A 650-et még most is /60-assal adják ki, de a /70-essel jobb is lesz és az óra is kevesebbet csal majd kb 5%-kal.....a tapasztalat szerint legalábbis.....amúgy aki egyszer feltett rá /70-est sosem tette utána vissza a gyárit....
nem mai gumi sajnos, jobban megnézve hajszálrepedéses de ez már perec után nézegettem most hátul bt-20 as van ez csábított a tempóra. Az újabb sv-ken már /70-es gumi van akkor keresek egy térdkoptatóst. Köszi a tanácsot.
Valamennyit lehet, de mivel ugyis többet mutatnak, lehet így lenne pontos... de az biztos, hogy más lesz a motorozás vele, én sem hittem el, míg fel nem tettem, sookal stabilabb lett a 70-essel, főleg pályán, de utcán is jól érezhető a különbség, a pozitív irányba, viszont lehet meg kell emelned a sárvédőt kicsit
osztom a véleményed,
volt hogy feltettem uj gumit és az euroringre mentem ki egyből, semmi gondom nem volt, most tettem fel egy turasabb gumit, felmentem dobogókőre kicsit kanyarogni, és semmi gond nem volt az uj gumival,
Lehet. Ugyanúgy lapra lehet tenni. Tapadni fog. A kigyorsítás a neccesebb, mert nagyobb terhelésnél még nem tapad annyira. De max 5-6 kanyarig (/oldal). Ringen mikor gumicserekor új gumit teszek fel, akkor felmegy rá a gumimelegítő, és ennyi. Semmi sikamika, és még nem láttam, h vki dörzsölte volna.
fene tudja, nekem még sosem csúszott.....szerintem csak aki rögtön elesik egy új gumival csak ráfogja, hogy a leválasztó miatt pedig szimplán béna volt....
faszért finomkodtok, nyugodtan befogod a nagyflexet azt hajrá Gyerekek, komolyan, 1230 km alatt bekopik, addigra megszokod hogy másképpen tapad mint korábban. Ha meg nem tetszik a bejáratás vegyetek új Contit, azokon nincs bejáratás.
Persze, nitróhigító... Túl van ez misztifikálva, nem kell ezzel foglalkozni.
Nekem még sosem okozott gondot, nem egyszer volt, h a gumistól egyenesen Lepencére mentem, és mire kiértem már egyáltalán nem csúszkált. Szépen menjél vele, aztán majd lejön. Egyenesben baszd neki oda, meg fékezz intenzívebbeket, és ennyi. Az oldaláról meg lejön menet közben úgy is. Mindenki azt hiszi, h úristen, majd ha picit döntök elesek, ha ez a réteg rajta van. Faszt. Versenyeken, meg pályázáskor mikor új gumikat tesznek fel, miért nem esik el senki? Egy valamit nem szabad, az első 20 km-en a kanyarból úgy kigyorsítani, mint egy bejáratott gumival. Ennyi.
Sziasztok mindenki.
Izgat a dolog hogy a motoromon 120/60/17 gumi van, de a fórum szarásig van/70-es gumival. fogjam rá hogy nem fog annyit csalni a km órám és vegyem meg.
én is igy voltam. melegvízbe nagyon lájtos 2000 es smirglipapirral egyszer körbemész rajta és már jó is sztem. de ugyis látod meddig fénylik. de hiába dörzsölöd utánna még figyelni kell azért
Sziasztok!
Új gumi kerül a mocimra és szeretném tudni, hogy mivel tudnám hatékonyan eltávolítani a felületéről a formaleválasztót. Főképp azért, mert nem szeretnék már az első kanyarban perecelni:
volt hogy feltettem uj gumit és az euroringre mentem ki egyből, semmi gondom nem volt, most tettem fel egy turasabb gumit, felmentem dobogókőre kicsit kanyarogni, és semmi gond nem volt az uj gumival,
szerintem is kicsit tulvan lihegve a dolog,,,,
Garantált eredmény.
Nekem még sosem okozott gondot, nem egyszer volt, h a gumistól egyenesen Lepencére mentem, és mire kiértem már egyáltalán nem csúszkált. Szépen menjél vele, aztán majd lejön. Egyenesben baszd neki oda, meg fékezz intenzívebbeket, és ennyi. Az oldaláról meg lejön menet közben úgy is. Mindenki azt hiszi, h úristen, majd ha picit döntök elesek, ha ez a réteg rajta van. Faszt. Versenyeken, meg pályázáskor mikor új gumikat tesznek fel, miért nem esik el senki? Egy valamit nem szabad, az első 20 km-en a kanyarból úgy kigyorsítani, mint egy bejáratott gumival. Ennyi.
Izgat a dolog hogy a motoromon 120/60/17 gumi van, de a fórum szarásig van/70-es gumival. fogjam rá hogy nem fog annyit csalni a km órám és vegyem meg.
Amúgy köszi szépen!
Új gumi kerül a mocimra és szeretném tudni, hogy mivel tudnám hatékonyan eltávolítani a felületéről a formaleválasztót. Főképp azért, mert nem szeretnék már az első kanyarban perecelni: