Sziasztok! Honda FMX-re keresek 160/60/R17 vagy 150/60/R17 gumit 120/70/R17 első gumival. Ha valakinek van elfekvőben új, vagy alig használt, kérem keressen meg :-) Budapest környékén személyesen át tudom venni. Szép napot mindenkinek :-)
Az abroncs pirelli mt75, mint aeleg jo rajta, es repesve nincs. De ha azt mondjátok h biztosan ne, akkor inkabb nem teszem fel. Lenne most jo aron kerekkel egyutt 5-6eves gumi, azt erdemes feltenni,vagy azt se? A motor egy naked bike, Honda cb 400sf, 52lovas, 180at megy.
Akármilyen állapotban is van az a 2004-es abroncs, már elmúlt 10 éves, nem igazán javasoljuk a használatát. Bár nem tudjuk milyen motorról/gumiról van szó, nézz szét nálunk vagy hívj fel minket és segítünk a gumi kérdést megoldani
Sziasztok! Vásároltam egy motort, de a rajta levő gumik repedezettek, tehát kuka. Kaptam mellé olyan 50%osakat, de a dot szám szerint 2004es gumik. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek ezt felszabad szerelni, vagy már veszélyes? Szemmel nem látható se repedés a szélén, se a közepén, sehol, és érzésre ha körömmel nyomkodom puha, valszeg nem a hóba tárolták.
Hamarosan nagyszabású Dunlop és Pirelli akciót indítunk !
További részletek hamarosan, egyet dolgot viszont elárulhatunk. OLCSÓ lesz
Figyeljétek az R17.hu oldalát
Ezt jól megfilozofáltad. De... azt senki nem mondta hogy csak és kizárólag a DOT számít.
Persze, hogy fontos tényezők az aszfalt, a futómű, a hőmérséklet, stb. Csak amikor valaki azt kérdezi, hogy milyen gumit válasszon, akkor adekvát, hogy a gumiról kezdjünk el beszélgetni és nem ezekről.
Ez a téma olyan, mint a vallás: a hívőknek a DOT számtól, meg esetleg a gumi marketingjétől tapad, másoknak aszfaltminőség-guminyomás-gumihőmérséklet-futóműállapot figyelembe vétele miatti túl nem terheléstől(ami a tapadási keret kimerítését jelenti).
A hit választása a tapasztalás, kísérletezés helyett végtelenül leegyszerűsít mindent. Viszont az egyszerűség - együgyűség - egy technikai "sport" kedvelőjének talán nem kéne, hogy célja legyen(?).
Adott aszfalton mindegy, hogy sport-túra (utcai), szupersport (friss dot), vagy épp az öreg gumi van a motoron, kigyorsításon eltekeri már harmad-fél fordulattól. Tehát akkor nem csak a dot meg a marketing számít, hanem a ténye(ző)k is.
Így van, ahogy írod, nincs baj egy egy- két éves gumival,viszont azt is tudni kell, hogy a gyárak 4 évig vállalnak garanciát egy új gumira. és ennek lejárata után már nem igazán lehet a gyári garit érvényesíteni, ha bármilyen hiba van az abroncson.
Michelin gumi nekem mindegyik mászkált. De érdekes mert ahol jobb minőségű az aszfalt ott dicsérik. De itt a Mecsekben számomra életveszélyes volt az a gumi
Hm... érdekes. Nem lehet, hogy régi volt és amiatt?
Nekem a Bridgestone BT016 Pro mászkált, azt cseréltem le erre. Amióta PP2CT van fent, olyan agresszíven lehet ide-oda "dobálni" a gépet, ahogy csak akarom. És csak tapad és tapad.
A Pilot Power ragad, de állítólag cserébe az átlagnál valamivel jobban kopik.
Nekem még csak most került föl a Hornetre egy pár PP 2CT, kb. 1500 km van bennük, így a futásteljesítményről egyelőre nem tudok nyilatkozni. A barázdákat nem méricskélem, szóval nem tudom számszerűsíteni, mennyit kopott ezalatt. Meg hát annyira nem is vagyok ráfeszülve erre. Ha elkopik, majd veszek másikat. A gumin nem spórolok (ésszerű kereteken belül persze).
A tapadást viszont meg tudom erősíteni: Tapad. K*rva jól tapad.
Természetesen gyártják, van is készleten belőle bőséggel, még mai napig elég jól fogyó termék. Rendelhető nyugodtan, természetesen friss DOT számmal ;)
Nézz szét a webshopban, vagy csörgess meg minket és ha kell akár másnapra Nálad van az abroncs
Köszönöm!
Végre 1normális topic
Egyébként épp onnan szándékozok rendelni
Nem én sem szeretnék használt gumit venni.
Biztos vannak jók, meg kilehet fogni...
De ahogy mondottad a békesség
Egyébként mennyit mehetnek ezek M.P-ek el Km-ben normál utcai használat mellett? Nekem Lc4em van, még azt se lehet mondani hogy nehéz a motor.
Szia
Hogy mas velemenyt is halljal..
a dot szamnal fontosabb szinte hogy milyen modon taroltak. A jol tarolt guminal is fontos hogy ne legyen tobb par evesnel, en speciel a 3-4 eves gumikat is jo szivvel ajanlom.
Ugyhogy ha veletlen 1-2 eves puha gumit raksz fel ne ess ketsegbe nem kovettel el nagy baklovest
120/70 17 - 160/60 17 57.990 Ft
120/70 17 - 180/55 17 61.990 Ft
Ajándék Pirelli napszemüveggel