Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

120/70 zr 17 , kb 50 % os
Michelin pilot road 3 .. 5000FT
javitás és sérülésmentes, barátom X11-én szolgált.. de most új párost vett.
Ár megegyezes szerint
Üdv
Van 2 ilyen eladó ha érdekel valakit
Ha olcsó vagy ingyen van akkor igen, elég hamar fog elkopni, hasonló korút tettem fel tavaly nyáron (Z6) és 2-3000 alatt vége lett, esetleg fel lehet javítani glicerinnel.
Udv.
Conti sport attack gumi eleg regi.
Valami raktar melyen hevert.
Sztetek meg hasznalhato ?
Dot szam a kepen.
Azonnal meg is vennem a dunlopokat ha 190es hatso lenne es 120as elso
Sziasztok! 2015 gumik eladó!
Pirelli rosso II. 110/70/17 és 150/60/17 500 km-t futott 95% állapotban 30000 Ft/garnitúra

Dunlop sportmax 110/70/17 és 150/60/17 garnitúrát eladó! Használt állapot!
A Dunlop-bol 2 garnitúra van 12000-15000 Ft/garnitura!
06-30-6744828
Eladó Michelin új sport gumik párban.
160/60 120/70 17"
2015 és végi gumik
55.000ft/pár
Csak párban eladók!
160/60 17 Metzeler Sportec 95% os!! 2014 es!! 25 ezer!
Köszönöm a válaszokat. Végülis megmaradtak az abroncsok, aztán kiderül, hogy mikre képesek :). Igazából csak azért fontolgattam, mert 30.000-ért kaptam meg és még használva sem voltak. Egy szezonra megéri nekem. A sebességről meg annyit, hogy óra szerint 230-at mentem vele többször is, ez reálisan valahol 210-220 között lehet. De mint írtam nekem ez nem fontos, utassal 160 fölé úgysem nagyon megyek (itt Romániában amúgy sem lehet a "jó minőségű utak" miatt száguldozni).
10 éves.
első szériás 1000f ment nekem 255 akkor amikor a KAWASZATI szervíz belenyult.. addig 230-240 volt a max..
üdv. eladó bridgestone battlax bt 002-pro új hátsó gumi 190 / 55 r17 méretben 1 darab . (2007-es) 20 eft. pestmegye
A döntés úgyis a kérdezőé, mindenki azt csinál, amit biztonságosnak gondol.

Egyébként egy rakás 250-300-400-500-as motort ismerek, amiknek H-s gumit írnak elő gyárilag, ezekre jellemző. De efölött, már pl. egy ER-6-on, NC750-n, Duke 690-n stb. is W-s gumi van gyárilag előírva, hiába ezek sem "pirítanak" 270-nel. Azért is írtam, hogy nem kizárólag a motor végsebessége a mérvadó szerintem.
Jah az f3 al egyszer megvolt a 220,nehen.Emmeg oregebb.Ora szerint max 230 lehet ami jo esetbrn realisan 210 et veri.
A gumi meg nem fog ott felrobbanni az fix.
En ebben a szezonban elkoptatnam a kovetkezoben meg figyelnek.
Azt nem tudom, a kérdező írta, hogy ritkán ugyan, de szokott fölötte is menni.
Pedig de. Ugyanonnan tudok mutatni ilyet:
https://www.r17.hu/termek/4221...
Hasonlítsd össze a sebességindexüket.

Kismotorok alatt nem szigorúan az 50 köbcentis smkp.-kat értettem, de azt hittem, ez azért sejthető volt, ha már van ebben a méretben. :) De pl. a 160/60R17 pont az a méret, amit használ mondjuk egy 47 LE-s A2-s CB500F ingázómotor, meg egy 100 LE körüli CBR600-as sportmotor is. Ezért van belőle H meg W verzió is. Csak nem mindegy, melyiket melyikre rakod.
Amugy f2 vel nemigen fog piritani 210 felett gyakran.
https://www.r17.hu/termek/4610...
nem hinném,hogy kismotorokra tervezték.
igen rosszul írtam..
Bocs, de szerintem Te valamit keversz. A terhelési index az a "H" betű előtti szám (a példában elől 55, hátul 69), a H meg a sebességindex, ahogy azt helyesen írta a kolléga. R-es sebességindexű gumit én még nagymotoron nem nagyon láttam, esetleg robogógumi lehet... De a CBR600-ra tuti nem való. A ZR meg nem egy konkrét sebességindex, csak azt jelzi, hogy 240 km/h feletti sebességre alkalmas a gumi (és radial), tehát V index feletti, de mellette meg szokták adni a tényleges sebességindexet is, ami motoroknál W szokott lenni.
Én a helyedben cserélném a gumikat, egyrészt mert szerintem nem csak a vezetési szokásaidhoz kell választani gumit, hanem a motor jellegéhez is. Egy 600-as sporthoz szerintem kevés a H indexű gumi, nem ahhoz tervezték, és bár nem néztem utána, de szerintem a gyári specifikáció sem H-s gumit ír elő. Másrészt a különbség nagyobb lehet, mint gondolnád, nem csak mondjuk a szövetváz erőssége (bár az is elég nagy differencia), de pl. a Bridgestone-nál általános, hogy bizonyos gumikból (pl. BT45, S20, S21, RS10) van H indexű meg magasabb, V vagy W, és a H indexű az kifejezetten kismotorokhoz optimalizált, könnyebb, de pl. csak egykomponensű (míg az összes felsoroltnál a V/W indexű legalább hátul többkomponensű), és a futófelület is más anyagösszetétellel készül elől-hátul egyaránt. A Pirellinek lusta voltam most utánanézni, de szerintem ott is hasonlóan alapvető eltérések vannak a H meg a W indexű közt. Harmadrészt meg egy fokkal nyugodtabb lennék, ha azt írtad volna, hogy SOHA nem mész 210 fölé. És bár biztos van némi biztonsági ráhagyás a gumikban, azért ha már néha átlépem a határt, akkor olyan gumit tennék fel, ami hivatalosan is tudja azt. Azaz a H-s gumit akkor érezném biztonságosnak, ha mondjuk max. 180-190 körül mennék. Ha már előfordul a 210 meg néha felette (mégha ritkán is), akkor már mindenképp indokoltnak érezném a W-s verziót.
pirelli angel , michelin pilot road 2-3-4

ezeket próbáltuk , honda x11-cbr 1100xx-zzr 1400-on

bevállt!