A hibája úgy kezdődött, hogy szerelő rendbe rakta neki a karburátort
Ő is szétszedte, méregette már össze vissza.
Szóval az ötletelésen túl jó lenne egy friss szemnek is ránéznie.
Na én a karbihoz semmit nem értek, de ha csak logikusan próbálok meg gondolkodni, akkor van elég szállított üzemanyag a karbiig.
A motor jár.
Tehát a hiba a karbinál lesz valahol, ahová a benzincsövet becsatolod.
Gondolom nem enged be a karbi se 5 liter benzint ha csak 1 dl kell. A felesleget viszaforgatja a tankba gondolom mint az injektoros.
Valami beállítás gondja lesz a karbinak.
8000-es fordulatig elég neki aztán nem vesz fel a karbi elég benzint......
Mondom én nem értek hozzá.....csak szerintem.
Cbr600fs esetén a benzinnyomás szabályzóval volt gondom, az meg pont, hogy átengedte a benzint és folyt be a két középső hengerbe a vákumcsövön és ettől befulladt.
Kicseréltem aztán működött tökéletesen.....persze ez pont a fordítottja a te esetednek.
Motor beindít, kicsit melegítem.
Karburátorok üzemanyagcsövét levettem, innentől kezdve csak annyi benzin van a működéshez ami a karbikban van.
Cső feldugva és bevezetve egy 4 literes flakonba.
Indítok és a csövön pöttegve alapjáraton megjelenik benzin. (pumpálva folyik a benzin)
Emelem az fordulatot 4.000-es fordulatra (ugye a hiba 8000-el környéknén jelenik meg 2-3 perc után) és a csöből sugárban folyik a benzin.
A 4 literes tartály úgy telt meg, hogy közben a karbikból (utánpótlás nélkül) nem fogyott ki a benzin.
A kérdés, hogy ekkora utánszállíottt benzin mennyiség után hogy fogyhat ki a benzin a karbikból 8.000-es fordulaton?
És ha kikötötm a vákumcsapot ugyanazon az kútvonalon (cső, tűszelep, úsző, benzin szint) miért nem fogy ki?
2 perc alatt meg telt a 4 literes tartály, úgy hogy a vákumcsap be volt kötve.
Azért az nem normális.
8000-es fordulaton már van akkora légtömeg, hogy a légszűrő miatt is legyen elég vákuum normál esetben.
Persze ha nagy vákuum kell neki akkor ott eleve rossz konstrukció.
Kinyit Ha 2-3 percig nincs 8 ezres fordulat akkor hibatlan. De ott kifogy. Ha kiveszem belole a rugot es minden mas valtozatlan akkor tokeletes. Tehat a csap nem eleg hogy nyut, kerdes mennyit enged ad a vakm hatasara
Megfelelő szakember keze által minden további nélkül. Házilag a kerítés hegesztési tapasztalattal azért nagyon nem ajánlom.
De azért a repedés oka nem mindegy. Ha anyagfáradás miatt repedt, akkor a hegesztés mellet fog újra.
A regi gyari benzincsap also feleben kioperalram a rugo alatti reszbol a membrant amire a vakumcso megy. A rugo felett a nagy membean marad. Kivancsi cagyok, hogy melyik kombinaciocal mennyi benzint enged at.
Valakinek esetleg volna ötlete.
Beverly 500 as enyhe vinnyogó sípoló hangot adott és az olajnyomás lámpa folyamatosan világít??????????????????????????
Belelógatod egy üvegbe, és összehasonlítod hogy egységnyi idő alatt mennyit folyik.
Jawaval szívtam sokat régen. Ott a benzincsapon épp elég volt a furat, de a jó kis utángyártott tömítés bedagadt a benzintől és bár látszólag minden rendben volt, pont nem folyt annyi amennyi kellet volna. Megnéztem hogy folyik, akkor biztos nem az a baj. Míg nem javasolták hogy mérjek egy átfolyást, és kiderült hogy kevesebb folyik mint ami az előírás.
Egyszer nekem honda cbr600f2 esetén volt olyan, hogy a vákumcsőre raktam rá a tankot összeszereléskor véletlenül.....hát nem tetszett neki. Adta a benzint szerencétlent ment is a motor, de nem úgy ahogy kellene......csoda, hogy össze nem szívta a tankot :D
https://www.ebay.com/itm/Airbo...