Van egy kis 50-es enduróm, és rajta egy olcsó indai gumi (Ceat), ami nem tudom miért, de elkezdett ereszteni az oldalfal mentén (nem illeszkedik rendesen a felni pereméhez). Én arra tippelek, hogy eldeformálódott állás közben (pár hónapig nem használtam, és nem volt felállványozva).
Mivel a gumi szinte még új, a futófelületen nem látszik kopás, nem akarom lecserélni. Arra gondoltam rakok bele egy belsőt. Nem tudom, Tubeless vagy TubeType a gumi, mert nincs ráírva, de most tömlő nélkül van feltéve (már így vettem). Ahhoz szeretnék tanácsot kérni, hogy egyáltalán lehet-e ilyet, és hogyan kell csinálni? Ki lehet szedni a szelepet, és berakni a tömlőnek a szelepét a helyére? Van még valami, amire figyelnem kell? Valaki csinált már ilyet?
Láttam a Margitszigeti Grand Hotel előtt egy Norvég rendszámos motort, annak is magasabb volt a gumi középen. Azt hiszem Metzeler volt, Z6, vagy Z8. Akkor azt hittem (mivel hosszú túrákat tesz) hogy létezik ilyen változat!
Szia!
Nem kell aggódnod, semmi baj nincs a motoroddal.
Ez a típusú gumi, mindig így kopik,ha már sok a km-benne (a minta kiosztása miatt van ez a jelenség) és a leírtak alapján te jobb kezes vagy, mert a bal oldala erősebben van kopva.
Csere érett és ennyi.
Van egy VFR800-asom. Metzeler Roadtech Z6 180/17 gumi van hátul. Most vettem észre így téliesítés alkalmával, hogy rosszul van kopva a gumim. A bal oldala a guminak jobban van kopva. Ami még furcsább, hogy a közepe magasabb. Már mint úgy néz ki a gumi, mint ha folyamatosan a jobbra vagy balra döntve közlekednék. Majd teszek fel róla képet. Valakinek volt már hasonló problémája?
A Rennsport a Racetech elődje, mivel bevált és viszonylag olcsó most -igaz csak street keverékben,de újra gyártják. Én háron garnitúrát koptattam el belőle, csak ajánlani tudom. Hegyen döntögetni ill. inkább pályán használtam. Puha oldalfalú, jóindulatú abroncs és gyorsan melegszik, az esőt -mint minden ssp gumi- nem szereti, de nem is arra való.Ajánlott guminyomás: elől 2.1-2.2, hátul 1.8-1.9 .
Kis segítségre lenne szükségem gumiválasztásnál. Tavasszal már elöl-hátul új lépőkkel akarok indulni és erősen döntögetek, hogy meilyket is szeressem.
NC29-es CBR400RR motorra lennének (120/70-160/60), elsősorban mindennapi használatra, márciustól-novemberig, szóval hidegben és esőben is, átlagosan havi 1 pályázással egybekötve.
Jelenleg Bridgestone Battlax S20 és Metzler Sportec M5 között vacillálok. Melyik ajánlottabb? (Jelenlegi Continental ContiAttack van rajta, ilyen nem lesz többet..)
Sziasztok! Van egy 110/80 R17-es utcai gumim, és sm-et akarok építeni. Van most a mocin egy 21-es felni crossgumikkal és azt szeretném lecserélni. Megoldásokat, tippeket várok, hogy mit tegyek, hogy berakhassam azt az első gumit. Vegyek külön ráfot meg küllőket az eredeti agyba, vagy egy komplett felnit? Esetleg valakinek eladó? (a képen a jobb oldali gumihoz kéne)
Szia itt minden adatot megtalálsz a gumikról , a kockában az árakkal, első gumikra 50 % engedmény van! Jó szemezgetést:) https://plus.google.com/u/0/ph...
Az előbb hirdetett Sport motor gumikról egy kis infó és pár kép.
Eladó Sport motor plyagumik:
Michlen Pilot120/60-420
Pirelli Diablo Superbike 120/75R-420
Metzeler Racetec Drift 120/75R-420
Metzeler Runsport 120/70ZR 17
Bridgestone Battlax Bt016F Hypersport 120/70ZR 17
Dunlop Sportmax D210F 120/70ZR 17
Dunlop GT 301 120/70 12
Michlen Bopper 120/70 13
Pirelli Diablo Scooter 120/70 14 és 120/70 16
csak pályán használandóak.
Minden gumi kizárólag előre való
Érdeklődni a 703254180 telefonszámon vagy a tucsoklabakozott@hotmail.com e-mail címen.
Sziasztok.
Eladó alig használt (még szőrös) SuperMoto pálya gumik.
Bridgestone Battlax SuperMoto 125/600R 16.5
Ebből a típusból van 3 db más-más mintázatúak.
Ugyan itt rengeteg Sportmotor pályagumi Eladó.
Érdeklődni a 703254180 telefonszámon vagy a tucsoklabakozott@hotmail.com e-mail címen.
Van egy kis 50-es enduróm, és rajta egy olcsó indai gumi (Ceat), ami nem tudom miért, de elkezdett ereszteni az oldalfal mentén (nem illeszkedik rendesen a felni pereméhez). Én arra tippelek, hogy eldeformálódott állás közben (pár hónapig nem használtam, és nem volt felállványozva).
Mivel a gumi szinte még új, a futófelületen nem látszik kopás, nem akarom lecserélni. Arra gondoltam rakok bele egy belsőt. Nem tudom, Tubeless vagy TubeType a gumi, mert nincs ráírva, de most tömlő nélkül van feltéve (már így vettem). Ahhoz szeretnék tanácsot kérni, hogy egyáltalán lehet-e ilyet, és hogyan kell csinálni? Ki lehet szedni a szelepet, és berakni a tömlőnek a szelepét a helyére? Van még valami, amire figyelnem kell? Valaki csinált már ilyet?