Azzal a csorgessel mint ami az autoknal alacsonybb fordulaton jelentkezik ha erolkidik, de nalam 4-5 ezres fordulatnal.ket szemelynel egy-egy komolyabb gazadasnal azzal ne foglalkozzak? A gyujtas allithato ezeknel egyalralan?
A vezermulanc feszito allasabol lathatod a lanc nyulasat, ehhez eleg kiszerelni a feszitot. Vannak motorok, ahol a szelepfedelben nincsenek csuszkak a veztengelyfogaskerekek felett, ilyenkor ezek akar el is ugorhatnak, emlekeim szerint a cbf ben tele van a szelepfedel muanyagbetettel, de 1 henger fhp- n nezegetnem a biztonsag kedveert.
Ha a vezermulancfeszito mar nem feszit elegge, akkor becsorog a lanc, ennek egyertelmu hangja van, nem holmifele cicerges, hanem vodor csavar.
Szerintem tulparazod. Ha cbr 600 F sport-od lenne, ott mar mas lenne a helyzet. Tovabb forog az a blokk, mint a sima F, vagy mint amid most van, ezert erosebb szeleprugoi vannak, amik kb 20-25 e km utan elverik a hezagot. Ott biztosan lenne meglepi ilyen km utan.
En a szokasos szervizre vinnem, ha nem csorog be a lanc inditaskor, vagy motorfeken.
Termeszetesen menetkozbeni gazadasnal adja. Altalaban 6 ezer korul elvaltol. A hajto lanc jo, nem laza, nem nyult meg. Lehet magasabb fordulatokon kellene hasznalni?
A motoromban 60 ekm van, 9 ekm-el vettem. A kotelezo szerviz intervallum 24 ekm, tehat most vagyok ketto kozott felidoben. Minden szerviznel neztek a szelephezagokat es a vezermulsncot is.. Eddig nem kellett hozzanyulni, de most mar "sokallom" a vezermulanc futas teljesitmenyet. Ha kiveszem az automata feszitot annak allasabol lehet valamilyen kovetkeztetest levpnni? Esetleg megnypmogatni, hogy a dugattyu mellett engedi-e az olajat? Vagy mindenkeppen le kell venni a szelep fedelet? Feledleges a oara vagy lassan vogyem szervizbe a hatralevo 12 ekm ellenere is? Most eleg tele vannak a szervizek es feleslegesen nem hagynam ott, de belem tettetek a kisordogot. Vagy ennel joval tobbet is mentek mar el csere nelkul? A honda meg hires az automata feszitok hibajarol.. Honda Cbf 600-rol van szo. Hidegen picit kopog, melegen semmi. Viszont gazadasnal mintha csorgo hangot adna (mintha kopogasos eges lenne) de szerelo szerint 48 ekm nel minden rendben volt (szinkron, co, szelephezag, stb). Ezeket a hangokat mar akkor is hallottam, meg elotte is.Tul parazom?
A srac nem azt kerdezi, hogy milyen lancot vegyen, hanem azt, hogy hogyan tudja megallapitani, hogy jelenleg milyen meretu lancszett van a motorjan. Mielott elkulditek a picsaba. :D
Es akkor most lehet arra valaszolni, hogy akkor hogyan tudja megallapitani, hogy milyen meretu lanchoz van jelenleg lanckereke, es milyen meretu lancot rendeljen ehhez.
sziasztok, tanácsot szeretnék kérni ! Elszakadt a láncpatentszem (cbr 900 sc33), szeretnék új láncot venni, de nem tudom hanyast vegyek? Fogaskereket nem szeretnék mert az hibátlan kevesett futott , csak a láncot valaki nem jol rakta össze , és gyenge minőségünek találom magát a láncot (rk, és sztem kisebb LE ,-hoz van) . Did láncot szeretnék venni, viszont a fogaskerekek adottak, a fennt lévő fogaskerekekhez bármilyen láncot tehetek? 530as erősitett did lánc az jó hozzá? Ha nem akkor honnan tudjam , hogy milyen kell hozzá?
Sziasztok!
Tegnap lecseréltem a fékfolyadékot viszont akadt egy kis probléma. A légtelenítéssel minden rendben volt, de a bal oldali csavarnál elkezdett nagyon minimálisan szivárogni az olaj. Leengedtem teljesen és kiszedtem a csavart, ami a képen látható állapotban volt. Az első kérdésem, hogy ez okozhatta e a szivárgást? A második pedig a feltöltéssel kapcsolatos. Mivel most teljesen ures a rendszer és a felső munkahengernél is van légtelenítő, ezért először ott kezdjem a légtelenítést? Előre is köszönöm a segítségeteket.
Az egy szivacs az benne is van. annak kellene felfogni azt ami már továbbjut a lentitől, meg ez szűri a karter gázt hogy lecsapódjon benne az olaj. de ez benn van ahogy kell
Szekunder levegonek ehhez semmi koze. Legszuronek sem. Ez siman a kartergaz bevezetes, mas nem is lehet. Csak a forgattyushazbol kaphatja az olajat, sehonnan mashonnan.
Ott van egy darab szivacs vagy akarmi (akar femszovet is lehet, keprol nem latom) kozvetlen a kartercso felett a legszurohazban. Azt nezd meg. Vagy szet van esve, vagy nincs is ott. Erre gondoltam. Ha ott van, es sertetlen, akkor innentol passzolom, de biztos nem ilyen problemak, hogy levegoszuro, vagy egyeb.
A Robbantott ábra szerint minden ott van ahol kell de állítólag az alu öntvényben kell lennie egy ilyesminek. ugyanilyen évjárató 636-nál ott az öntvényben belülről. Kamerával meg lesz nézve hogy ott van-e. Köszönöm a tippet. A légszűrő új benne és az előtte lévő szűrővel is csinálta pont azért lett kicserélve mert az előzőre ráment pár csöpp olaj. Átnéztem a ram air rendszert is de ott nincs dugulás. Még rámérünk az elektronikus szelepre ami a légszűrőből szív levegőt a kipufogó szelepekhez és akkor már csak a kompresszió mérés lesz meg a veszteség mérés aztán már csak kiadja mi lesz. bár még reménykedek hogy nem gyűrű vagy kopás gondja lesz, mert tényleg füstje nincs.
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Az altalaban megszokott jelenseg, hogy a kartelgaz visszavezeto csovon keresztul osszeolajozza a legszurohazat egy nagyfordulatu motor, ha uvegelve van.
Nalad szerintem hianyzik egy alkatresz, egy olajlevalaszto.
Ez altalaban vagy egy hllamtoro szeruseg szokott lenni az aluontvenyben, de ennel a kawanal ahogy nezem a kartelgazcso csatlakozasnal a legszurohaz bevezetesenel van. Ha ez hianyzik, siman csinalhat ilyet.
Korabban irtad, hogy a kipufogo szelepek a minimumra lettek allitva. Ez szerintem nem jo otlet, egy dohc sokat forgo motor eleg hamar elveri a hezagot.
Szoval nezd meg a robbantott abrat, es hasonlitsd ossze, mi hianyzik neked.
Azzal a csorgessel mint ami az autoknal alacsonybb fordulaton jelentkezik ha erolkidik, de nalam 4-5 ezres fordulatnal.ket szemelynel egy-egy komolyabb gazadasnal azzal ne foglalkozzak? A gyujtas allithato ezeknel egyalralan?