vittam mert nagyon elintézték a motor. 2 hét alatt nem sikerült mejavitani, ráadásul mióta elhoztam folyamatosan 4 helyen szivárog az olaj és az a hang sem szünt meg. én nem vagyok egy nagy szerelö ezért vittem szervízbe, azt viszon meg tudom álapitani hogy ez egy pancser balkezes banda, nem való ezeknek szerszám a kezébe. már nagyon megbántam hogy ide vittem, egy vayonba került és nem hogy megjavították volna még rontottak rajta. Valami Bajner-nek hívták a mekmestert magát szerelőnek nevezi, de én jobban el tudnám képzelni egy bontóban, ott talán nem tudna kárt tenni a mocikban, de még ez se biztos.nem ajánlok semmit heyette, mert még azt hinnétek a konkurenciátol vagyok, csak óvlak benneteket, ha szervizelni kell eszetekbe ne jusson oda vinni.
Üdv:
Awak
Kb.1 hónappal ezelőtt vettem egy 1992-es CBR 900 RR-t.Már a vásárláskor figyelmes lettem valamiféle zörgö hangra a motorból,ami csak gyorsításnál egy bizonyos fordulatszámnál jelentkezik./hideg motornál jobban hallható/Alapjáraton egyáltalán nem lehet hallani.-gyönyörűen jár a motor.Azóta már rámentem 2000 km-t----nem erősödött.Én vezérműláncra gyanakszom,de abszolút laikus vagyok.
Szeretnék tanácsot kérni,hogy mi is lehet a gond,és ha esetleg a vezérműlánc az oka lehet-e rajta feszíteni.
Köszönöm!
Keress hozzá leírást itt a neten, hátha találsz és úgy könnyebb a javítás!
Üdv: Gino
Mert nem értenek veled egyet?
Tarts ki nyugodtan amellett, hogy lerepül az ember a motorodról! Biztos sokan megmosolyogják!
A mondanivalód középső része nem tudom, hogyan kapcsolódik ide. Ha jól esett leírni, egészségedre.
Amúgy nem szeretném tudni.....
Figyelj már, mit osztottál te és kinek?
Az lényeg hogy jól megy...
A probléma nem is vele van hanem az RS-el!!!
Azért köszi mindenkinek....
Letsgo
Nem a lerepülésen van a hagsu TE!!!
Ha nem azon hogy jól huz és kell ugy kapaszkodni mint egy 125en....
Nemtom én 16évesen egy 125öst hajtok dehát ízlések és pofonok
Nem megsértödni kell de az a vicc hogy nem csak a ketegoriájában jó!!!
Azt meg azért írtam hogy lerepülsz mert így van majd akkor lesz nagy arcom ha lesz mire és nem 50re lesz...
De egykét ember már bocsánatotkért attól a 18éves mocitól (nem tölem a motortól)mert egyesek lebecsülik... Föleg mikor milliomos anyuci + apuci megveszi a kicsike gyerekének a fasza mocit...
Ja és tduod azt mondom lehet nagy arcom 15-16éves
korom ota dolgozo egy ilyen kalibrü mociért és megvan!!! És én sokal inkább mebecsülöm imnt az ilyenek..(Bocs ha valakit sért a sor nem szándékos)
És ha tudni szeretnéd a sima szürövel az Af1-esem nem megy 90-nél többet meg csa olyan 6500nél kezd megindulni!!!
Ezzel a szürövel már olyan 4500-5000huzz jóla motor!!!
De az RS-nek fuvoka gondja lesz valószinüleg vagy a benya sok és szar a keverék!!! és ezért nem forog...
Letsgo
Ui.: Elnézést mindenkinek nem szoktam osztani!!!