Sziasztok!
Van egy Aprilia Classic 50-em, és első gumit szeretnék rá venni, egyelőre tanácstalan vagyok, hogy melyikeket. 2.75/18 as tömlős gumi kellene rá. Neten néztem, milyenek vannak, de gondoltam megkérdezlek Titeket róla. Szóval kb 3-4 gumi van, amit néztem
Heidenau K45
Michelin M45
Pirelli City Demon, mindhárom nagyjából azonos árkategória. Szerintetek melyik érné meg legjobban? Mintázatból nem szeretnék túl sportosat, mivel eléggé "chopper" kinézetű a motor, de nem ez csak másodlagos. Ha van ezen kívül ötletetek, írjátok le mindenképp:) Köszönöm:)
1.3 bar nem elég bele közúton, minél inkább nem tudod üzem melegen tartani utcán (márpedig nem fogod tudni), annál keményebbre kell fújni. Ennek a mértéke egyéni stílus és időjárás (főleg aszfalthőmérséklet) függvénye. Hűvösebb időben nyilván más a kiindulási alap, mint kánikulában. Nyári melegben közúton a Mátrában én 1,9 bar meleg értéket használtam a Dunlop mintás hátsó versenygumijába, amibe pályán 1,4-1,5 bart használok üzem melegen (ez hidegen kb. 0,2-0,4 barral kevesebb).
közben megtaláltam rajta a DOT-ot a hátsó 2011.16.heti,az elsőn pedig annyit látok,hogy gp racer m slick,2009.40.hét
Köszi a segítéget Brian!
Az lehetséges,hogy utcára hidegen 1.3 bar-t kell beletenni?
Igen A 7712 Medium (3komponensű) és nem lehet 2012-es gyártás, mivel 2011-ig gyártották.
Az első szintén Medium (M) keverék és valószínűleg D209GP-Racer slick (1komponensű) vagy esetleg D211GP-Racer slick (2komponensű), megtalálod az oldalán.
Utcai futásteljesítményről nyilatkozzanak azok, akik használnak ilyet utcán, de a V2-es motor gyorsan fogja enni a hátsót közepén, az biztos.
Volt nekem 28 ezres hátsóm is, igaz véletlenül se sportgumi... Metzeler Z6 bírt nekem annyit, a Heidenau K73-ak meg lekopnak 10-12 ezer alatt. Legközelebb Pilot Road, meglátjuk, mire képes.
mondjuk nem tudom milyen motorod van fenn és milyen stílusban csapatod...
hallottam itt már meséket 15000 km-es hátsó gumiról is,nálam 5000 volt a csúcs Bt023-al
Sziasztok. Érdeklődnék ,hogy volt e valakinek tapasztalata Michelin power one gumival? Elsősorban közúti felhasználás érdekelne. Teszteket már olvastam, felhasználói véleményekre lenne szükségem. Előre is köszönöm
A "DD"-nek semmi köze a keverékhez, talán félrevezettek...... azt egy négyzetben találod a hátsó gumi bal oldalán (az első gumin jobb oldalon) a gyártási idő mellett. (Ha valóban 2012-es a gumi, akkor vszínűleg 8827, 4902, 4886, 8854, vagy 8838 számkombinációt fogsz látni)
A Sportmax megnevezés nem szűkíti a kört, a gumi valódi típusának megállapításában, mert minden utcai Dunlop egyben Sportmax is. Tehát ennek a típusát is érdemes lenne pontosítanod.
amikor vettem a BMW-t az Continental Road Attackkal volt szerelve. Lecseréltem, mert terepesebb gumi kellett, de a bütykös Mischlein gumi jobban kanyarodik és tapad, hamarabb áll meg, mint a Conti. Soha nem veszek többet Continentalt, csak kocsira
De ha már emlitetted a Conti Sportattack-t és a Metzeller sp M3-at (pont ezen a kettőn gondolkodom).
Melyiket ajánlod(játok) a lentebb irt motorhoz sportos túrázgatáshoz.
Próbáltam utána olvasni.
itt: http://www.motorrevu.hu/motorteszt/nagy_sportgumiteszt_tapadjon_ra
A
conti-t hozták ki jobbnak KÜLÖNÖS TEKINTETTEL AZ ELSŐ gumira kopás szempontjából. Ellentétben a metzellerrel ami összesitésben is és első gumi kopásban is elmaradt tőle.
Ezzel ellentétben a fórumokat olvasgatva inkább a metzeller-t ajánják többen (Conti nagyon vegyes, a teljesen elégedettől a "rémes" véleményig).
Sziasztok!
Elsősorban pályázók véleményére lennék kíváncsi:
Vettem Dunlop Kr108-as 195/65-ös gumit jó áron,2012.11 heti,DD keverékkel,a gumi kopásjelzőjében 1.6 mm van,de minta van bele vágva)nagyon igényesen) 3,5 mm mélységben mindenhol.
Ha jól tudom,ezek a gumik bírják a vágást,mivel nagyon sok tartalék van a futófelületben gyárilag,igaz ez?
Ez a keverék milyen puha?
Elölre sportmaxot kaptam mellé(vadonatúj),ilyenem még nem volt,ez milyen gumi?
Én supercorzához és race attackhoz vagyok szokva,a dunlop ezekhez képest?
rsv 1000-en használnám,szerintetek 3000 km-t kibír?
Mindenképpen vidd el egy gumishoz...aki ért is hozzá....Lehet , hogy el van " oxidálódva" a felni pereme, de lehet , hogy a felni nem alkalmas a tömlő nélküli gumihoz....De lehet, hogy a gumid nem tömlőnélküli...Majd ott megmondják....
Ha házilag barkácsolod ...akkor a régi szelepet ki kell vágni ( mivel más lyuk nincs a felnin) és annak a helyére kell a tömlő szelepét átbujtatni. Ehhez viszont a gumi egyik oldalát le kell szedni a felniről...csak így tudod beletenni a belsőt..
Szerintem GUMISZERVÍZ megoldást válaszd.!
Van egy Aprilia Classic 50-em, és első gumit szeretnék rá venni, egyelőre tanácstalan vagyok, hogy melyikeket. 2.75/18 as tömlős gumi kellene rá. Neten néztem, milyenek vannak, de gondoltam megkérdezlek Titeket róla. Szóval kb 3-4 gumi van, amit néztem
Heidenau K45
Michelin M45
Pirelli City Demon, mindhárom nagyjából azonos árkategória. Szerintetek melyik érné meg legjobban? Mintázatból nem szeretnék túl sportosat, mivel eléggé "chopper" kinézetű a motor, de nem ez csak másodlagos. Ha van ezen kívül ötletetek, írjátok le mindenképp:) Köszönöm:)
1.3 bar nem elég bele közúton, minél inkább nem tudod üzem melegen tartani utcán (márpedig nem fogod tudni), annál keményebbre kell fújni. Ennek a mértéke egyéni stílus és időjárás (főleg aszfalthőmérséklet) függvénye. Hűvösebb időben nyilván más a kiindulási alap, mint kánikulában. Nyári melegben közúton a Mátrában én 1,9 bar meleg értéket használtam a Dunlop mintás hátsó versenygumijába, amibe pályán 1,4-1,5 bart használok üzem melegen (ez hidegen kb. 0,2-0,4 barral kevesebb).
Köszi a segítéget Brian!
Az lehetséges,hogy utcára hidegen 1.3 bar-t kell beletenni?
Az első szintén Medium (M) keverék és valószínűleg D209GP-Racer slick (1komponensű) vagy esetleg D211GP-Racer slick (2komponensű), megtalálod az oldalán.
Utcai futásteljesítményről nyilatkozzanak azok, akik használnak ilyet utcán, de a V2-es motor gyorsan fogja enni a hátsót közepén, az biztos.
nekem az első 50-es robogom is többet evett,a 180-as 2t runneremet pedig nem lehetett 7 alá vinni:)
megnéztem,a hátsó keveréke 7712,az elsőé pedig gp racer M
így már tudsz valami infót adni róla?
hallottam itt már meséket 15000 km-es hátsó gumiról is,nálam 5000 volt a csúcs Bt023-al
A Sportmax megnevezés nem szűkíti a kört, a gumi valódi típusának megállapításában, mert minden utcai Dunlop egyben Sportmax is. Tehát ennek a típusát is érdemes lenne pontosítanod.
Melyiket ajánlod(játok) a lentebb irt motorhoz sportos túrázgatáshoz.
Próbáltam utána olvasni.
itt: http://www.motorrevu.hu/motorteszt/nagy_sportgumiteszt_tapadjon_ra
A
conti-t hozták ki jobbnak KÜLÖNÖS TEKINTETTEL AZ ELSŐ gumira kopás szempontjából. Ellentétben a metzellerrel ami összesitésben is és első gumi kopásban is elmaradt tőle.
Ezzel ellentétben a fórumokat olvasgatva inkább a metzeller-t ajánják többen (Conti nagyon vegyes, a teljesen elégedettől a "rémes" véleményig).
?
R17.hu
Ezeket ismerem. De használtgumit ebben a méretben se Zuglói? se más gumisnál nem találok.
Persze ha más nem lesz befektetek újba...
Elsősorban pályázók véleményére lennék kíváncsi:
Vettem Dunlop Kr108-as 195/65-ös gumit jó áron,2012.11 heti,DD keverékkel,a gumi kopásjelzőjében 1.6 mm van,de minta van bele vágva)nagyon igényesen) 3,5 mm mélységben mindenhol.
Ha jól tudom,ezek a gumik bírják a vágást,mivel nagyon sok tartalék van a futófelületben gyárilag,igaz ez?
Ez a keverék milyen puha?
Elölre sportmaxot kaptam mellé(vadonatúj),ilyenem még nem volt,ez milyen gumi?
Én supercorzához és race attackhoz vagyok szokva,a dunlop ezekhez képest?
rsv 1000-en használnám,szerintetek 3000 km-t kibír?
Ha házilag barkácsolod ...akkor a régi szelepet ki kell vágni ( mivel más lyuk nincs a felnin) és annak a helyére kell a tömlő szelepét átbujtatni. Ehhez viszont a gumi egyik oldalát le kell szedni a felniről...csak így tudod beletenni a belsőt..
Szerintem GUMISZERVÍZ megoldást válaszd.!
90/90X18 és 110/80X18ra milyen verseny gumit vegyek?