Az fassza...Nálam viszont nincsen power... Mert robin nicnsen bár nem lenne hülyeség néha! :D:D:D Ha nem tudjuk holnap megcsinálni vagy jövőhéten akkor ezt is full szétszedjük...
Hát mi leszedtük a hengert és sajna elég szar helyzet jött elő, power szelepem belogót hengerbe és leadarálta kicsit dugó oldalát annyira hogy a gyűrűt is meg dugót is szóval új dugó meg stb... esetleg ha valaki tud vmit milyen áron van 123 as rotax blokkhoz dugó annak megköszönném Tuareg topicba van egy két kép a dologról
Nah már mindent megnéztem amit tudtam...Vezetékek jók karbi szét szedtem és a túlfojon,azért fojt a benzin, mert Kiakadt az uszó...Most már nem folyik...De így sem indult.. Gyertya kiszed letisztitt megnzétem van-e szikra...Hát volt...Vissza rak és hátha.. semmi...Aztán adtam a hengerbe is benzint gyertya helyén keresztül de semmi...Így sem megy...Most nem tudom mit kezdjek vele.... Szerinted?!
Csáó nekem is ugyanez a gondom hogy egyszer csak fogta magát a gép és megállt... megfulladt... de hogy mitől és hogy nemtudom azóta nem indul ileletve egyszer beröffent egy pár mp re aztán megint meghalt...
Lehetni lehet (motor+váltó+kuplung csere) de mi értelme lenne ??
Anyagilag sem érné meg, de a kickstart-al legalább csonra merült aksival is haza tudsz jutni.
Inkább vegyél egy öninditós motort ha nem birod ki nélküle.
Vetetm egy polini 175ös hengert meg dugót nsr-hez de kellene hozzá csapszeg valaki tudna segiteni honna tudok rendelni (lehetöleg ne készeltben legyen)
"nos még uj vagyok motorzás téren, ezért ne szoljatok le a kérésekért ha lehet(valahol el kell kezdeni)"
Ezt már megkaptad
"1.mi a membrán?" - Sok membrán van ám ... de valószínűleg a kétüteműek szívóóldali membránjára gondolsz. Nem engedi ki a levegőt a motorból:) Egyenlőre elég ennyi.
"2. a kuplung miért kell? mert ugye lehet anélkül is váltogatni de azt tudom hogy nem egézséges" - Lehet, de tényleg nem egészséges. Főleg nem autón. Ráadásul kuplung nélkül elindulni aztán elég nehéz. Na alapvetően ezért van rá szükség.
"3. és mi a szerepe a hengernek?" - Hubazz ... ajánlanám a következő linkeket: Otto-motor és Kétütemű motor
Vákumos-e a benzincsap? Egyszer megszivatott: meg volt repedve a vákumcső és nem nyitotta a benzincsapot. Nem is kapott benzint.
Azt kéne tudni, hogy miért áll meg? Sok-e, avagy kevés-e a benzin.
Elsőre átnézném a vezetékeket. Ha mindegyik a helyén van és egyiknek sincs hibája, akkor karburátor levesz. Megnézni mi van a hengerben, karburatorban. Ha úszik a benzintől, akkor ugye kicsit sokat kap:)
Ha nem, akkor valószinűleg keveset. Na akkor lehet szórakozni a karburátorral
sziasztok!
nos még uj vagyok motorzás téren, ezért ne szoljatok le a kérésekért ha lehet (valahol el kell kezdeni)
1.mi a membrán?
2. a kuplung miért kell? mert ugye lehet anélkül is váltogatni de azt tudom hogy nem egézséges
3. és mi a szerepe a hengernek?
köszi a válaszokat.
Még nem is halottam rd 400ról.