A Pilot Power,az egy átlagos sport gumi,van aki felviszi pályára,de többnyire közúton használják.
Közúti használatnál teljesen tökéletes,mert hamar bemelegszik,egész jól tapad és ha nincs hullává koptatva,akkor a vizet is egész jól elvezeti.
Ha gondolod,tudok ajánlani neked pl 180as méretben jelenleg 4 ezer ft-tól 20ezer-ig.
Ez a 20ezres gumi pl szó szerint értve-talán van vagy 100-200km benne, mert mindenhol rajta vannak a szőrök és az öntőforma nyoma is csak épphogy le van kopva a közepén.
Ha érdekes lehet számodra ez a típus,akkor írj a pumigumi@gmail.com ra és mindent megbeszélünk.
Nekem nem volt még road1-em, de azoktól akik használták mindig csak azt hallottam hogy ez még mindig nem akar elkopni. Krisztianfz6-ot kérdezd esetleg a fazer topicban, ő olyat használ..és ő elég sokat motorozik.
Az említett úriember nem tudom, motorozik-e, de szerintem sokat kell még tanulnom, helyesebben amatőr vagyok én hozzá képest...
Mindenesetre a lényeg, hogy a hátsót viszonylag eszem, az első erős kímélése mellett. Szép a Z6-tól, hogy ezt így lekezelte. Erősebb motoron valószínűleg nem ilyen szép együtt koptak volna...
Ha csak a hosszú élettartam számítana, én előre tenném PR3-mat (ami lágyabb is mint a PR2, és nagyon jó, nem csak esőben. Egy száraz szerpentines gurulásnál is sokkal jobban tapad egy vízátfolyáson mint bármi más..pontosabban más megcsúszik, ez meg hamarabb kidolgozza minthogy észrevennéd)
hátra meg PR1-et tennék.. az többet megy el pr2/3-nál...és ha meg is csusszan a hátulja azt egyszerűbb korrigálni mintha az eleje tenné
Sziasztok, valakinek esetleg nincs michelin pilot power vagy hasonló kategóriájú gumija újonnan, egy kicsit bolti ár alatt? Akinek van ne tartsa magában
A michelin oldalán van fent szemléltető ábra a pilot road sorozatról.. a én ott azt vettem ki hogy a PR3 nem csak a plusz vízelvezetőkben különbözik a PR2-től, hanem abban is hogy mindenütt egy kicsit lágyabb a gumi (ebből én laikusan, jól vagy rosszul azt szűrtem le, hogy akkor kevesebbet is megy el.)
Most hogy az utolsó ezerpárszáz kilométert már itthon csavartam bele a nagy túra előtt feltett PR2-be, arra a megállapításra jutottam, hogy tartósság szempontjából jó ez a gumi, addig amíg keveset van nagy terhelésnek kitéve. Mostanában csak teligázas kigyorsításaim voltak.. így nagyjából kétszer olyan gyorsan kopik mint előtte a túrafelhasználásban, ahol nem lámpától lámpáig kellett vele gyorsulni.
"a Pilot Road 3 abroncs egy defekt miatt került le 11 650 kilométernél, és még legalább kétezret(!) elfutott volna hasonló felhasználás mellett" - erre nem mondanám rá nyugodtan a 15-öt, viszont én is a PR3-mal szemezek már jó ideje, most a télen majd lekopik a jelen garnitúra, akkor mehet rá ez, és megnézem, milyen tartós lesz nálam. Eddig a Metzeler Z6 áll ilyen szempontból az élen nálam (jó, két fajtából nem nehéz legjobbnak lenni), a kissé használt 21, az új 28 ezret bírt nálam elöl-hátul (egy henger, 50 ló, egyedi vezetési stílus :D).
Michelin Pilot Road 3 at nézegettem megmondom őszintén.Meg ódákat zengenek róla .Hegylakók is írtak róla hogy zzr1400on is gond nélkül lefut 15 ezret akkor vszinű egy Sv650enen se lesz gond ennyit menni vele. Szerintem erre esik majd a választásom.Előre érdemesebb vmi puhább keveréket rakni vagy oda is felrakhatom ugyanúgy a Road3 at?
(Beidgestone 120/90 18 és 80/100 21)