Mivel ha jól tudom az túragumi, maradj is annál, és akkor már legyen szintén metzeler... nézz szét az r17.hu-n, vagy lehet itt is van valakinek, sok "gumiguru" van ám itt
A héten rakok fel ZX9R-re 120/60 és 190/645 méretű bridgestone battlax vágott slicket.
Utcára, általában 2 személlyel, közepes tempóra, néha durvulva milyen nyomás javasolt? Gondolom alacsonyabb kell mint utcai guminál. 2en vagyunk 130 kiló.
Sziasztok! Van valakinek tippje, hol lehetne még 160/60-as Metzeler mez4-es gumit szerezni? Gsxf 750-re kellene, úgyanis kaptam egy defektet és a javítás után egy kicsit kipúposodott a gumi oldalfala, úgyhogy kukába dobhatom. Viszont az első még szinte új (ahogy a hátsó is az volt...) és szerettem volna ha egyforma gumik maradnának rajta.
Ha nem kapok már ezt a típust (ami sajnos elég valószínű) akkor milyen hátsót választanátok, ami hasonló tulajdonságokkal bír?
bár ha azt nézem, hogy még 4 tized van a kopásjelzőig....
bocsi, én a sajátomhoz szoktam, hogy majdem szövetig, de jobban belegondolva hülyeség amit mondtam , na meg veszélyes, keresd Briant
Szerintem 2 mm-es gumival ne indulj el! Az már lassan határértéken van és 3300 km-t nem valószínű, hogy ki fog bírni, illetve mi történik, ha kint kell "tűzoltó" módszerrel gumit vásárolnod Keress meg, többféle 180-as új és használt gumim van.
Egyébként eltaláltad, tényleg 190es gumit ajánlottak nekem olcsón.
Innen indult a variálásom. Az én gumim Michlen Pilot Sport 180/55, 2mm van rajta hátul középen, és most mennék egy 3300 km-es túrára Lengyelországba, nem tudom el merjek-e indulni vagy előbb cseréljek gumit. Ezért szarakodok ennyit. De köszi a türelmedet.
Nincs szükség felnicserére! Pl. a Dunlop a 190/55-ös D211GP-t eleve 5,5 colos felniszélességre gyártja, olyannyira, hogy nem is gyártanak belőle 180-ast! Miért akarsz 190-est? Ezt ajánlottak jó áron? Csak mert pl. 180-as méretből is létezik kiváló tulajdonságú gumi és akkor eleve értelmét veszti a variálásod 180 vs. 190 ügyben
lehet használt is. :)