Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szóval mindig trükközni kell. Ezt akartam elkerülni.
És mi volt a probléma? Miért nem vállt be?

Ha a cső belső átmérője nagyobb mint a csöcs akkor valóban nem jó, de veszel egyel kisebbet.
vékonyabb az felmegy rá.
Ha nem elég hosszú a csöcs, és könnyen lefordul róla, fogsz egy darab tömör villanydrótból a rezet, rátekered, megcsavarod és rajta marad.
nincs bevált méret mert nem mind egyforma a többségére az 5mm jó
Nem kell túlkomplikálni. Nem tudom merre laksz, de szerintem az utolsó eldugott iparcikk boltban is lehet kapni.
Sima átlátszó polietilén cső. Bármelyik barkácsáruházban méterre adják, fillérekért.
Olyan amit pont rá tudok húzni szorosan a légtelenítő csavarra. 4-5mm-es.
Nem tudom neked milyen van, mérd le a csöcs átmérőjét.
A beszerzésnél nem ismered a helyi viszonyokat.
Már csavart se veszek környékbeli boltban. Bementem 12.9-es csavarért, kezembe nyomja a 8.8-t. Mondom én 12.9-t kértem, mire a válasz, "mindenki ezt viszi, nekem is jó lesz".
A bevált méretre lennék kíváncsi. Amit eddig próbáltam nem jött be. Bár lehet bennem a hiba.
"...mert túl sokan "értettek" hozzá."
Sajnos a szoci motorok a szerelésbe halnak bele.

Friss történet, bár nem motorkerékpár:
Az utcából jön a srác és lehúzót kér fűnyírótraktor lendkerékhez.
- Bocs de az nekem nincs. miért akarod leszedni?
- Elnyírta a reteszt.
- Azt meg hogy?
- Eltörött a hajtókar, de azt már kicseréltem.
- ?! - néztem furcsán
- Csak az alját szereltem szét, mert a lendkereket nem tudtam leszedni. Összerakás után próbáltam indítani, de nem indult.
- A főtengelyt ellenőrizted? Nem görbült el?- Nem értette a kérdésemet.
Kezébe nyomtam két nagyobb csapágylehúzót és elköszöntem tőle. Már visszahozta, de még nem indul neki.
Ezért nem vállalok robogót, kismotort, fűnyírót.
mérd meg mekkora a légtelenítő vége amire ráhúzod
az a lényeg átlátszó legyen, a többi lényegtelen
kb bármelyik autós-motoros-traktoros boltban van, ezen kívül mezőgazdasági boltok borászati boltok szóval ezer helyen van cucc
Nem lehurrog, nem fikáz! Tanácsot ad, vagy csöndbe marad!

Ki milyen csövet használ fék légtelenítésre? - anyag, méret, beszerzési forrás.
Mivel rendelni szeretnék csövet, előre kell tudnom a méretét (sajnos helyileg nem beszerezhető).
Előre is köszönöm.
másik oldal akkus fúrógép-légkulcs bármi
melegen 1 nésodperc légkulccsal
És hogy indítod be?
Váltó esetleg?
Sebességben, haladva is zörög?
De az utángyártott alkatrészekkel is sok a probléma. Manapság ezeknek a hibáknak a korrigálásából áll a szocimotorok javítása, nem csak annyi hogy cserélem ami rossz.

Eredeti főtengelyt érdemesebb felújíttatni ha nem sérült, mint új tajwani vackot belerakni.
Felújításnál én alábbiakat csinálom: fúrás, dugattyú, hajtókar, csapágyakat kell csak cserélni, meg még ami kopott.

Simóknál gyakori hogy a főtengely csapágy megforog a blokkban, mert túl sokan "értettek" hozzá.
le kell venni a főtengelyről a kisfogaskereket máris megmutatja hogy merre van a hiba
Kuplung kosár szokott nagyon zörögni. Az oka a nagy foghézag a kopás miatt és az egy ft. fordulat alatt folyamatosan változó pillanatnyi szögsebesség. A zaj forrása lehet még a hajtórúd alsó csapágyazásának a hibája is - bár ezt gondolom ellenőrizted, mivel nagy öngól lenne ezt kihagyni egy ilyen mértékű szétborításnál. :)
Sziasztok! vettem egy simson s51 motort ami 3 évet állt. Kis karburátor tisztítás után már pöfögött is. Erő volt benne de főtengely csapágyas volt. Ezért szétszedtem kapott új csapágyakat(c3) mindenhova, új komplett főtengelyt, szimeringeket. A henger szép látszik a honolás, dugattyú szintúgy szép nincs átégve agyonkopva. Szoktam felújítani kétütemű cross enduro motorokat és a sajátommal egyidejűleg újítottam fel kompletten egy másik simsont ami kiválóan sikerült ezt csak azért írtam hogy a szakszerűtlen összeszerelést is kizárjuk. A problémám a Simsonnal hogy ezek ellenére iszonyatosan csörög,zörög mikor elindul. Ebben szeretném a segítségeteket kérni illetve tippeket ötleteket hogy mi lehet a hiba.
Video itt: https://www.sportmotor.hu/vide... illetve ha nem jonne be ezen a néven tettem fel: Simson s51 csörög
Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok! Tegnap vásároltam egy raptor 650-et. Szeretném elvinni valakihez átnézetni, nem tudok semmilyen hibájáról, de a megnyugvásom érdekében. A google amit csak felhozott motorszervíz, azt én felhívtam, sajnos senki sem tud velem foglalkozni augusztusnál előbb. Valaki esetleg tudna segíteni? (Győr és környéke) Köszönöm.
nem feltétlenül, az első szériásoknak fut a program az elektronikában és nem érdekli hogy mennyi az oxigén a kipuban
Az oke,de ebben nincs,de mivel ugye mar befecskendezos,elvileg kene legyen hogy figyelje a kipufogo gaz osszetetelet!?
Automatikus hidraulikus szelephézag állítás van, szerintem nem ott van a baj.“

Az se örök elet, ha olyan van benne. Bontottam már meg pl kawasakit ez miatt mert eldugultak az olajjaratok a hidrotokeben azt nem csinalt semmit...
szerintem meg nem automatikus hidraulikus az a 65 évvel ezelőtt tervezett őskövület....persze lehet hogy tévedek és megtáltosodtak az indiai szupermenek
Sziasztok.
Volt már valakinek olyan, hogy a kipufogószelep záródáskor hangot ad. 500-as egyhengeres Royal Enfield, elkezdett halk ciripelő hang jönni a hengerfejből, de most már kicsit hangosabb. Gyertyát kiszedve, hengerfej fedeleket leszedve berúgókarral forgatva a motort tisztán kivehető a hang helye: akkor jön a hang, amikor a kipufogószelep bezár. Szívószelep teljesen hangtalan, kipufogószelep bezáródásának pillanatában koppan vagy valami hangot ad, amikor a rugó visszaemeli a szelepet és bezár. Automatikus hidraulikus szelephézag állítás van, szerintem nem ott van a baj.
Laci
pl megnézed a kipufogódob előtt kell legyen
Van egy javaslatom: írd be a gugliba a pontos típusát a motornak, és lehet hogy kiadja van-e benne, vagy sem!
Es honnan lehet tudni melyikben van,melyikben nincs?
pontosítva : van amelyikben van
nincs