Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Találtam egy képet. Létezik, hogy a gyári airboxok igy vannak összeragasztva a műanyag házzal? (Csak nagyításban látszik:)

https://www.ebay.com/itm/Airbo...
Hát ja. De ha pl egy országos hírú professzor rosszul műt meg, akkor a helyi állatorvoshoz viszed.
Íjjjj hát a nem hozzáértő szerelő sokszor több fáj mint egy szakszervíz.
A hibája úgy kezdődött, hogy szerelő rendbe rakta neki a karburátort
Ő is szétszedte, méregette már össze vissza.
Szóval az ötletelésen túl jó lenne egy friss szemnek is ránéznie.
Szerintem is vidd el szakemberhez. Én is szeretek otthon szerelgetni, de van egy határ :D és akkor már szakember kell.
Na én a karbihoz semmit nem értek, de ha csak logikusan próbálok meg gondolkodni, akkor van elég szállított üzemanyag a karbiig.
A motor jár.
Tehát a hiba a karbinál lesz valahol, ahová a benzincsövet becsatolod.
Gondolom nem enged be a karbi se 5 liter benzint ha csak 1 dl kell. A felesleget viszaforgatja a tankba gondolom mint az injektoros.
Valami beállítás gondja lesz a karbinak.
8000-es fordulatig elég neki aztán nem vesz fel a karbi elég benzint......
Mondom én nem értek hozzá.....csak szerintem.

Cbr600fs esetén a benzinnyomás szabályzóval volt gondom, az meg pont, hogy átengedte a benzint és folyt be a két középső hengerbe a vákumcsövön és ettől befulladt.
Kicseréltem aztán működött tökéletesen.....persze ez pont a fordítottja a te esetednek.
Najó, én visszavonulót fújok
Lecsóékhoz nem vitted el még? Mintha egyszer ajánlotta volna Érdekes lenne padon méregetni és szakérteni.
Nos ez már bermuda háromszög.

Tszteltem.

Motor beindít, kicsit melegítem.
Karburátorok üzemanyagcsövét levettem, innentől kezdve csak annyi benzin van a működéshez ami a karbikban van.
Cső feldugva és bevezetve egy 4 literes flakonba.
Indítok és a csövön pöttegve alapjáraton megjelenik benzin. (pumpálva folyik a benzin)
Emelem az fordulatot 4.000-es fordulatra (ugye a hiba 8000-el környéknén jelenik meg 2-3 perc után) és a csöből sugárban folyik a benzin.
A 4 literes tartály úgy telt meg, hogy közben a karbikból (utánpótlás nélkül) nem fogyott ki a benzin.

A kérdés, hogy ekkora utánszállíottt benzin mennyiség után hogy fogyhat ki a benzin a karbikból 8.000-es fordulaton?
És ha kikötötm a vákumcsapot ugyanazon az kútvonalon (cső, tűszelep, úsző, benzin szint) miért nem fogy ki?

2 perc alatt meg telt a 4 literes tartály, úgy hogy a vákumcsap be volt kötve.
Azért az nem normális.
8000-es fordulaton már van akkora légtömeg, hogy a légszűrő miatt is legyen elég vákuum normál esetben.
Persze ha nagy vákuum kell neki akkor ott eleve rossz konstrukció.

Van két kínai szelepem, ami jó, adjak egyet?
https://www.ebay.com/itm/Gas-V...
Vagy kinyit vagy sem.

Kinyit Ha 2-3 percig nincs 8 ezres fordulat akkor hibatlan. De ott kifogy. Ha kiveszem belole a rugot es minden mas valtozatlan akkor tokeletes. Tehat a csap nem eleg hogy nyut, kerdes mennyit enged ad a vakm hatasara
Megfelelő szakember keze által minden további nélkül. Házilag a kerítés hegesztési tapasztalattal azért nagyon nem ajánlom.
De azért a repedés oka nem mindegy. Ha anyagfáradás miatt repedt, akkor a hegesztés mellet fog újra.
Az annyira nem mérvadó.
Vagy kinyit vagy nem. Ráadásul nagyon alacsony vákuumra ki kell nyitnia.
sziasztok

Kinek mi a véleménye a váz hegesztéséről ?Kawasaki z 750 megrepedt,bontott vázat szinte lehetetlen beszerezni....
Suket ez a mobil
A regi gyari benzincsap also feleben kioperalram a rugo alatti reszbol a membrant amire a vakumcso megy. A rugo felett a nagy membean marad. Kivancsi cagyok, hogy melyik kombinaciocal mennyi benzint enged at.
Valakinek esetleg volna ötlete.
Beverly 500 as enyhe vinnyogó sípoló hangot adott és az olajnyomás lámpa folyamatosan világít??????????????????????????
Ezt ertem de itt a furat egyezik, a vakum merteke a mervado.
Üdv mindenkinek . Az RD 125 twin blokkot össze lehet húzatni a saját csavarjaival??? Vannak hosszabb csavarok is.
Szerintem nem felcserélte, csak a szellőző csövét összenyomta a tank.
Belelógatod egy üvegbe, és összehasonlítod hogy egységnyi idő alatt mennyit folyik.
Jawaval szívtam sokat régen. Ott a benzincsapon épp elég volt a furat, de a jó kis utángyártott tömítés bedagadt a benzintől és bár látszólag minden rendben volt, pont nem folyt annyi amennyi kellet volna. Megnéztem hogy folyik, akkor biztos nem az a baj. Míg nem javasolták hogy mérjek egy átfolyást, és kiderült hogy kevesebb folyik mint ami az előírás.
Ez kb olyan mintha az elso kereket raknad hatra. Itt a masik oldalon van a tankszellozes es a cso atmerok sem egyeznek.
Nem. De mit merjek rajta. Beindtom es nezem higy folyik-e? Nagy fordulaton meg jobban folyik?
Egyszer nekem honda cbr600f2 esetén volt olyan, hogy a vákumcsőre raktam rá a tankot összeszereléskor véletlenül.....hát nem tetszett neki. Adta a benzint szerencétlent ment is a motor, de nem úgy ahogy kellene......csoda, hogy össze nem szívta a tankot :D
Azt mérted már hogy menny az átfolyás?
Köszi srácok, megnézem!