Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

raktam fel képet is róla ez egy cross motor lenne igazából endurozni szoktam vele és avaros talajon van hogy homokba is megyünk de a legtöbb az ilyen füves- földes terület
adsz egy elérhetőséget?
Szia!

Elsősorban milyen talajon használnád a motort? Fontos szempont lenne ez a gumi választást illetően. Továbbá rendszámos-e a motor, használod-e utcai körülmények között a gépet?
?
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy endurozásra milyen gumi típust ajánlanátok egy 125 RM-re ?
Ezek jó minőségűek ?
110/80-18 Michelin Sirac 58 R TT
120/80-18 Michelin Sirac 62 T TT ?
Köszönöm a válaszokat !
Üdvözletem Mindenkinek !
Nagyon sok embertől hallom,hogy szar a heidenau.Nincs ezzel semmi baj,elfogadom,hiszek mások tapasztalatában ! Részemről maradhat,így is imádom ! Viszont akkor mi legyen ? A gyári "ajánlások" a következők : Pirelli MT 70,illetve Michelin T 63.
A kopófelület kb. 3 mm,tavasszal mindenképp csereérett lesz.
Köszönök minden hozzászólást ! Kellemes napot !
Szia!

Tényleg nem a legjobb minőségű abroncsok, bár ezt az ára is tükrözi. Sajnos sok garanciális ügyünk van vele, nagyobb teljesítményű motorra véletlenül se javasoljuk.
Jobb az egyenes beszéd, hiába mondjuk hogy ilyen olyan jó, amikor köze nincs hozzá Van a Continak nagyon jó sporttúra abroncsa, de nem a Motion.
Metzeler sportec m5 interact 150/60-110/70 garnitura lényegében új pár km-t ment gyári sajtolások még látszódnak.Dot:5012 ár:40eft/garnitura.Posta oké.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Üdv Srácok!

Erről a papucsról mi a véleményetek előlre, hátulra?
Supermotora kellene, egy DRZ-re.
Tapad azért attól, hogy nem Pirelli meg Michlein slick?
Most egy Metzeler Racetec K1-esem van elől. Attól azért ez jobban fogja a motort?

Erről a Heidenauról lenne szó:
http://www.motortire.hu/heiden...
Akkor a Tiéd! Ha gondolod kuldok holnap kepet rola,de olyan amilyennek leírtam. Postat nem fizetek. Nem szoktam kuldeni ,nem tudom hogyan "gazdasagosabb". Ha jol tudom ketezer a posta,(eloreutalassal. )
10 e ft
Sziasztok!
Újonnan vásárolt és kb1500(valós!) kmt futott Bridgestone 120/60 17 BT 016f 2008-as gumimat eladnám,sajnálnám kidobni par év múlva csak az évjarat miatt kopas nem latható rajta,slickre valtas miatt koran lecsereltem ,megfelelően taroltam! Ajandekba adok hozza 180/55 17 bt016 hasznalható hátsót. Ha erdekel es eppen nincs nincs lé új dotos gumira akkor a legjobb valasztas,mivel ez hibatlan es a gyari 4-4.5 mm merhető rajta. Ár ? Mondj vmit megegyezunk.
Bocs,még : a gumisok azt mondták,legjobb a gyári,(enduro gumik...)és ez lehet,így is marad.Utcaiból max 100-ast tudnak felhúzni...
Sziasztok !
Köszönök MINDEN hozzászólást ! De nem terepezek,szinte semmit.Inkább ilyen scrambler-kirándulót szeretnék.Két választásom van : vagy motorzok,vagy soha többet.Supermoto nem érdekel,ismerem.Közben találtam jobb gumiméreteket a GUMA KER-nél.Igaz,ez nagykereskedelem,de az MBM Gumi viszonteladó,remélem,tudnak segíteni.Előre : 110/80-18 K60 58 S TT,(így már 1-1 centi lesz a gumi és a villaszárak között),hátra 130/80-18 K60 72 T TT. 88 és 108 mm magasak,nincs nagy eltérés.
Egyébként már nem száguldozom,kiéltem magam,rengeteg motorom volt már.Kirándulótempó.50-80 km/ó.Tudom,lehet röhögni,de olyan szinten szar az eü állapotom,a dokik nem tudnának összerakni,még a legkisebb perec esetén sem.
Elvileg le vagyok tiltva...
A HEIDENAU.
Szia,
Örülök neki, h egy cég nem csak dicsér minden gumit, hanem azt is megmondja, h ha szar és nem ajánlja. Végre elértünk ide is.
Emelem kalapom(vagy sisakom) előttetek!
valószínű,hogy az irányíthatósága romlani fog, nah meg ha sárba mész, hamar beragad...
szerintem hülyeség
Sziasztok !
A segítségeteket kérném a következő témában :
Az a gondolatom támadt,hogy az első agyra ráküllőztetek egy ugyanolyan ráfot,mint a hátsó.(hátsó : 2.5x18)És mindkettőre ugyanolyan gumit húzok.Például Mitas E07 120/80/18 méretben.Na igen ám,de így,ahol a villa kiszélesedik kicsit,(a villaszár-védőnél...),fél-fél centi marad a két oldalon.Elegendő ez szerintetek?
Nagyon köszönök minden hozzászólást !
Köszi a választ
Szia!

A ContiMotion, hogy is fogalmazzunk, mondjuk szépen: a túra gumik legalja. Javasolnánk az általad is említett Bt023-at vagy akármelyik Pilot Road-ot ezekkel kevésbé tudsz mellé nyúlni. Nagyon rossz tapasztalataink vannak sajnos a Conti ezen termékével.
hali kawa z750re túrásabb használatra jó a continental contimotion vagy felejtsem el és bt023 vagy pilot road ezek közül válasszak.csak mert a conti verhetetlen áron van köszi
Tapolcán van egy gumis aki el ad motorgumit és fel is szerelik!
.... csak a méretválasztást bonyolítja az a tény, hogy nem minden 190/55-ös gumi rakható fel 5,5-es felnire. De van eleve olyan 190/55-ös típus, amit eleve 5,5-re kell szerelni.

"A mellékhatásokról kérdezze gumis-szakemberét, vagy rosszabbik esetben hallgasson boldog-boldogtalanra!"
A képlet nagyon egyszerű.
Egy felnire ha nagyobb gumit húzol fel mint az előz a következőt fogod tapasztalni.
Mivel szélesebb a gumi mint kéne "kipúposodik" kicsit a közepe és kissé ellapul a széle. azaz hosszú 1 ívű kanyarban befeküdve jobb tapadást érsz el azonban a következő kanyar ráfűzésénél nehezebb lesz áthúznod a gépet egyik oldalról a másikra a középső kipúposodás miatt.
Egyenesben kissé labilisabbnak érzed majd a hátulját a gépnek mivel kisebb felületen gurulsz. Azaz az út hullámokat jobban érzed majd. Ez néha fura.
Nekem is a 180/55-ös helyett most egy 190/55-ös van fent mert hirtelen csak ilyet találtam itthon és én így érzem. Nem mondanám rosszabbnak csak másnak van aki esküszik a dolgokra van aki irtózik az egésztől én még nem döntöttem el melyik csapatot választom. (de valószínűleg az utóbbit)

Nem véletlenül tettek a lelkes tervezők olyan abroncsot a felnire mint amilyet így szerintem nem érdemes változtatni a méreten. Arról nem is beszélve hogy jól végig kell nézni hogy befér e a nagyobb gumi (Lengővillába nem ér e be vagy a lánc nem éri e el)

Mindenesetre én nem javaslom
Brian a te embered

Ha esetleg nincs most neki készlet akkor Breki vagy Babszy.