Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a váltóról mindig a vasuti jut eszembe.
A kérdés az volt hogy nagy vagy nem nagy a probléma.
Nos én a szereléshez hótthülye vagyok így csak az tudom hogy nagy.
mondjuk megoldás is van rá... szét kell szedni a váltót és addig keresni, amíg meg nincs
Vagy csak sztrókos!
Há' most nem azért, én szakács vok nem cukrász(és ők ebben jobbak nálunk!) de habzsákkal vékony csővel lemásolom a kézírásos aláírásodat vazze, nem egy tetves úszóház egyenes széleit. Ennek a balfasznak valszeg előrehaladott Parkinson kórja van, és még vak is.
Az is gond ha az egyik cipőm "elveszett" nemmég 3 sebesség,ebből az egyik az üres.
Tènyleg az lehet.
Nagy a probléma.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Egy Yamaha YBR 125 (2005) jószágom van és szó szerint 3 sebesség "elveszett". Se üresbe se 1 esbe se 2 esbe nem lehet tenni. Nem vagyok egy nagy motorszerelő se mototszaki szóval ha tudtok valami megoldást vagy csak annyit hogy nagy a probléma vagy nem az is hatalmas segítség lenne! Előre is köszönöm.
Villanycsengővel már inkább ne nagyon. Hatvan éve jó volt az is......
Na vazz! Akkor most nem szerelnék ott motort az udvaron.
1 tipp csak neked ! Semmi nem kell hozzá csak egy csupaszított végű tyúkbél ! Lehúzod a relé lábairól a csatit , majd rövidrezárod a tyúkbéllel , ha elöl - hátul világít az index mindkét irányban , két lehetőség van : 1 szar a relé , 2 ledes szar van normál relével
Badacsonyban esik !
Mert még nem próbáltad az igazi mű ál-szert!
De lehet elég lesz, az is ha a biztosítót megmozdítod. Ma a traktornál nekem ennyi is elég volt, hogy újra működjön az irányjelzője !
Ott van a vezetékköteg, és a műszer egyik vezetékét testeled, a másikkal a biztosítéktól kezdve elkezded méregetni a csatlakozásoknál, a kapcsolótól kezdve a lemeztelenített gépen a feszültséget méred , a biztosítótól kezdve a kapcsolón-relén csatlakozókon , hogy hol az a pont amettől kezdve nincs meg a feszültség ??!
Kaphatnék egy tippet, hogy multiméterrel mire mérjek rá? Mert gondolom ha a biztosíték jó lesz benne, akkor a relé a ludas. De ha a relé is jó akkor mit és hol mérjek? :)
Én igazi szerrel próbálnám, mindenféle mű meg álszerek szerintem nem jók.
Műszerrel, vagy villanycsengővel ki kell keresni a hibát ! Magától nem fog jelentkezni!
Sziasztok. Egyik ismerősöm Intruderjén egyik pillanatról a másikra elment az irányjelző (mindegyik oldalra). Ha bekapcsolja, azt mondja, hogy halkan kattan egyet az ülés alatt (gondolom ott a relé és a biztosítékok is) de nem villan. Ez relé vagy biztosíték hibára utal?
Inkább verte volna rá akkor már!
Ha cukrász volt a mester , nem is olyan csúnya ! Józsi , kérünk vidiket ! Műhely , amerika kapitány , esetleg a V8-asa hogy áll ! ?
Ez 10 pontos gyakorlat volt, az indoklásért további 10 fejbusz jár a mesternek
Baszki mint a habkinyomó a cukrászoknál!
Hahaha. Szerelő műve. Harley.