Há' most nem azért, én szakács vok nem cukrász(és ők ebben jobbak nálunk!) de habzsákkal vékony csővel lemásolom a kézírásos aláírásodat vazze, nem egy tetves úszóház egyenes széleit. Ennek a balfasznak valszeg előrehaladott Parkinson kórja van, és még vak is.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Egy Yamaha YBR 125 (2005) jószágom van és szó szerint 3 sebesség "elveszett". Se üresbe se 1 esbe se 2 esbe nem lehet tenni. Nem vagyok egy nagy motorszerelő se mototszaki szóval ha tudtok valami megoldást vagy csak annyit hogy nagy a probléma vagy nem az is hatalmas segítség lenne! Előre is köszönöm.
1 tipp csak neked ! Semmi nem kell hozzá csak egy csupaszított végű tyúkbél ! Lehúzod a relé lábairól a csatit , majd rövidrezárod a tyúkbéllel , ha elöl - hátul világít az index mindkét irányban , két lehetőség van : 1 szar a relé , 2 ledes szar van normál relével
Ott van a vezetékköteg, és a műszer egyik vezetékét testeled, a másikkal a biztosítéktól kezdve elkezded méregetni a csatlakozásoknál, a kapcsolótól kezdve a lemeztelenített gépen a feszültséget méred , a biztosítótól kezdve a kapcsolón-relén csatlakozókon , hogy hol az a pont amettől kezdve nincs meg a feszültség ??!
Kaphatnék egy tippet, hogy multiméterrel mire mérjek rá? Mert gondolom ha a biztosíték jó lesz benne, akkor a relé a ludas. De ha a relé is jó akkor mit és hol mérjek? :)
Sziasztok. Egyik ismerősöm Intruderjén egyik pillanatról a másikra elment az irányjelző (mindegyik oldalra). Ha bekapcsolja, azt mondja, hogy halkan kattan egyet az ülés alatt (gondolom ott a relé és a biztosítékok is) de nem villan. Ez relé vagy biztosíték hibára utal?
Nos én a szereléshez hótthülye vagyok így csak az tudom hogy nagy.
Segítséget szeretnék kérni. Egy Yamaha YBR 125 (2005) jószágom van és szó szerint 3 sebesség "elveszett". Se üresbe se 1 esbe se 2 esbe nem lehet tenni. Nem vagyok egy nagy motorszerelő se mototszaki szóval ha tudtok valami megoldást vagy csak annyit hogy nagy a probléma vagy nem az is hatalmas segítség lenne! Előre is köszönöm.