Szia˘! Nekem egy 690sm ktm van most 160 60 17 gumi van benne utcai gumi pirelli kb 1cm van még a lengő villa közt szerinted amit te hirdetsz el fér benne? Csak mert a tiéd olyan mint ha keskenyebb lenne mint az én 160 60 17 gumim igy képről szerinted?
Egy isten vagy, köszönöm! Már mentem is el. Most már legalább tudom, mit kell kereseni. Már csak arra vagyok kíváncsi, hol lehet ilyeneket kapni, mert pár nagyobb gumisoldalt végigböngészve (pl. r17.hu) nem nagyon ismerik pl. a Pirelli Diablo Superbike-ot, pedig szerintem az lenne a legjobb nekem.
Egyébként a Sava-ra én is rátaláltam közben egy Ninjás fórumon, de azt se nagyon árulják sehol. Na majd még fogok keresgélni.
Az ne zavarjon meg, hogy a te utcai gumidtól eltérőek a méretek, ugyanis a versenygumik rendszeresen eltérő számozásúak! A lényeg abban van, hogy az adott versenygumit milyen felnire kell szerelni.
Pl. ezek jöhetnek szóba (zárójelbe írom a –tól/-ig és/vagy az ideális felni méretet):
Pirelli Diablo Rosso II (mintás supersport gumi)
előre: 110/70R17 54H TL FRONT (3.00)
hátra: 140/70R17 66H TL REAR (3.50)
Dunlop Alpha 13 (mintás versenygumi)
előre: 110/70R17 (2.75-3.50), Best Rim (3.00)
hátra: 140/70R17 (3.50-4.00), Best Rim (3.50)
hátra: 150/60R17 (3.50-4.00), Best Rim (4.00)
Dunlop Unbeaten 02 RS (mintás versenygumi)
előre: 110/70R17 (2.75-3.50), Best Rim (3.00)
hátra: 150/60R17 (3.50-4.50), Best Rim (4.00)
Bridgestone BT-003 Racing Street (mintás versenygumi)
előre: 110/70R17 (2.75-3.50), Best Rim (3.00)
hátra: 140/70R17 (3.50-4.00), Best Rim (3.50)
Sava MC50 (mintás versenygumi)
előre: 100/80R17 Racing Soft (2.50)
előre: 110/70R17 Racing Soft (3.00)
hátra: 130/70R17 Racing Soft (3.50)
hátra: 140/70R17 Racing Soft (3.50)
„At the opening round of the Ninja 250 Cup at Wakefield Park, 19 of the 26 starters wore Sava MC50s and one claimed a new lap record.”
Nézd meg légy szíves a felniben a pontos méretét (valamelyik küllőbe van öntve)! Érzésem szerint elöl 2,5x17 vagy 3,0x17 lehet, míg hátul 3,5x17 vagy 4,0x17 lehet. Vannak versenygumi alternatívák, csak pontos felni méret kell hozzá.
Pályázik valaki kis motorral? Az én 250-esem gumimérete gyárilag 110/70-17 és 130/70-17, és az érdekelne, hogy milyen gumit lehet ilyen kis méretben kapni pályára, milyet használ aki hasonló kis méretekkel megy...
Slick-et nem találtam, gumis oldalakon kb. ugyanazt a pár sporttúra gumit dobja fel a kereső, amik sportosabbnak tűnnek azok ezek:
- Michelin Pilot Street Radial (egyedülálló radial gumi ebben a kategóriában)
- Pirelli Sport Demon
- Continental ContiTwist Sport SM (ebből viszont nincs 110/70-es első, csak 100/80-as)
- Heidenau K80 (ebben nem vagyok biztos, mennyire sportos...)
Ezekről esetleg véleménye valakinek (pályázás szempontjából)?
Esetleg mennyire merjek variálni a méretekkel?
Nem tudok "átlag számot" mondani, mert leginkább attól függ, hogy éppen hány C fokos az aszfalt, te éppen milyen köridőt tudsz az adott pályán, az adott alkalommal milyen passzban vagy, de szerintem fogod érezni, ha már kellő tapadás van és nem csúszkál a motor. Előre viszont én biztosan puhábbat tennék.
Sajna nincs gumimelegítőm. Hány kör kellhet egy ilyen kemény kevereku guminak mondjuk egy 1200 m hosszú pályán, amíg be tudom ott melegíteni? Pl. a Kakucsringen vagy a Rabócsin? Nyilván ez sok mindentől függ, de úgy egy átlag számot tudsz mondani? Egyáltalán be tudnám én ezt melegíteni rendesen gumimelegito nélkül?
Szerintem 60/40%-os felhasználás mellett elfogadható az Endurance hátsó, mert utcán picit kevésbé kockásítod/koptatod, mint a puhább keverékeket. Pályán pedig - kellő melegítés után - tapadni is fog.
Gumicsere előtt állok a supermotomon.
Continental Race Attackre szeretném lecserélni a gumikat.
60%-ban használom pályán a motort, 40%-ban közúton.
Szerinted jó lenne nekem így a Continak a Race Attack változata Endurance keverékben?
Félek tőle, hogy túl kemény lenne. 160-asban pedig nem találok mediumot.
Szerinted megfelelne? Vagy előre tegyek fel mediumot, hátra pedig Endurance-t?
Ha pályán és utcán is szeretnél menni vele,akkor a Dunlop Sportsmart 2. De ha amiket te választottál,azokból kéne csak dönteni,akkor inkább a Rosso Corsa :) De ha ránk csörögsz,segítünk szívesen :) www.revolutionmotor.hu
A motort azt mi is látjuk
Első hangzásra akkor elég laza talajról beszélgetünk, akkor pl egy Bridgestone X30, Michelin S12, MS3, Dunlop Mx32 lehet a Te abroncsod. Azt tudni kell,hogy ezek NHS, tehát verseny, abroncsok közúti forgalomban nem vehetsz részt velük.
Ha ennyire nem akarsz bele bonyolódni a talaj változatokba stb stb. akkor egy univerzálisabb gumit ajánlunk, pl Michelin AC10 vagy Dunlop D952. Mindenhová alkalmas továbbá EU szabvány, lehet vele menni közúton is
Talán van nekik:
Sava
Egyébként a Sava-ra én is rátaláltam közben egy Ninjás fórumon, de azt se nagyon árulják sehol. Na majd még fogok keresgélni.
Nagyon köszönöm a listát!
Az ne zavarjon meg, hogy a te utcai gumidtól eltérőek a méretek, ugyanis a versenygumik rendszeresen eltérő számozásúak! A lényeg abban van, hogy az adott versenygumit milyen felnire kell szerelni.
Pl. ezek jöhetnek szóba (zárójelbe írom a –tól/-ig és/vagy az ideális felni méretet):
Pirelli Diablo Supercorsa V2 (mintás versenygumi)
előre: 110/70 ZR17 FRONT SC1 (3.00)
hátra: 140/70 ZR17 REAR SC2 (3.50-4.00)
Pirelli Diablo Superbike (slick versenygumi)
előre: 100/70R17 FRONT SC1 (2.50)
hátra: 115/70R17 REAR SC0/SC1/SC2 (3.50)
Pirelli Diablo Rosso II (mintás supersport gumi)
előre: 110/70R17 54H TL FRONT (3.00)
hátra: 140/70R17 66H TL REAR (3.50)
Dunlop Alpha 13 (mintás versenygumi)
előre: 110/70R17 (2.75-3.50), Best Rim (3.00)
hátra: 140/70R17 (3.50-4.00), Best Rim (3.50)
hátra: 150/60R17 (3.50-4.00), Best Rim (4.00)
Dunlop Unbeaten 02 RS (mintás versenygumi)
előre: 110/70R17 (2.75-3.50), Best Rim (3.00)
hátra: 150/60R17 (3.50-4.50), Best Rim (4.00)
Bridgestone BT-003 Racing Street (mintás versenygumi)
előre: 110/70R17 (2.75-3.50), Best Rim (3.00)
hátra: 140/70R17 (3.50-4.00), Best Rim (3.50)
Sava MC50 (mintás versenygumi)
előre: 100/80R17 Racing Soft (2.50)
előre: 110/70R17 Racing Soft (3.00)
hátra: 130/70R17 Racing Soft (3.50)
hátra: 140/70R17 Racing Soft (3.50)
„At the opening round of the Ninja 250 Cup at Wakefield Park, 19 of the 26 starters wore Sava MC50s and one claimed a new lap record.”
Pályázik valaki kis motorral? Az én 250-esem gumimérete gyárilag 110/70-17 és 130/70-17, és az érdekelne, hogy milyen gumit lehet ilyen kis méretben kapni pályára, milyet használ aki hasonló kis méretekkel megy...
Slick-et nem találtam, gumis oldalakon kb. ugyanazt a pár sporttúra gumit dobja fel a kereső, amik sportosabbnak tűnnek azok ezek:
- Michelin Pilot Street Radial (egyedülálló radial gumi ebben a kategóriában)
- Pirelli Sport Demon
- Continental ContiTwist Sport SM (ebből viszont nincs 110/70-es első, csak 100/80-as)
- Heidenau K80 (ebben nem vagyok biztos, mennyire sportos...)
Ezekről esetleg véleménye valakinek (pályázás szempontjából)?
Esetleg mennyire merjek variálni a méretekkel?
Előre is köszi minden tanácsot!
Gumicsere előtt állok a supermotomon.
Continental Race Attackre szeretném lecserélni a gumikat.
60%-ban használom pályán a motort, 40%-ban közúton.
Szerinted jó lenne nekem így a Continak a Race Attack változata Endurance keverékben?
Félek tőle, hogy túl kemény lenne. 160-asban pedig nem találok mediumot.
Szerinted megfelelne? Vagy előre tegyek fel mediumot, hátra pedig Endurance-t?
www.revolutionmotor.hu
400-as DRZ-mre akarok új gumikat venni, szóval nem egy nagy erőgépre. Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem.
A motort 60% pályára és 40% közútra használom.
Melyik lenne szerintetek jobb választás?
Egy Conti RaceAttack Endurance, vagy egy Diablo Rosso Corsa?
Köszi a választ!
Első hangzásra akkor elég laza talajról beszélgetünk, akkor pl egy Bridgestone X30, Michelin S12, MS3, Dunlop Mx32 lehet a Te abroncsod. Azt tudni kell,hogy ezek NHS, tehát verseny, abroncsok közúti forgalomban nem vehetsz részt velük.
Ha ennyire nem akarsz bele bonyolódni a talaj változatokba stb stb. akkor egy univerzálisabb gumit ajánlunk, pl Michelin AC10 vagy Dunlop D952. Mindenhová alkalmas továbbá EU szabvány, lehet vele menni közúton is